Pääkallo.fi

Maahockey-keskustelu

Status
Viestiketju on suljettu.
Itse päätin liittyä keskusteluun, kun eräs salibandystä kiinnostunut kaverini linkkasi keskustelun minulle. Mielestäni aloittajalla oli selkeä aihe ja mielipide aiheesta, ja en tajua, että minkä takia kaveria syytetään trollaamisesta yms. Aloittajan pointti olympiaurheilusta oli mielestäni viisas, ja tämän keskustelun myötä myös itse olen alkanut kiinnostua maahockeystä. En pitänyt lajia juuri minään, ennenkuin perehdyin asiaan, ja mielestäni olisi hienoa jos maahockeyn suosiota saataisiin kasvatettua Suomessa.

te pinoke fanit olette kaikki tälläisi samallaisia kiusaajia aina sortamassa meitä
Bloemendaal faneja
No nyt kyllä haisee ja se en ole minä. Haukut kaikki pinoke fanit glory hunttereiksi samalla itse ollessasi bloemendaal kannattaja nyt lainatakseni jo keskustelussa aiemmin mainittua tammista, "mä häpean". toivottavasti tällainen kiusaamiseen syyttely ja sortajaksi väittäminen loppuu suomen pinoke fanien liiton vankkoihin arvoihin kuuluu kiusaamattomuus.
Kiitos ja kuitti
-Pörssikärki98

Itse päätin liittyä keskusteluun, kun eräs salibandystä kiinnostunut kaverini linkkasi keskustelun minulle. Mielestäni aloittajalla oli selkeä aihe ja mielipide aiheesta, ja en tajua, että minkä takia kaveria syytetään trollaamisesta yms. Aloittajan pointti olympiaurheilusta oli mielestäni viisas, ja tämän keskustelun myötä myös itse olen alkanut kiinnostua maahockeystä. En pitänyt lajia juuri minään, ennenkuin perehdyin asiaan, ja mielestäni olisi hienoa jos maahockeyn suosiota saataisiin kasvatettua Suomessa.
Noniin nyt se tapahtui...

Itse Che Guevara eli Ville Estonian sai aivopestyä, jonkun ellei tämä ole hänenkin, joka turha kätyri, jonka kanssa tämä ei työssä käyvä ihminen keskustelee

Mielestäni mielenterveys on tärkeä aihe ja sinun kannattaisia äkkiä hakeutua hoitoon @salibandytietelijä73
#Olenmestari #Juhanitegelbergfan #Olenvoittamaton

Harmillisesti tämä hieman salibandysta sivuava aihe, joka alkuun sisälsi mielenkiintoista keskustelua on ajautunut (taas) tyypilliseksi internetkeskusteluksi.
Joo, on kyllä melko alhaiseksi ikävä kyllä lipunut keskustelun taso. Olen raportoinut täältä kyllä heikkotasoisia viestejä, eiköhän modet kohta niihin puutu.

Harmillisesti tämä hieman salibandysta sivuava aihe, joka alkuun sisälsi mielenkiintoista keskustelua on ajautunut (taas) tyypilliseksi internetkeskusteluksi.
Niinpä. Alussa täällä oli hyviä pointteja puolesta ja vastaan ja keskustelua heräsi yllättävänkin paljon. Nyt valitettavasti useat uudet käyttäjät ovat tulleet tälle keskustelupalstalle huutamaan asiattomuuksia ja asiaan liittymättömiä kommentteja. Toivottavasti tällainen toiminta loppuu ja tervehenkinen keskustelu herää vielä uudestaan tämän mielenkiintoisen aiheen ympärille, josta monella tuntuu olevan jopa jokseenkin vahva mielipide. Sääli, jos tämä kauniisti kukoistava idea j kesustelu loppuu perinteisen internet trollaamisen takia.

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
EräViikingit - Jymy
15.11 18.30
2.524.452.20
TPS - LASB
15.11 18.30
1.129.0013.00
Indians - OLS
16.11 17.00
1.207.259.25
Nokian KrP - Classic
16.11 17.00
1.964.702.84
SPV - Oilers
17.11 16.00
2.644.402.12
F-liiga N
1X2
1X2
EräViikingit - TPS
13.11 18.30
5.905.101.39
FBC Loisto - SaiPa
16.11 15.00
1.754.203.60
PSS - SSRA
16.11 15.00
20.0020.00
ÅIF - Koovee
16.11 15.00
2.864.052.04
O2-Jyväskylä - Classic
16.11 18.30
19.0015.001.04
Divari
1X2
1X2
Hawks - SBS Wirmo
18.30
1.495.204.50
Karhut - Josba
9.11 15.00
1.754.653.35
Koovee - M-Team
9.11 15.30
1.914.852.82
LNM - ÅIF
9.11 17.00
1.256.507.50
Tiikerit - SalBa
9.11 17.00
1.604.803.95
O2-Jyväskylä - Rangers
9.11 18.30
1.664.953.55
Näytä kaikki
>
Hei hyvät veljet..

Nyt vaikuttaa siltä, että teidän mestarinne ja maailman karismaattisin ihminen tullaan ehkä lakautettamaan ja hiljentämään, koska hän tuo oikeaa kuvaa maailmalle.

Tämä on todella säälittävää kuinka vielläkin tällä vuodella 2024 estetään sananvapatta!
#Olenmestari #Juhanitegelbergfan #sananvapaus #saynotoban

Loukkaannuin hieman, kun sanoit yleisesti esteratsastusta hevosurheiluksi, koska tuo on sama asia kun sanoisin holokaustia poliittiseksi teoksi.
Eikös holokausti ole juuri poliittinen teko vaikka se kaikin puolin väärin onkin.
Itse Che Guevara eli Ville Estonian sai aivopestyä, jonkun ellei tämä ole hänenkin, joka turha kätyri, jonka kanssa tämä ei työssä käyvä ihminen keskustelee
On melko mielenkiintoista verrata minua yhteen Kuuban vallankumouksen johtohahmoista. Toinen mielenkiintoinen asia on tämä kysymys: Miten nämä riidanhaastoviestisi liittyvät maahockeyhyn taikka muutenkaan tähän palstaan?

Olisikohan mahdollista perustaa joku erillinen maahockey keskustelupalsta siitä oikasti kiinnostuneille. Niin kuin kokonaan erillinen sivu (ei pääkallo koska salibandy fanit ei ymmärrä tätä hienoa lajia.)

Säbäukonpainajaisen voisi poistaa palstalta. Ei mitään yhteyttä maahockeyyn vaan pelkkää riidanhaastoa ja trollaamista.
Muutenkin on vähän ikävästi tehty, että hän käyttää osana nimeään erinomaisen kirjoittajan nimeä (@säbäukko55) ja aiheuttaa tälle mainehaittaa.

Olisikohan mahdollista perustaa joku erillinen maahockey keskustelupalsta siitä oikasti kiinnostuneille. Niin kuin kokonaan erillinen sivu (ei pääkallo koska salibandy fanit ei ymmärrä tätä hienoa lajia.)
Itsellä ei ole siihen pääomaa eikä minkään näköistä taitoa, että saisin jotkut nettisivut väsättyä visuaalisesta ilmeestä puhumattakaan. Muutenkin helpompi saada aikaan keskustelua ja näkyvyyttä tällä verrattain suositulla pääkallopalstalla, kuin tehdä jokin oma nettisivuston kyhäys jota kukaan ei tule koskaan näkemään.

Itsellä ei ole siihen pääomaa eikä minkään näköistä taitoa, että saisin jotkut nettisivut väsättyä visuaalisesta ilmeestä puhumattakaan. Muutenkin helpompi saada aikaan keskustelua ja näkyvyyttä tällä verrattain suositulla pääkallopalstalla, kuin tehdä jokin oma nettisivuston kyhäys jota kukaan ei tule koskaan näkemään.
Tämä olisi loistava paikka keskustelulle, mutta internetissä trollaajia riittää. Itse olen keskustellut salibandysta täällä useammalla palstalla ja sielläkin monet huutelevat asiattomuuksia. Toivotaan kuitenkin, että trollaajat lopettaisivat keskusteluun osallistumisen ja täällä pystyttäisiin puhumaan taas maahockeysta.

Juuri näin Säbäukko55 on muutenkin palstan aktiivi ja näillä pila käyttäjillä tahrataan kunnon kansalaisen maine.
Nyt pojat loppuu sen Säbäukko55 p3rseennuoleminen voi olla kieli jo aika ruskea.

Ensimmäisekseen nimeni on tämä, koska säbäukko55 on minun painajainen pelkään häntä ja Ville Estoniaa, koska he yrittävät kaapata teitä täällä.

Toinen yritän tuoda esille minun näkemystäni kuinka salibandy ja maahockey ovat huonompia lajeja, kun verttataan esteratsastukseen.

Kolmas @pääjehujenpääjehu eikä tämä @Ylläpito ole kiusaamista. Minä vain kerron mielipidettäni ja haluan liitty keskuteluun mukaan.

Tämä on absurdia kiusaamista!
#Freesäbäukko55painajainen #Olenmestari #menkäätöihin

Status
Viestiketju on suljettu.