Pääkallo.fi

Liigakarsintojen taisteluparina Karhut-ÅIF

Ensi kauden Salibandyliigassa pelaa...

  • Karhut

    Ääniä: 23 46.0%
  • ÅIF?

    Ääniä: 27 54.0%

  • Äänestäjiä
    50
Viestejä
322
Nyt kun joukkueita noussut niin pelipaikkoja olisi tarjolla. Luulen kuitenkin minun tapauksessani, että moni ihmettelisi jos niitä tavoittelisin, että eikö rengas puhjennut jo kauan sitten tyylisesti. Eli omalta osalta tuo juna mennyt ja jo nuorten jutut voisi ihan eriä olla mitä minun ikäisten.
Mitä tällä käytännössä tarkoitat?
 
Viestejä
712
Sitä että minun ikäluokalla ympyrä sulkeutumassa ja minä ainakin ilolla toivotan uuden ikäluokan näihin ympyröihin. Eli taustalta seuraan.
 
Viestejä
322
Sitä että minun ikäluokalla ympyrä sulkeutumassa ja minä ainakin ilolla toivotan uuden ikäluokan näihin ympyröihin. Eli taustalta seuraan.
Jos siltä tuntuu niin nostan hattua! Mutta ainahan on kesä aikaa hioa vielä pakettia parempaan kuosiin? Joka tapauksessa tälle palstalle kaivataan tuollaisia kavereita eli täältä ei sitten poistuta ;)
 
Viestejä
712
Huomenna esim. ainakin 16 km pyörälenkki tulossa eli katsotaan nyt. Nämä sopimusjutut aika mystisiä. Joskus olet kunnossa ei sopimusta ja joskus et niin joku silti kiinnostuu. Ajoituksetkin ratkaisee.
 
Viestejä
322
Huomenna esim. ainakin 16 km pyörälenkki tulossa eli katsotaan nyt. Nämä sopimusjutut aika mystisiä. Joskus olet kunnossa ei sopimusta ja joskus et niin joku silti kiinnostuu. Ajoituksetkin ratkaisee.
Toivotaan tervettä treenijaksoa ja siitähän se pikkuhiljaa alkaa lutviutumaan! Tsemiä!
 
Viestejä
712
Kyllä tänne kirjoittelu ehkä enemmän tämän kauden kokeilu ja ehkä vähän kirjoitustaidon ylläpitoa. Siinäkin varmaan vaikka nuoremmille teen tilaa jatkossa. Varmaan vaikka lajiväen pitää kannustaa porukkaa välillä kirjoittamaan, jotta minunkin panos korvautuu ellei muuten se onnistu? Pelaaminenkin vielä aika kaukaa haettu tosiaan siellä ihan eri ikäryhmät ja jos katsoo vaikka Mika Kohosta ei hänkään ihan ilmaiseksi taida suostua pelaamaan. Eli kun ikää ehkä tuosta jo korvaus pitäisi saada ja tietysti kun on loukkaantumisriskikin lajissa olemassa. Minulla varmaan esteenä sekin, ettei minuun kovin paljoa lajiväki pitänyt yhteyttä, niin aina silloin se ajatus pelaamisesta vähän kauempaa haettu, kuin jos olisit tiiviisti tekemisessä lajiin valmiiksi. Kiva että tälläistäkin joutuu spekuloimaan, mutta siitä vielä matkaa itse pelaamiseen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös