Pääkallo.fi

Miesten F-liigan ottelut viikolla 47 (16.11.-22.11.)

Viestejä
793
Miksi yhä useampi joukkue haluaa näyttää Tepsiltä? EräViikingitkin nyt valkomustissa. Sinistä ei ole enää kuin logossa.
 
Viestejä
8,050
Miksi yhä useampi joukkue haluaa näyttää Tepsiltä? EräViikingitkin nyt valkomustissa. Sinistä ei ole enää kuin logossa.

Äläpä nyt. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.
 
Viestejä
8,050
Nyt sitten Harjula onnistuu siinä mitä Palin yritti, ei ihan niin komea syöttö, mutta silti nätisti pedattu paikka, josta Lund ei erehdy.
 
Viestejä
8,050
Tiikerit nappasi sitten täydet pisteet Otahallista. Ei vaan Indiansin nykytaso riitä tämmöisiä vastustajia vastaan.
 
Viestejä
97
Happee-Steelers 3-5
Indians-Tiikerit 5-6
Tätä minä yritin Arto toisessa ketjussa sinulle sanoa, että ansaitut pisteet on ansaittuja ja rästipeleistä ne pitää sitten vielä ansaita.
 
Viestejä
8,050
Happee-Steelers 3-5
Indians-Tiikerit 5-6
Tätä minä yritin Arto toisessa ketjussa sinulle sanoa, että ansaitut pisteet on ansaittuja ja rästipeleistä ne pitää sitten vielä ansaita.

Niin ja minä yritin sanoa, että ne pelit pitää vielä hävitä, jotta ne pisteet jää ottamatta.
 
Viestejä
1,149
Eipä täällä Turussa lopulta ollut mitään epäselvää.

Hallilla kamala DJ, hyhhyh.
 
Viestejä
1,000
No tämä alkaa olla sen tyylistä esitystä Tiikereiltä mitä olen odotellut. Hieno kuittaus ohi viimeisellä minuutilla ja aivan jäätävä sulaminen Indiansin ykköskentältä ennen Lundin tasoitusta. Laiti hävisi päätypallon satanolla ihan vaan omaa löysyyttään ja Arkkila melkein harhaili kentältä ulos Lundin spinoramassa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
27.4 17.00
1.794.803.10
Näytä kaikki
>

Mahoney

Toinen erä TPS:llä jo paljon tiiviimpää puolustusta. ErVi toistaiseksi yhdellä sanalla: tehoton.

Fysiikkaero pelaajien välillä on huomattava, välillä vähän isät vs. pojat -fiilis.
Ervin pojat hyvinkin. Ei vaan riitä heti kun vastustaja tulee iholle! Ei mitään jakoja näitä kovempia vastaan. Ensi kautta odotellessa, tai seuraavaa🤷‍♂️
 
Viestejä
8,050
Tiikerit on tämän päivän jälkeen kuusi pistettä perässä kolme peliä vähemmän pelanneena taistelussa Vantaan herruudesta. Tänä vuonna on vielä ErVi, Welhot kahdesti ja OLS vastassa ja joukkueelle, joka kaatoi Indiansin, nuo kaikki kolme ovat täysin voitettavissa.
 

Mahoney

Tiikerit on tämän päivän jälkeen kuusi pistettä perässä kolme peliä vähemmän pelanneena taistelussa Vantaan herruudesta. Tänä vuonna on vielä ErVi, Welhot kahdesti ja OLS vastassa ja joukkueelle, joka kaatoi Indiansin, nuo kaikki kolme ovat täysin voitettavissa.
Jep. Mun asettama uusi tavoite sarjapaikkakaan ei ole tolla pelillä mitenkään selviö. Eikun johtoporras paukuttelemaan henkseleitä. Homma voi toimia ja ilmeisesti toimii nuoremmissa ikäluokissa, mutta kyllä seuran PITÄÄ pärjätä paljon paremmin vanhemmissa. Mun näkemys, liikaa munia yhessä korissa, ei keskitytä tarpeeksi parhaimpiin. Todisteita löytyy miten määrällisesti huomattavasti pienemmät seurat pärjäävät paljon paremmin.
 
Viestejä
310
ErVi varmaan potkisi valmennuksen, mutta kuka tilalle? Tässä taloustilanteessa ja tarjonnassa ei taida ketään löytyä, jos ei urheilujohtaja itse.
 

Mahoney

ErVi varmaan potkisi valmennuksen, mutta kuka tilalle? Tässä taloustilanteessa ja tarjonnassa ei taida ketään löytyä, jos ei urheilujohtaja itse.
Talous kysymys hyvä. Itselläni ei mitään hajua mikä on Ervin realiteetti tuossa asiassa. Jos rahaa ei ole, niin silloin valittu linja lienee ainoa vaihtoehto. Toki on surullinen tilanne, jos Suomen suurimmassa kaupungissa ei riitä massia lajiin. Pelien vieminen Vantaalle isoon tyhjään halliin tuskin parantaa tilannetta
 
Viestejä
297
Ja toi Astala, haaveilee vaikka mistä ykkössentteri paikasta, matkaa on. Maalia, puolustaminen nolla. Siellä Salo sata nolla ohi, Kukkola....hommia jos kisoihin koskaan menossa!
 
Viestejä
8,050
Mun mielestä Indians on pahasti yliarvioitu, kun esim. Urheilulehti kertoi heidän olevan liigan paras (pl. toki Classic). Se ei vaan riitä, että aina joskus silloin tällöin onnistutaan voittamaan joku hyvä joukkue. Kun puhutaan sarjakakkosesta, silloin ei pidä laskea voittoja vaan tappioita. Niitä saa tulla aina joskus silloin tällöin, esim. parin kuukauden välein.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,719
Viestejä
1,000
Mun mielestä Indians on pahasti yliarvioitu, kun esim. Urheilulehti kertoi heidän olevan liigan paras (pl. toki Classic). Se ei vaan riitä, että aina joskus silloin tällöin onnistutaan voittamaan joku hyvä joukkue. Kun puhutaan sarjakakkosesta, silloin ei pidä laskea voittoja vaan tappioita. Niitä saa tulla aina joskus silloin tällöin, esim. parin kuukauden välein.
Luulen että joidenkin arviot Indiansin tasosta kauden alkaessa pohjautuvat siihen, mitä ko. joukkue esitti viime keväänä ja sen päälle, miten joukkue vahvistui kesällä. Ihan loogista todeta että odotusarvo on TOP 4. Kakkospaikka toki yläkanttiin. Kyllä Indiansissa potentiaalia on, mutta näyttäisi siltä, etteivät oikein aina pysty käsittelemään tilannetta, jossa he tulevat otteluun selkeänä ennakkosuosikkina. Esimerkkinä Steelers ja Tiikerit pelit. Mielenkiintoista nähdä miten Indians suoriutuu seuraavista 4 pelistä ennen joulua kun vastassa KrP x2, TPS ja Oilers.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
27.4 17.00
1.794.803.10
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös