Pääkallo.fi

Maahockey-keskustelu

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt pojat loppuu sen Säbäukko55 p3rseennuoleminen voi olla kieli jo aika ruskea.

Ensimmäisekseen nimeni on tämä, koska säbäukko55 on minun painajainen pelkään häntä ja Ville Estoniaa, koska he yrittävät kaapata teitä täällä.

Toinen yritän tuoda esille minun näkemystäni kuinka salibandy ja maahockey ovat huonompia lajeja, kun verttataan esteratsastukseen.

Kolmas @pääjehujenpääjehu eikä tämä @Ylläpito ole kiusaamista. Minä vain kerron mielipidettäni ja haluan liitty keskuteluun mukaan.

Tämä on absurdia kiusaamista!
#Freesäbäukko55painajainen #Olenmestari #menkäätöihin
Nyt kiusaamiskortin vetäminen on kohtuutonta kun katsoo sinun aiempia viestejä ja erityisesti hästägejä

Haluaisin myös sanoa kuinka täällä syrjitään heitä, jotka keskustelee omat mielipiteensä esille (tavasta riippumatta)

Meidän rakastama ylläpito voisi jatkaa olevan kiireisenä, koska mielestäni palstalla ei ole mitään hätää ja täällä on rakentavaa keskutelua

Haluaisin tuoda myös esille poliittisen näkemykseni, joka on kuinka sananvapautta pitäisi lisätä ja lopettaa trollaajaksi haukkumisen, koska miten voikaan niin julmasti syyttää jotain trollaajaksi, joka on eri mieltä asioista kuin valtaväestö
#hävetkää

Haluaisin myös sanoa kuinka täällä syrjitään heitä, jotka keskustelee omat mielipiteensä esille (tavasta riippumatta)

Meidän rakastama ylläpito voisi jatkaa olevan kiireisenä, koska mielestäni palstalla ei ole mitään hätää ja täällä on rakentavaa keskutelua

Haluaisin tuoda myös esille poliittisen näkemykseni, joka on kuinka sananvapautta pitäisi lisätä ja lopettaa trollaajaksi haukkumisen, koska miten voikaan niin julmasti syyttää jotain trollaajaksi, joka on eri mieltä asioista kuin valtaväestö
#hävetkää
Jos oikeasti olet maahockeystä niin kerro vaikka lempijoukkueesi ja pelaajasi jos semmoisista edes tiedät

Nyt kiusaamiskortin vetäminen on kohtuutonta kun katsoo sinun aiempia viestejä ja erityisesti hästägejä
Voisiko sinä kaikki tietävä herrasmies kertoa minulle ketä minä muka ole haukunnut?

Kysyinen hästäggi oli lipsahdus, kun kissani hyppi pöydällä samaan aikaan kun yritin kirjoitella omaa näkemystäni.

Kerta minusta levitetään tämmöisiä juoruja, että kannattaisin kiusaamista on vitsi. Olen piraattpuolueen jatkaja ja olen halukas perustamaan puolueen, joka jatkaa tätä piraattipuoleen mainiota valtiohankkeita, jotka pysäytettiin tämän niukan sananvapauden takia ja sensuurin. Teidän takinne maailma ei voi kehittyä paremmaksi

Ja @Pörssikärki98 vastaus kysymykseen ei kiinnosta koko laji vittuakaan.

@säbäukko55painajainen on perinteinen nettitrolli. Pitää meidät sentään kirjoitusvalmiudeksi kunnes tulee banaania takapuoleen ja kirjoitusoikeudet evätään.

Harmi kun ei ole koitoksia maahockeyssä. Viikonloppu häämöttää jo lähitulevaisuudessa ja sitten tännekin saa myös erilaista tulosseurantaa ja keskustelua sarjoista.

Voisin tänään vielä illalla kirjoitella niitä omianikin näkemyksiä lajin nykytilanteesta Suomessa ja ulkomailla.

#hävetkää
Täällä on tarkoitus olla rakentavaa keskustelua maahockeyn ja myöskin salibandyn ympärillä, kun puhutaan kasainvälistymisestä ja kehitysmahdollisuuksista. Esteratsastukselle ja Mike Camallereille on omat kanavansa jossakin muualla. Politiikkaa ei myöskään sovi sotkea tähän keskusteluun, ellei se olennaisesti liity asiaan kuten vaikka urheilun määrärahat. Eri mieltä saa olla, jos sen esittää asiallisesti ja perustellen.

@säbäukko55painajainen on perinteinen nettitrolli. Pitää meidät sentään kirjoitusvalmiudeksi kunnes tulee banaania takapuoleen ja kirjoitusoikeudet evätään.

Harmi kun ei ole koitoksia maahockeyssä. Viikonloppu häämöttää jo lähitulevaisuudessa ja sitten tännekin saa myös erilaista tulosseurantaa ja keskustelua sarjoista.

Voisin tänään vielä illalla kirjoitella niitä omianikin näkemyksiä lajin nykytilanteesta Suomessa ja ulkomailla.
Samaa mieltä. Parasta olisi jättää kyseinen trolli huomioimatta ja palata illalla keskustelemaan.

Voisiko sinä kaikki tietävä herrasmies kertoa minulle ketä minä muka ole haukunnut?

Kysyinen hästäggi oli lipsahdus, kun kissani hyppi pöydällä samaan aikaan kun yritin kirjoitella omaa näkemystäni.

Kerta minusta levitetään tämmöisiä juoruja, että kannattaisin kiusaamista on vitsi. Olen piraattpuolueen jatkaja ja olen halukas perustamaan puolueen, joka jatkaa tätä piraattipuoleen mainiota valtiohankkeita, jotka pysäytettiin tämän niukan sananvapauden takia ja sensuurin. Teidän takinne maailma ei voi kehittyä paremmaksi

Ja @Pörssikärki98 vastaus kysymykseen ei kiinnosta koko laji vittuakaan.
Jos laji ei sinua kiinnosta, eikä sinulla ole näkemyksiä siihen koskevista asioista, voisitko ystävällisesti lopettaa kirjoittamisen tälle keskustelupalstalle. Kiitos.

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
EräViikingit - Jymy
15.11 18.30
2.524.452.20
TPS - LASB
15.11 18.30
1.129.0013.00
Indians - OLS
16.11 17.00
1.207.259.25
Nokian KrP - Classic
16.11 17.00
1.964.702.84
SPV - Oilers
17.11 16.00
2.644.402.12
F-liiga N
1X2
1X2
EräViikingit - TPS
13.11 18.30
5.905.101.39
FBC Loisto - SaiPa
16.11 15.00
1.754.203.60
PSS - SSRA
16.11 15.00
20.0020.00
ÅIF - Koovee
16.11 15.00
2.864.052.04
O2-Jyväskylä - Classic
16.11 18.30
19.0015.001.04
Divari
1X2
1X2
Hawks - SBS Wirmo
18.30
1.495.204.50
Karhut - Josba
9.11 15.00
1.754.653.35
Koovee - M-Team
9.11 15.30
1.914.852.82
LNM - ÅIF
9.11 17.00
1.256.507.50
Tiikerit - SalBa
9.11 17.00
1.604.803.95
O2-Jyväskylä - Rangers
9.11 18.30
1.664.953.55
Näytä kaikki
>
Jos laji ei sinua kiinnosta, eikä sinulla ole näkemyksiä siihen koskevista asioista, voisitko ystävällisesti lopettaa kirjoittamisen tälle keskustelupalstalle. Kiitos.
Entä, jos haluaisin olla kiinostunut kirjoittamaan ja oppimaan maahockeystä? Minun ensimäinen viestini oli kuinka maahockey on minulle suurimysteeri ja haluaisin ottaa siitä selvää. Mutta asiasta on vaikea ottaa selvää jos minua vain syrjitään!

Mitä jos minä alkaisin nytten alkasisin kiinnostumaan maahockeysta ja alkaisin kirjoittelemaan siitä tiedän kanssani. Eli lyhyesti pyytäisin kaikilta anteeksi keitä olen muka loukannut, jos saan pysyä foorumilla ja jatkaa teidän kanssa keskutelua juuri esimerkiksi maahockeysta, jos oppisin siitä jotain.
#yksinäinen #pörssikärki98vitunpelle #auttakaa #olenkiltti #maahockey #utelias

Entä, jos haluaisin olla kiinostunut kirjoittamaan ja oppimaan maahockeystä? Minun ensimäinen viestini oli kuinka maahockey on minulle suurimysteeri ja haluaisin ottaa siitä selvää. Mutta asiasta on vaikea ottaa selvää jos minua vain syrjitään!

Mitä jos minä alkaisin nytten alkasisin kiinnostumaan maahockeysta ja alkaisin kirjoittelemaan siitä tiedän kanssani. Eli lyhyesti pyytäisin kaikilta anteeksi keitä olen muka loukannut, jos saan pysyä foorumilla ja jatkaa teidän kanssa keskutelua juuri esimerkiksi maahockeysta, jos oppisin siitä jotain.
1728386318504.png
justhan sä sanoit näin

Kaksinaismoralismisi on melkoista ja mielialat vaihtelevat. Mikäli vastaavaa tapahtuu, voit ottaa psykiatriin yhteyttä ja kysellä kaksisuuntaisen mielialahäiriön oireita ja piirteitä.

En usko, että sinulla on annettavaa tähän keskusteluun tällä hetkellä ja eiköhän ylläpitokin sen huomaa.

Suihkuun, nukkumaan ja aamulla sitten uusi päivä, uudet kujeet. Suosittelen huomisen agendaksi opettelemaan itsenäisesti maahockeysta sekä samalla yleistä nettikäyttäytymistä. Ehkä ne opittuasi saatat tuodakin jotain johonkin nettikeskusteluun.

On hienoa, jos tämä keskustelu sai sinut kiinnostumaan lajista. Voisit aluksi toimia kuunteluoppilaana ja oppia tätä kautta uutta lajista. Sitten kun ymmärryksesi lajista on kasvanut, olet enemmän kuin tervetullut lisä keskusteluun. Hashtagisi ovat kyllä aika asiattomia ja ovat keskenään ristiriidassa kuin ahimsa ja kastijärjestelmä konsanaan. Ja vielä loppuun muistutus, asialliset keskustelijat ovat aina tervetulleita tänne.

1728386087579.png
Lopputulosveikkauksia hoofdklassen viikonlopun peleihin .
omat veikkaukset:

1-3 den bosch hoitaa ottelun vaikka puutteita kokoonpanossa on

1-1 sarjan häntäpään kamppailuun, odotettavissa tylsä ottelu

1-5 uskon amstedamin klaaraavan pelin selkein lukemin

0-3 pinokelle uskon voittoa haastavan alkukauden jälkeen

2-1 tiukka kamppailu luvassa. oranje roods ei niin vahva kuitenkaan mita vedonlyöntimarkkina kertoo

2-2 tiukka kärkipään kamppailu

Odotan kaiken kaikkiaan mielenkiintoista penkkiurheilu viikonloppua maahockeyn parissa.

Kaksinaismoralismisi on melkoista ja mielialat vaihtelevat. Mikäli vastaavaa tapahtuu, voit ottaa psykiatriin yhteyttä ja kysellä kaksisuuntaisen mielialahäiriön oireita ja piirteitä.

En usko, että sinulla on annettavaa tähän keskusteluun tällä hetkellä ja eiköhän ylläpitokin sen huomaa.

Suihkuun, nukkumaan ja aamulla sitten uusi päivä, uudet kujeet. Suosittelen huomisen agendaksi opettelemaan itsenäisesti maahockeysta sekä samalla yleistä nettikäyttäytymistä. Ehkä ne opittuasi saatat tuodakin jotain johonkin nettikeskusteluun.
Tämä on tätä kiusaamista. Haluan liittyä keskusteluun mukaan ja ryhtyä uudeksi ihmiseksi!
#stopsyrjintä

katso liitettä 1797
Lopputulosveikkauksia hoofdklassen viikonlopun peleihin .
omat veikkaukset:

1-3 den bosch hoitaa ottelun vaikka puutteita kokoonpanossa on

1-1 sarjan häntäpään kamppailuun, odotettavissa tylsä ottelu

1-5 uskon amstedamin klaaraavan pelin selkein lukemin

0-3 pinokelle uskon voittoa haastavan alkukauden jälkeen

2-1 tiukka kamppailu luvassa. oranje roods ei niin vahva kuitenkaan mita vedonlyöntimarkkina kertoo

2-2 tiukka kärkipään kamppailu

Odotan kaiken kaikkiaan mielenkiintoista penkkiurheilu viikonloppua maahockeyn parissa.
Jos tosissaan haluaa seurata maahockeyia niin hockey.nl on hyvä osoite mistä aloittaa.

tätä en voi hyväksyä @säbäukko55 kätyreineen on ottanut selkeästi tämän uuden eksyneen lampaan uudeksi kiusaamis kohteekseen vain koska hänen kirjoitus tyylinsä ja asioiden ilmaisemisensa on hieman erillaista tämän pitäisi olla kaikille avoin kirjoitus ja keskustelu palsta ei vain harvoille ja valituille. pyydän siis, että @säbäukko55 lopettaa tämän tyranninsa saman tien. Kiitos

Status
Viestiketju on suljettu.