Pääkallo.fi

Maahockey-keskustelu

Status
Viestiketju on suljettu.
Säbäukko55, Pörssikärki98 ja Ville Estonian.

Siinä nimet, jotka luovat jotain pahaa maailmaan

Olen varoittanut teitä!
@Ylläpito nyt alkaa keskustelu lipsumaan, pitäisiköhän hieman tulla tarkastamaan, että kelle aletaan keltaista/punaista korttia jakamaan.

Pyytäisin että @säbäukko55painajainen joko lopettaisi kirjoittelun tai sitten muuttaisi sen asialliseksi.
Eikö kysymykseni ollut muka asiallinen?

Nyt tiedän, että olet vasemmistoliittolainen. Se ei ole paha asia, mutta nyt ymmärrän tekstiesi laadun!

Nyt minä hiljenen ja annan myöhemmin mielipiteitäni, mutta nytten menen tekemään lottoa Uudessakaupungissa olevaan ketunkalliontien R-kioskille. Ostan myös yhden korvapuustin ja kahvin ja sytytän ulkona yhden Mallboron punaisen ehkä toisenkin?.

Itse olen hoofdklassenin suuri fani ja seurannut sitä paljon tässä hieman ajatuksenvirtaa loppukaudesta.

Kauden 2024–2025 Hoofdklasse-maahockeyssa on tarjonnut intensiivisiä kamppailuja, erityisesti huippuseurojen Bloemendaalin ja HGC välillä, jotka ovat olleet vahvassa vireessä. Bloemendaal on edelleen yksi liigan kärkinimiä, ja he näyttävät olevan vahvasti matkalla kohti uusia mestaruuksia. Heidän hyökkäyksensä on ollut tehokasta, ja puolustus on ollut yhtä vakuuttava, mikä on tehnyt joukkueesta lähes pysäyttämättömän.

Muiden joukkueiden, kuten Kampongin ja Rotterdam HC, suoritukset ovat olleet vaihtelevia, mutta molemmat joukkueet ovat säilyttäneet asemansa keskikastissa, ja heillä on ollut hetkiä, jolloin he ovat haastaneet huippujoukkueita. Kampongin nuorempi pelaajisto on erityisesti tuonut joukkueelle uutta energiaa.

Tässä vaiheessa Bloemendaal johtaa sarjaa, ja HGC seuraa tiukasti perässä. Finaalivaiheessa nämä joukkueet ovat todennäköisiä vastakkainasettelijoita, ja lopulliset sijoitukset ratkeavat kauden viimeisissä otteluissa. Kuitenkin myös Amsterdam ja Pinoké voivat vielä yllättää, jos he saavat voittoja kauden loppupuolella.

Näin itse pinoke fanina toivon erityisesti heille menestystä.

Itse olen hoofdklassenin suuri fani ja seurannut sitä paljon tässä hieman ajatuksenvirtaa loppukaudesta.

Kauden 2024–2025 Hoofdklasse-maahockeyssa on tarjonnut intensiivisiä kamppailuja, erityisesti huippuseurojen Bloemendaalin ja HGC välillä, jotka ovat olleet vahvassa vireessä. Bloemendaal on edelleen yksi liigan kärkinimiä, ja he näyttävät olevan vahvasti matkalla kohti uusia mestaruuksia. Heidän hyökkäyksensä on ollut tehokasta, ja puolustus on ollut yhtä vakuuttava, mikä on tehnyt joukkueesta lähes pysäyttämättömän.

Muiden joukkueiden, kuten Kampongin ja Rotterdam HC, suoritukset ovat olleet vaihtelevia, mutta molemmat joukkueet ovat säilyttäneet asemansa keskikastissa, ja heillä on ollut hetkiä, jolloin he ovat haastaneet huippujoukkueita. Kampongin nuorempi pelaajisto on erityisesti tuonut joukkueelle uutta energiaa.

Tässä vaiheessa Bloemendaal johtaa sarjaa, ja HGC seuraa tiukasti perässä. Finaalivaiheessa nämä joukkueet ovat todennäköisiä vastakkainasettelijoita, ja lopulliset sijoitukset ratkeavat kauden viimeisissä otteluissa. Kuitenkin myös Amsterdam ja Pinoké voivat vielä yllättää, jos he saavat voittoja kauden loppupuolella.

Joo, hankala ollut Pinoken alkukausi. Yksi voitto viidestä koitoksesta ja sein heittopussi Nijmegenia vastaan. Eiköhän kohta ala kuitenkin peli kulkemaan.

Oletko kenties Pörssikärki98 Glory hunter. Voisin veikata, että kannatat esteratsastuksessa Britannian Robert Whitaker?

Yleisestikin tämä Glory hunter aate on mielestäni erittäin lajia masentava ja alentava asia, kun ei ole enään legendaarisia ja äänekkäitä faneja vain yhdelle esteratsastajalle.

Oletko kenties Pörssikärki98 Glory hunter. Voisin veikata, että kannatat esteratsastuksessa Britannian Robert Whitaker?

Yleisestikin tämä Glory hunter aate on mielestäni erittäin lajia masentava ja alentava asia, kun ei ole enään legendaarisia ja äänekkäitä faneja vain yhdelle esteratsastajalle.
Nyt menee syytökset jo kyllä loukkauksiin. en ole glory huntter. Kiinnostuin maahockeystä kaudella 14/15 jolloin pinoke vei sydämmeni.(he sijoittuivat kaudella 9.) Tottakai menestystä sen jälkeen on tullut hyvänä esimerkkinä viimeaikoina hoofklassenin mestaruuden ja mestariden liigan muodossa.

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
EräViikingit - Jymy
15.11 18.30
2.524.452.20
TPS - LASB
15.11 18.30
1.129.0013.00
Indians - OLS
16.11 17.00
1.207.259.25
Nokian KrP - Classic
16.11 17.00
1.964.702.84
SPV - Oilers
17.11 16.00
2.644.402.12
F-liiga N
1X2
1X2
EräViikingit - TPS
13.11 18.30
5.905.101.39
FBC Loisto - SaiPa
16.11 15.00
1.754.203.60
PSS - SSRA
16.11 15.00
20.0020.00
ÅIF - Koovee
16.11 15.00
2.864.052.04
O2-Jyväskylä - Classic
16.11 18.30
19.0015.001.04
Divari
1X2
1X2
Hawks - SBS Wirmo
18.30
1.495.204.50
Karhut - Josba
9.11 15.00
1.754.653.35
Koovee - M-Team
9.11 15.30
1.914.852.82
LNM - ÅIF
9.11 17.00
1.256.507.50
Tiikerit - SalBa
9.11 17.00
1.604.803.95
O2-Jyväskylä - Rangers
9.11 18.30
1.664.953.55
Näytä kaikki
>
Nyt menee syytökset jo kyllä loukkauksiin. en ole glory huntter. Kiinnostuin maahockeystä kaudella 14/15 jolloin pinoke vei sydämmeni.(he sijoittuivat kaudella 9.) Tottakai menestystä sen jälkeen on tullut hyvänä esimerkkinä viimeaikoina hoofklassenin mestaruuden ja mestariden liigan muodossa.
Mikä sinut sai 14/15 kaudella pinoken faniksi, jos he olivat sillä kaudella 9 :ROFLMAO:

Sama asia, kun alkaisit fanittamaan Daniela Simolaa, kun hän sijoittuisi viimeksi
Aika absurdin paska tämä sinun rakastuminen johokin anna, kun arvaan sinä olet parisuhteeton.

Itse rakastan esteratsastusta, koska harrastin sitä vuosina 1981-1985, kunnes loukkaanuin vakavasti, mutta en sentään päästään (niin kuin jotkut).

#Olenmestari #Juhanitegelbergfan

Mikä sinut sai 14/15 kaudella pinoken faniksi, jos he olivat sillä kaudella 9 :ROFLMAO:

Sama asia, kun alkaisit fanittamaan Daniela Simolaa, kun hän sijoittuisi viimeksi
Aika absurdin paska tämä sinun rakastuminen johokin anna, kun arvaan sinä olet parisuhteeton.

Itse rakastan esteratsastusta, koska harrastin sitä vuosina 1981-1985, kunnes loukkaanuin vakavasti, mutta en sentään päästään (niin kuin jotkut).

Pinoken peli miellytti silmää ja olin itse amsterdamissa työkomennuksella ja vapaa ajalla kävin pelejä katsemassa. eli oli ns oman kaupungin seura.

@säbukko55painajainen voisi pitää turpansa kiinni ja lähteä täältä pois vaikka ponileirille islantiin (hehe huomasitteko muuten nerokkaan sanaleikkini)🐎
poster.jpg

Nyt voisi ylläpidolta tulla jo väliin vaikka @säbäukko55painajainen on häirikkö ja terrorisoi keskustelua niin @lattiapallo88 voi ottaa H2O inessiiviin ja rauhoittua jotta palsta ei kiinni menisi.
Juu, lattiapallo voi perustaa itselleen halutessaan vaikkapa hevosurheilu ketjun kerta hän on siitä aiheesta niin kiinnostunut. Keskusteuun varmasti osallistuisi myös toinen hevosmies eli kuuluisa säbäukonpainajainen.

Juu, lattiapallo voi perustaa itselleen halutessaan vaikkapa hevosurheilu ketjun kerta hän on siitä aiheesta niin kiinnostunut. Keskusteuun varmasti osallistuisi myös toinen hevosmies eli kuuluisa säbäukonpainajainen.
onko sinulla dyslexia vai muuten vain ymmärrys ongelma minä olen ollut täysin näitä hevos juttuja vastaan

onko sinulla dyslexia vai muuten vain ymmärrys ongelma minä olen ollut täysin näitä hevos juttuja vastaan
Keskustelusi lipuu jatkuvasti hevosjuttuihin sekä maahanmuutton, eikä sinulta ole vielä rakentavaa keskustelua saatu. Varsinkaan tänään.

Status
Viestiketju on suljettu.