Tästä aiheesta haluaisin vähän keskustelua. Kaksi ottelua mun mielestä ihan täys vitsi. Kaveri ajaa pienestä kulmasta päähän kohdistuneen taklauksen ainoana tarkoituksenaan nimenomaan ajaa kaveri levyiksi. Mun mielestä tää on paljon törkeämpi rike kuin pari ottelua. Ihan älytön ja idioottimainen päähänpistos ajella suoraan päähän, halveksittavaa toimintaa.
Kaikkein suurinta perseilyä on Steelersin
vastine tai naurettava lausunto asiasta.
Steelers katsoi vastineessaan, että Aaltonen riisti pallon vastapelaajan lavasta mailallaan ja kontakti oli pelaajien liikeradoista johtuen välttämätön mutta Aaltonen eikä taklannut olkapäällään eikä vastapelaajan pää osunut missään vaiheessa tilannetta Aaltosen olkapäähän.
Kuinka paljon erilaisia sieniä tuo Steelersin vastineen kirjoittanut henkilö on vetänyt?
Tuo vastine on aivan täyttä kurap**kaa, koska mikään siinä EI pidä paikkansa.
1.
Riisti pallon vastapelaajan lavasta mailallaan?
-> liki jokainen näkee videolta ensimmäisellä katsomiskerralla, että Steelersin pelaaja ei mitenkään voinut riistää palloa rikkeettä, kun pallo on vastustajan kämmenpuolella ja Steelersin pelaajan maila tulee maissa rystypuolelle. Eli tuohon voisi lisätä rikkeeksi myös kakkosen arvoisen mailaan lyömisen, jos edes se lyönti osui mailaan.
2.
Kontakti oli välttämätön
-> salli mun nauraa, välttämätön kontakti olisi ainoastaan silloin, jos jarrutuskyky on unohtunut molemmista aivopuoliskoista.
3.
Aaltonen eikä taklannut olkapäällään eikä vastapelaajan pää osunut missään vaiheessa tilannetta Aaltosen olkapäähän
-> kyseessä on selkeä taklaus ylävartaloon ja sillä ei ole mitään merkitystä osuuko
taklaus ylävartaloon vai päähän - molemmissa tapauksissa Aaltonen pitäisi heittää suoraan ulos ja ainoa asia mikä aiheuttaa arvontaa on pelirangaistuksen tyyppi.
Niin nolo vastine, että siitä voisi kirjoittajalle antaa muutaman ottelun pelikiellon.