Rantala kyllä fiksusti ja taitavasti kieli keskellä varoi selvästi sanomasta mitään liikaa, mutta sanoi kuitenkin riittävästi tuodakseen ilmi sen, että seurassa ei päättyneellä kaudella ole asiat menneet putkeen. Eniten Rantalan kommenteista otti korvaan se, että pettymyksestä huolimatta olo on jotenkin helpottunut. Jos Krp:n tasoisen ryhmän kapteeni on millään tasolla helpottunut, kun joukkue lentää kuoroon puolivälierissä, kertoo se siitä, että joukkueessa on voitu todella huonosti, puhutaan sitten ulospäin ihan mitä puhutaan. Samaa voi sanoa Kainulaisen käyttäytymisestä ratkaisupelin jälkeen Jopen Cornerissa. Sanoi olevansa pettynyt, mutta puhetyyli ja kehonkieli kertoi täysin muusta kuin äärimmäisen pettyneestä valmentajasta. Fiksusti kiitteli koko seurayhteisön yms, mutta kyllä olemuksesta huokui helpotus.
Mielenkiintonen pointti Tuomalan haastattelussa oli kommentti, jossa antoi ymmärtää että vasta nyt keväällä on varmistunut ettei jatka Nokialla. Itse olen saanut jo pian vuoden vaihteen jälkeen kuulla "vahvan huhun" siitä, että Näädät vaihtaa molemmat maalivahtinsa Rantaniemeen ja Karjalaiseen.
Mielenkiintonen pointti Tuomalan haastattelussa oli kommentti, jossa antoi ymmärtää että vasta nyt keväällä on varmistunut ettei jatka Nokialla. Itse olen saanut jo pian vuoden vaihteen jälkeen kuulla "vahvan huhun" siitä, että Näädät vaihtaa molemmat maalivahtinsa Rantaniemeen ja Karjalaiseen.