Pääkallo.fi

Miesten liigan ottelut viikolla 44 (28.10.-3.11.)

Viestejä
498
”Breikattiin!” Urheiluruudussa muutama sekunti säbää ennen käsipalloklassikkoa COCKS vs. DICKS !
 
  • Tykkää
Reaktiot: FBI

Säbantteri

Alkaa olla entistä enemmän selvää, että SPV:n pahin vastustaja ei ole Classic vaan KrP.

SPV ei vaan osaa voittaa Krp:tä. Vielä taistelivat itsensä mukaan 2. erässä. Kolmas erä oli kauden huonoin 3. erä punaisilla. Erittäin ponneton 6vs5. Olisi kuvitellut, että kun selvisivät 5 min. av:stä yhdellä takaiskulla, olisi loppussa nähty täysillä taisteleva Peliveli. Toki Krp tappoi johtoasemassa pelin hyvin. Ei tappiota voi poissaoloillakaan selittää. Vaikka Kosonen ottaakin niitä ottamattomia, ei Hasu huonosti pelannut eikä Hankkiokaan sentään nykyään missään 4 maalia/peli vireessä ole, vaikka askissa olisi ollutkin.
 

Mahoney

Meinas olla tiukkaa pari erää ervillä(en ota kantaa, miten ne meni koska näin vain 3min tokaa erää ja kolmannen). No vika erä olikin sitten ihan yhtä päätyä. Niinikoski voidaan noilla näyttöillä naulata ykkösketjun mieheksi! Alustamassa muitakin mistä sai börsiä ja hyviä mestoja loi koko ajan. Toki olihan vastuskin jo vähän luovuttanut.

Spv-krp peli näytti tiukalta, krp vei kolmannen täysin itselleen. Niinkuin mainittu poikkeuksellisen nihkeä6-5 speveltä. Mitä veskoihin tulee, niin ei Tuomaala vaikuttanut mua, kömpelön näköistä liikettä koko ajan, onko sitten jotain vaivaa?

Viikon nega: Rahola ei kyllä sovellu sitten yhtään pelien kuvaamiseen! Saa Härmät ja Jopet ottaa tästä nokkiinsa ihan niin paljon kuin huvittaa tästä kommentista! Eihän tommoista kuvaa viitsi katsoa kuin pahimmat niilot. Osan aikaa ei edes näe pallollista pelaaja. Olen tästä kyllä ennenkin nillittänyt, plaijarit pois Raholasta, jos halutaan että jengi seuraa.
 

Jussi Koivunen

Viikon nega: Rahola ei kyllä sovellu sitten yhtään pelien kuvaamiseen! Saa Härmät ja Jopet ottaa tästä nokkiinsa ihan niin paljon kuin huvittaa tästä kommentista! Eihän tommoista kuvaa viitsi katsoa kuin pahimmat niilot. Osan aikaa ei edes näe pallollista pelaaja. Olen tästä kyllä ennenkin nillittänyt, plaijarit pois Raholasta, jos halutaan että jengi seuraa.

Tässä parhaillaan edittiohjelmasta tulee koostetta pihalle, niin ihmettelen suuresti miksi hemmetissä tämän pelin kuvannut tuotantoyhtiö vei kameran hallin huonoimpaan mahdolliseen paikkaan. Raholasta saa kuvattua ihan hyvää kuvaa esimerkiksi siitä alhaalta, mutta sitä sopii sitten kysyä että miksi tuotantoyhtiö ei näin toiminut. EDIT: Joo, oli niillä siinä kamera, mutta eivät sitä ihan liikaa käyttäneet.

Tämä ensimmäinen peli tällä kaudella, jonka joku on keksinyt sieltä kuvata (ja toivottavasti viimeinen). Kaikissa muissa peleissä videomatsku ollut oikein jees. Ja mitä itsekkin siitä alhaalta kuvannut, niin hyvää matskua saa.
 

Mahoney

Tässä parhaillaan edittiohjelmasta tulee koostetta pihalle, niin ihmettelen suuresti miksi hemmetissä tämän pelin kuvannut tuotantoyhtiö vei kameran hallin huonoimpaan mahdolliseen paikkaan. Raholasta saa kuvattua ihan hyvää kuvaa esimerkiksi siitä alhaalta, mutta sitä sopii sitten kysyä että miksi tuotantoyhtiö ei näin toiminut. EDIT: Joo, oli niillä siinä kamera, mutta eivät sitä ihan liikaa käyttäneet.

Tämä ensimmäinen peli tällä kaudella, jonka joku on keksinyt sieltä kuvata (ja toivottavasti viimeinen). Kaikissa muissa peleissä videomatsku ollut oikein jees. Ja mitä itsekkin siitä alhaalta kuvannut, niin hyvää matskua saa.
No ei se alakamera kuvakaan mitään herkkua ole! Ei sitäkään kuin mun kaltaiset niilot katso. Siinnä näkyy ehkä neljä pelaajaa.
 

Jussi Koivunen

No ei se alakamera kuvakaan mitään herkkua ole! Ei sitäkään kuin mun kaltaiset niilot katso. Siinnä näkyy ehkä neljä pelaajaa.

Se riippuu hyvin pitkälti kuvaajasta myös. Ei sitä zoomia pakko ole maksimissa vetää.

Esimerkiksi tämän kauden Happee-pelissä ylhäältä kuvattu materiaali on loistavaa (näkyy ko. pelin koosteessa) kun olivat luovia jalustan kanssa. Ei ole edessä mitään. Mutta on sulla pointti kuitenkin. Ei ole ihanteellinen halli kuvata, mutta pienellä pelisilmällä saa kyllä hyvää aikaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mahoney

KrPltä aika monta peliä ole nähnyt ja loistava jäänyt näkemättä(vähän katoin happee koostetta, on parempi, mutta aikamoista kuvaheiluria). Nyt vaan se halli omalle paikkakunnalle, mistä olen jostain lukenut että olisi tulossa! Ei ideaalia tilannetta lähelläkään, jos joutuu liikaa kikkailemaan kuvauksen kanssa. Eilinen oli idea tasolla hyvä, koska se ylhäältä kuvattu olisi ilman näköesteitä ollut paras kuvakulma.
 
Viestejä
8,082
Konsulttikööri näyttää taas parasta osaamistaan.
 
Viestejä
8,082
Kainulaisista kumpikin otti vitosen. En viitsi kommentoida sen enempää, ettei tule bännejä täältä.
 

Mahoney

Kyllä tämä oli vähän heikko voitto, jos nyt ikinä voi näin sanoa. Oli paikat viedä varsinaisella, kun 2 femmaa. Etenkin toisen aikana vain yksi maali. No 2 pojoa ja jatkoon, pitäähän tohon lopulta olla tyytyväinen.
 

Mahoney

Mutta kyllä tämä alkukausi on siltikin vahvasti plussalle mennyt. Vain clasulta ei pisteitä saatu. Ja en kyllä edes ennen peliä olisi ollut pettynyt 2pojoon. Yv nyt ei ole ollut meijän vahvuus muutamaan kauteen. Veikkola jos turha, niin kyllä mä sen ottaisin mikä päivä hyvänsä! Toi väärän puolen veto yvllä jopa epäreilun hyvä ja sen puute näkyy myös spv:ssä.

Älä Arto nyt luovuta edarinkaan osalta! Toki mustasiniseen fuusioon mahdut sinäkin mikä päivä hyvänsä! Yksi syy miksei oilers ole enää mun inhokki. Keep up the good work.
 
Viestejä
46
Mutta kyllä tämä alkukausi on siltikin vahvasti plussalle mennyt. Vain clasulta ei pisteitä saatu. Ja en kyllä edes ennen peliä olisi ollut pettynyt 2pojoon. Yv nyt ei ole ollut meijän vahvuus muutamaan kauteen. Veikkola jos turha, niin kyllä mä sen ottaisin mikä päivä hyvänsä! Toi väärän puolen veto yvllä jopa epäreilun hyvä ja sen puute näkyy myös spv:ssä.

Älä Arto nyt luovuta edarinkaan osalta! Toki mustasiniseen fuusioon mahdut sinäkin mikä päivä hyvänsä! Yksi syy miksei oilers ole enää mun inhokki. Keep up the good work.
Joo. Älä Arto luovuta ja ei turhia pelaajia ole. Veikkola laadukas pelaaja. Peli nyt vain kuosiin. Kyl se siitä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös