Kyllä minä pidän esim. Iiro Lankista vähintään todella hyvänä jos en jopa tähtipelaajana, eli on Happeellekin sentään jotain tullut.
Kyllä minä pidän esim. Iiro Lankista vähintään todella hyvänä jos en jopa tähtipelaajana, eli on Happeellekin sentään jotain tullut.
Happeella kaikki kunnossa kunhan peluutus on hyvää. Siinä mielessä jopa valmentajan vaihdos siellä voisi tehdä hyvää, jos peli ei parane viime kaudesta.
Mika Kohonen varmaan aloitti Spv:ssä sentterinä ainakin joitakin pelejä silloin näin. Olisiko Kuusela vienyt Mikan roolin siinä siellä? Ainakin huono ratkaisu Spv:n kannalta, koska Kuusela oli vain kakkossentteri mestaruuden aikana.
Tuosta tulee mieleen onko Mika Kohosen sopimuksessa jokin ykköskenttä peluutus, kun ei mennyt kakkoskentän sentteriksi? Tämä selittäisi Happeenkin viime kauden peluutusta.
Minun tuttu siellä vieläkin puhui ylipainosta hänen osaltaan ja tuosta löytyy täältäkin juttu pudotti painoa 8 kg world games. Sikäli myös outoa että Petri Kettunen valitsi Mika Kohosen sentteriksi maajoukkueeseen eikä Kuuselaa, kun noin käynyt Spv:ssä. Sikäli ymmärrän Koposen lausuntoja maajoukkueeseen liittyen aiemmin.
Juu ei Mika ihan hoikimmassa kunnossaan ollut SPV kaudella, mutta hänellähän on aina ollut ja on vieläkin vapaalippu maajoukkueeseen. Silloin vielä jopa sentteriksi, nyt enää pakiksi tai jopa 4. kenttään.
Muistetaan nyt jokatapauksessa, että Kohonen teki vähän helvetin kovaa jälkeä päättyneellä kaudella liigassa pakkina.
Kuten ratkaiseva harhasyöttö Cupin finaalin jatkoajalla ja ratkaiseva harhasyöttö kolmannen puolivälieräottelun jatkoajalla Mutta joo, kyllähän Kohonen oli parempi kuin ennen kauden alkua oletettiin.Muistetaan nyt jokatapauksessa, että Kohonen teki vähän helvetin kovaa jälkeä päättyneellä kaudella liigassa pakkina.