Pääkallo.fi

Miesten finaalisarja Classic-Nokian KrP

Suomen mestaruuden voittaa?

  • Classic

  • Nokian KrP


Results are only viewable after voting.
Viestejä
582
Vihdoin on pääkameralle löydetty hyvä paikka!
Paikka on kyllä keskeinen, mutta aivan liian matalalla. Itse vaihdoin lähetyksen sabasta hokiin ihan vain sen vuoksi, että tuon katsominen kävi raskaaksi (kummassakaan lajissa ei itselle tunnetasolla tärkeitä joukkueita finaalissa).
 
Viestejä
7,835
Ei riitä KrP:llä kokemus. Tuossa 4-3 maalissakin kun olisi joku yhtään kokeneempi ollut kentällä, niin olisi ottanut Lastikan kiinni.
 
Viestejä
7,835
Mielestäni aika ala-arvoista toimintaa KrP:ltä lyödä samantien hanskat tiskiin ja heittää Kanerva maaliin ihan puhtaasti Johanssonia ärsyttääkseen. Ja siitähän se peli näyttää kääntyvän.

Olisi ollut mukava, jos Nokia olisi edes puoliväliin ensimmäistä peliä uskonut mahdollisuuksiinsa, mutta minkäs teet.

Sen jälkeen kun Kanerva laitettiin maaliin, KrP ei johtanut ottelua enää sekuntiakaan.
 
Viestejä
370
Mielestäni aika ala-arvoista toimintaa KrP:ltä lyödä samantien hanskat tiskiin ja heittää Kanerva maaliin ihan puhtaasti Johanssonia ärsyttääkseen. Ja siitähän se peli näyttää kääntyvän.

Olisi ollut mukava, jos Nokia olisi edes puoliväliin ensimmäistä peliä uskonut mahdollisuuksiinsa, mutta minkäs teet.
Kanerva on ties kuinka kauan ollut se veskari joka heitetään rankkareissa uuniin Näädiltä.
 
Viestejä
7,835
Nyt menee Arto hieman hämäräksi.

Näyttikö sinusta siltä, että nyt on maalissa oikein viimeisen päälle rankkarispesialisti, joka torjuu aivan pomminvarmasti yrityksen kuin yrityksen? Minusta ei.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
7,835
Vain huomautus, jonka tietäisit jos seuraisit muutakin kun juniorisählyä ja aladivareita sen jälkeen kun Oilers päästää harjoituskudella ensimmäisen maalin. Ota henkeä välillä, ensimmäinen peli vasta joka sekin tasainen vääntö. Kyllä tässä voi vielä tapahtua mitä vain 😌

En ymmärrä yhtään miten Oilers tähän liittyy.
 
Viestejä
482
Paikka on kyllä keskeinen, mutta aivan liian matalalla. Itse vaihdoin lähetyksen sabasta hokiin ihan vain sen vuoksi, että tuon katsominen kävi raskaaksi (kummassakaan lajissa ei itselle tunnetasolla tärkeitä joukkueita finaalissa).
Ei ole tullut turhaan valitettua Bläk Boksin kuvauksesta. Ei toki ole täydellinen vieläkään mutta ISO parannus aikaisempaan.
 
Viestejä
370
En ymmärrä yhtään miten Oilers tähän liittyy.
Siten, että etkös itse ole mainostanut maita ja mantuja pitkin kuinka lopetat aina liigan seuraamisen jos Oilersilla ei kulje 🤔 Jokatapauksessa hieno finaalisarja sai alkunsa tänään, ja eiköhän Näätä ole seuraavassa matsissa valmiina jo tasoittamaan sarjaa😌
 
Viestejä
7,835
Siten, että etkös itse ole mainostanut maita ja mantuja pitkin kuinka lopetat aina liigan seuraamisen jos Oilersilla ei kulje 🤔 Jokatapauksessa hieno finaalisarja sai alkunsa tänään, ja eiköhän Näätä ole seuraavassa matsissa valmiina jo tasoittamaan sarjaa😌

Missä minä olen sanonut lopettavani liigan seuraamisen? Kävin esimerkiksi välieriä katsomassa ihan paikan päällä tässä kuussa.
 
Viestejä
7,835
En nyt jaksa alkaa niitä kaikkia viestejä kaivamaan ja erittelemään. Ja onnea, niin minäkin 😌

Voidaanko me siirtyä tästä aiheesta eteenpäin? Mielestäni tällä ei ole minkäänlaista tekemistä tämän finaalisarjan kanssa.
 
Viestejä
124
Melko tasainen oli 1. finaalipeli ja pienellä tuurilla olisi voinut kääntyä kummin päin tahansa. Tällä kertaa kääntyi Classicille. Probsit Näädille hyvästä taistelusta ja toivotaan, että sarja tulee jatkumaan tasaisena ja laadukkaana salibandyna(y)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös