SPV ja Happee eivät kuulu tähän ryhmään.
Mahtaako sinulla olla kuinkakin timanttista tietoa väitteesi tueksi? Se, että nämä joukkueet sattuivat viime kaudella jäämään sijoilla 7-8 muutaman pisteen erolla seuraaviin ei oikein riitä vielä perusteluksi.
Jos rosteri koostuu junnuista ja parista papparaisesta ei se riitä tuon parempaan. Ihan sama onko byyrissä herr Eepi vai ei omissa tulee kolisemaan ensi kaudella ja rumasti.
Eli ei se mitään kerro, että SPV:n päässä kolisee rumasti.
Voiko sanoa, että salibandypelissä kolisee rumasti omassa päässä, jos vastustaja tekee ottelussa max. 5 maalia? Esim. SPV pelasi viime kauden runkosarjassa 11 ottelua, joissa vastustaja jäi viiteen maaliin tai sen alle. Eli kyllä SPV:kin halutessaan osaa myös puolustaa. Olen samaa mieltä, että ratkaisevaa on se, että tekee vähintään yhden maalin enemmän kuin vastustaja. SPV ei voittanut noita kaikkia 11 peliä, koska ei onnistunut maalinteossa riittävästi. Mutta esim. Oilers ja Krp kaatuivat noissa vähämaalisissa väännöissä. Toisaalta puolen tusinaa voittoa tuli peleistä, joissa vastustaja teki 6-9 maalia.
Ei jumalauta. Vieläkö te jaksatte jauhaa SPV:n pelitavasta ja päästetyistä maaleista vs tehdyt maalit? Jumalauta jotain rajaa nyt. Vaikka olisitkin joukkueen huoltaja, niin lopeta nyt saatana.
Eikö nämä SPV lätinät voisi siirtää SPV:n omaan ketjuun, niin näitä lukisi ja kommentoisi ne joita asia kiinnostaa? Tässä pitäisi olla pelaaja siirtohuhut ja vahvistetut siirrot. Ainakin otsikko antaa niin ymmärtää. Vaikka nämä siirrettäisiin sinne minne pitää niin sivuilla kommenttien määrä ei vähene joten turha väittää että keskustelu tyrehtyisi.
Kertoopas. Riippumatta kuinka maalia itse tekee, niin se että omassa päässä kolisee rumasti tarkoittaa että puolustapelaamisen pitäisi petrata.
Tuossa on olettamuksena se, että joukkue voi ikään kuin absoluuttisesti valita "kummalla tavalla voittaa". Tämä ajatteluhan ei voi olla lähtökohtana, kun puhutaan urheilusta.
Riippuu täysin keneltä kysytään.
Tälle palstalle sopii persiiseen leima: "F-Liigan ja oFF-topicin Mekka"
Otsikon voi korjata, tein sen jo puolestanne.
Huhumaa: MF-Liigan otteluiden lopputulokset ja sarjataulukon maalierot kaudella 2020-2021.
Ei sillä absoluuttisella päästettyjen maalien määrällä ole mitään väliä. Minulle on ihan ok, että joukkueeni päästää 25 maalia joka pelissä, kunhan nyt itse tekevät aina sen vähintään 26. Vastaavasti minulle ei ole ok, jos joukkueeni päästää yhden maalin joka pelissä, jos itse eivät koskaan tee maalin maalia.
Eli ei se mitään kerro, että SPV:n päässä kolisee rumasti.
Tämän myötä jymyn rosteri alkaa olla nousijajoukkueelle ihan kohtalainen.Joona Kukko jatkaa Jymyssä.
Tämän myötä jymyn rosteri alkaa olla nousijajoukkueelle ihan kohtalainen.