Pääkallo.fi

Keskiviikkona pelattiin kaksi miesten liigapeliä, yksi naisten liigapeli ja yksi Divarin ottelu (13.2)

Viestejä
7,835
Näki kahden viime pelin hyökkäyksestä, että Oilersilta loppunut kiinnostus täysin.
 
Viestejä
498
TPS:n tiivis puolustus ja peitot ovat kyllä ihailtavalla tasolla. Tylsytti Oilersin hyökkäyspelin aika lailla aseettomaksi. TPS pakotti vedot lähtemään paikaltaan ja lähes poikkeuksetta ne pysähtyivät ekaan tai viimeistään toiseen pelaajaan. Tämän tuloksen myötä Happee - Oilers playoff sarja lähes varma. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.
 
Viestejä
7,835
TPS:n tiivis puolustus ja peitot ovat kyllä ihailtavalla tasolla. Tylsytti Oilersin hyökkäyspelin aika lailla aseettomaksi. TPS pakotti vedot lähtemään paikaltaan ja lähes poikkeuksetta ne pysähtyivät ekaan tai viimeistään toiseen pelaajaan. Tämän tuloksen myötä Happee - Oilers playoff sarja lähes varma. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.

Väännätkö rautalangasta, että miksi Happeen tappiosta huolimatta tässä varmistui käytännössä jotain? Itse pidän huomattavasti suurempana yllätyksenä sitä Indiansin kuin Tepsin voittoa.
 
Viestejä
498
Väännätkö rautalangasta, että miksi Happeen tappiosta huolimatta tässä varmistui käytännössä jotain? Itse pidän huomattavasti suurempana yllätyksenä sitä Indiansin kuin Tepsin voittoa.
Aika moni muu piti Oilersia suosikkina otteluun mm. Veikkaus. Jos Oilers olisi voittanut, se olisi säilyttänyt mahdollisuuden taistella sijoista 3-4. Nyt ne saumat käytännössä menivät ja erittäin todennäköisesti Happee menee ohi.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
70
Indians esitti tänään ehjän ja tasaisen näytöksen Jyväskylässä. Alusta loppuun asti omaa peliä. Kovalla prosentilla paikoista sisään mikä tietysti auttoi. Kolmannen erän Happeen rynnistyksenkin aikana ei hermostumista näkynyt ja tulos pysyi taululla. Happee näytti tänään aika voimattomalta.

Ei kenelläkään varmasti mieluisa vastus keväällä tämä Espoon porukka.
 
Viestejä
7,835
Aika moni muu piti Oilersia suosikkina otteluun mm. Veikkaus. Jos Oilers olisi voittanut, se olisi säilyttänyt mahdollisuuden taistella sijoista 3-4. Nyt ne saumat käytännössä menivät ja erittäin todennäköisesti Happee menee ohi.

En minä siltikään ymmärrä, että kuka oletti Oilersin saavan tänään ottelustaan enemmän pisteitä kuin Happee. Noin esimerkiksi, Veikkauksen kerroin Indiansin varsinaisen peliajan voitolle oli 4,10.
 
Viestejä
498
En minä siltikään ymmärrä, että kuka oletti Oilersin saavan tänään ottelustaan enemmän pisteitä kuin Happee. Noin esimerkiksi, Veikkauksen kerroin Indiansin varsinaisen peliajan voitolle oli 4,10.
No jaa, jotkut jopa veikkailivat Indiansia ihan sarjan kärkipäähän kun kausi alkoi. Aivan Classicin ykköshaastajaksi.:) Että minkä nyt sitten kukin kokee yllätykseksi.
 
Viestejä
70
Juurikin tässä mielipiteet eroavat hauskasti! Kertoimien valossa itselle TPS:n yli 2 kerroin keskiviikkona oli jopa "ylikerroin". Olisi pitänyt isommalla kädellä uskaltaa panostaa.

Happeen kerrointa 1.41 ihmettelin ja jätin koko ottelun pelaamatta, koska oma fiilis oli epäileväinen. Tietysti olisi pitänyt nähdä asia toiselta kantilta ja pelata espoolaisia.
 
Viestejä
507
Kyllähän eilinen peli näytti, että yli kahden kerroin on ylikerroin. Itse en ole tuollaisen ylipuollustavan pelityylin fani, mutta on todettava että TPS on ainoa joukkue joka on mm. pitänyt Classicin kahdessa maalissa. Lisäksi, aivan kuten murskaavalla karvauksella ja hyökkäysaktiivisuudella (SPV) niin erittäin kurinalaisella ja liikkuvalla kyykkimispuolustamisella voi voittaa ihan kovalla todennäköisyydellä minkä tahansa pelin (pl. Classic :D ). Salibandy on kuitenkin sellainen peli, että jos pystyt peittämään "kaikki vedot" niin kyllä pari kolme maalia saadaan liigatasolla tehtyä melko usein. Tällä esityksellä ei olisi ihme jos finaalipari on Classic - TPS vaikka lähtökohtaisesti pidänkin TPS:ää sijan 5 joukkueena.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
7,835
lähtökohtaisesti pidänkin TPS:ää sijan 5 joukkueena.
Onko edellä oleva nelikko Classic, SPV, Happee ja toinen kaksikosta KrP-ErVi? Itse laittaisin sekä ErVin että KrP:n tällä hetkellä selkeästi TPS:n taakse.
 
Viestejä
507
Onko edellä oleva nelikko Classic, SPV, Happee ja toinen kaksikosta KrP-ErVi? Itse laittaisin sekä ErVin että KrP:n tällä hetkellä selkeästi TPS:n taakse.
Oilers kaiketi ja/tai KrP jos saa homman kulkemaan. Kuten sanottu, en ole ääritiiviin puolustuksen fani noin niinku lajin katselumielessä, siksi näin. Olen luultavasti väärässä kauden lopussa, mutta haluaisi että rohkeammin hyökkäävät voittaa. Lievien Pirkanmaan lasien takaa ajattelen niin, että ErVi ei pysty classiccia haastamaan millään ja pystyykö TPS:kään puolustamalla voittamaan. SPV ja Happee pystyvät sekä KrP JOS saisi veden Nokian virrassa vaahtomaan. Tuskin kunnolla haastmaan, mutta ainakin voitosta parista.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
7,835
Kyllä minä näkisin, että muutamat joukkueet pystyvät Classicia haastamaan eli häviämään alle kymmenellä maalilla.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös