Kyllä ylijohtavankin toimesta salbandya on tehty tutuksi jo useat vuodet ja varmasti "nolla" tuloilla. Ymmärrys miksi jostain olisi hyvä maksaakin vähän euroja on hämärtynyt monien toimesta juuri tuon ilmaitteeksi löytyvän ajattelun vuoksi.
Päinvastoin. Lödehän on koko ajan saanut tulonsa salibandysta, tosin pääosin päivätyönsä kautta.
Ja mulla ei siis oo mitään häntä vastaan, päinvastoin. Mainio tarinaniskijä ja seuramies myös ”siviilissä”.
Se on vaan niin, että kuluttajalle erilaisista suoratoistoista kertyy helposti kuukausitasolla yhteensä iso kustannus, ja ainakin nämä podcastit on sieltä turhemmasta ja eniten kilpaillusta päästä: eri medioilla kun toimittajien ja asiantuntijoiden podcastit tuppaa olemaan ilmainen myynninedistämistuote.
Mulle on ihan ok, jos Lötjönen saa tästä muutaman roposen lisää. Mun roposia ne ei kuitenkaan tule olemaan. Jonkun mainoksen olisin vielä voinut olla valmis kuuntelemaan.
Ruudusta on valitettavasti pakko maksaa jos pelejä ylipäätään haluaa nähdä muuallakin kuin hallilla. Seurat, liitto tai FLiiga ei siitä tosin saa minkäännäköistä tuloutusta. Toivottavasti salibandy-tv saadaan siihen kuntoon, että sopimusta Sanoman kanssa ei tarvitse jatkossa enää uusia, vaan saadaan kanavoitua Fliiga lähetyksetkin jatkossa sitä kautta. Niin kenties saadaan seuroihin ja liittoonkin päin jonkinlaista rahavirtaa aikaiseksi.