Kiitos, hyvä huomio! Korjattu.Tekstissä pieni virhe. TPS:n toisen maalin laukoi Tuomas Ojala ja syöttäjänä oli juurikin Waltteri Vesterinen.
Minua jäi hämmentämään tuo Nokian puolustus jatkoajalla. Hehkutettu Miska Mäkinen katsoo Kailialan selän takaa, kun liigan paras maalintekijä ohjaa helposti pallon maaliin. Kuvio ei ollut mitenkään kummoinen.
Tässä on yksi sarjan kulminaatiopisteistä. Nokia varmasti tietää mistä kohdalta kenttää ja kenen toimesta TPS maalinsa tekee. En usko että Jonaessonilla on mitään palaa Hautaa vastaan tuossa väännössä, mutta silti Nico on mukana esim AV:lla juurikin tuossa maalin edessä. Miksi? Jos on 2 päätä ja 30 kg eroa niin eipä siinä ole ihan hirveästi tehtävissä, etenkään play off sääntökirjalla.Vähän sama tilanne oli Hautaniemen yv-maalissa. Ei siinä Jonaesonilla olisi paljoa palaa ollut Hautaa saadakaan pelattua pois, mutta ei kauheasti näyttänyt yrittävänkään. Molemmat ihan loistavia pallon kanssa, mutta omassa päässä aika paljon tekemistä jos vaikka kv-tasoa ajattelee.
Mä oletan, että Nokia aikoo välttää tätä matchuppia jatkossa sekä av:lla, että 5v5 pelissä. Tai jos ei, niin Hauta tulee tekemään tässä sarjassa paljon maaleja. Toistaiseks KrP pääs aika vähällä tämän suhteen, mutta näistäkin puolittaisista rystyhuiskaisuista tulee tän pelaajan kohdalla yleensä enemmän tulosta.Tässä on yksi sarjan kulminaatiopisteistä. Nokia varmasti tietää mistä kohdalta kenttää ja kenen toimesta TPS maalinsa tekee. En usko että Jonaessonilla on mitään palaa Hautaa vastaan tuossa väännössä, mutta silti Nico on mukana esim AV:lla juurikin tuossa maalin edessä. Miksi? Jos on 2 päätä ja 30 kg eroa niin eipä siinä ole ihan hirveästi tehtävissä, etenkään play off sääntökirjalla.
Ei todellakaan menny väärin🤭 alkki anto kontaktin päähän ja kanukki juoksi Niemelän kyynärpäähän.Kertokaas mulle nyt "viisaammat"...menikö hiukan vihkoon tuo Alkin tuomio????😵💫