Minä en ole viestinnän ammattilainen, mutta ainakin itse olisin kertonut, miten tätä rahaa on käytetty seurojen hyväksi. Toki jos siihen listaan ei saatu edes niitä lamppuja, niin ei toki valehdellakaan kannata.
Anteeksi nyt herra pääsarjapäällikkö, mutta miten olisi, jos aloitettaisiin siitä että Salibandyliitto arvostaisi sitä hienoa tuotetta, jonka seurat ovat rakentaneet? Hiukan on ollut viimeaikoina vähissä aiheet, josta liittoa voisi sarjan osalta kehua.
Kyllä minä ainakin arvostan suuresti työtä, jonka Inssi-Divarin seurat ovat tehneet. Sitä en kuitenkaan arvosta, miten sinä tuhlaat työpäiväsi pohtien pitäisikö Miesten ja Naisten Divareilla olla yhteinen vai erilliset sometilit. Autan sinua: Erilliset.
Ylipäätään tämä liiton venkula ei onnistunut suht pitkässä haastattelussaan kertomaan yhtään konkreettista parannusta, joka olisi oikeasti tulossa.
Puhtaat paperit annan ainoastaan tuosta Kuukauden Pelaaja-kohusta, joka vaikuttaa rehelliseltä kommunikaatiokatkolta.
Herra Toivolalle yksi ihan ilmainen kehitysehdotus: Tehkää tuosta kuukauden pelaaja äänestyksestä julkinen perusteluineen. Luulisi Huoposenkin saavan hiukan kontenttia tiedotteeseen, kun tarjolla on muutakin kuin epäluotettavasti toimiva tulospalvelu.
Toinen vinkki: Herra voisi vaikka itse jalkautua tänne Pääkallon foorumille ja pyytää niitä kehitysehdotuksia. Esimerkiksi tuo Divarin "kausipassi", jolla näkee kaikkien Divarijoukkueiden kaikki ottelut yhdellä tilauksella, oli aikanaan yleisön keksintö.
Kolmas idea, mutta tähän joutuu jo hiukan laittamaan rahaa kiinni: Veikkaisin, että tästä maasta löytyy yksi tai useampi media-alan opiskelija, joka voisi osa-aikaisena vääntää noita maalikoosteita ja paikata niukkaa opintotukeaan. Jos et tiedä, mistä sellaisia etsiä, niin aloitapa vaikka ammattikorkeista