Olen ehdottomasti Oilersin puolella Inkkareita vastaan, enkä näe muidenkaan kommenteissa olleen mitään katkeruutta eilisen pelin tulokseen. Silti olen sitä mieltä, että brändiuudistuksessa värien osalta mentiin metsään, ja sekoitetaan turhaan ja hyötyä saavuttamatta Oilersin identiteetti muihin paikallisiin seuroihin. Kai toimiston mielestä mustaan paitaan saa helpommin myytyä mainoksia. Puma ainakin kiittää, kun nyt saa myydä lähes parille tuhannelle ihmiselle monen sadan euron asusteet kullekin. Eli karkeasti tästä tulee puolen miljoonan liikevaihto Pumalle, jossa on puolet nopeasti toteutuvaa brändiuudistusekstraa. Tästä seura napannee (edustuksen kuluihin) hyvät komissiot, esim. 10% olisi 25-50 tuhatta euroa...
Vaikka Oilers puhuu sivuillaan siirtymäajasta asusteissa junnuille, ei monikaan halua vanhoilla jatkaa.