Miksi tuo ylipäätään on kiellettyä? Itse ainakin hain kaupasta.Mikäs se tällainen jäähy on?
katso liitettä 1622
Miksi tuo ylipäätään on kiellettyä? Itse ainakin hain kaupasta.Mikäs se tällainen jäähy on?
katso liitettä 1622
Luultavasti on lähtenyt kopista hakemaan, säännöissä sanotaan että on haettava vaihtoaitiosta. Viime kaudella P19 pelissä samasta syystä tuli jäähy, kun pelaajaa lähti kopista sitä hakemaan.Mikäs se tällainen jäähy on?
katso liitettä 1622
Hyvä tepsi! 🙈Oulussa oli tänään varsin lämmin ottelu ja pelin tiimellyksessä TPS valmennusjohtoon kuuluva henkilö oli näyttänyt OLS vaihtopenkin suuntaan suukseksiin viittaavia eleitä.
Olisko tästä klippiä tarjolla, vai jääkö vaan huhuksi?Oulussa oli tänään varsin lämmin ottelu ja pelin tiimellyksessä TPS valmennusjohtoon kuuluva henkilö oli näyttänyt OLS vaihtopenkin suuntaan suukseksiin viittaavia eleitä.
Ei tarttunut kameroihin. Pelin jälkeisissä kättelyissä OLS valmennus kävi asiasta pitkähkön keskustelun kyseisen valmentajan kanssa.Olisko tästä klippiä tarjolla, vai jääkö vaan huhuksi?
No oli lämmin! Peli ei todellakaan näyttänyt harmaalta runkosarjapeliltä, vaan tässä tapeltiin tosissaan, kuten kuuluukin.
Samaa mieltä. Tämä kolmoskenttä on ollut TPS:n ongelma jo pidemmän aikaa. En ihan ymmärrä millaista kenttää tästä edes yritetään rakentaa. Pyry Kauppinen vasempana pakkina on ollut no, sanotaanko aika luova ratkaisu. High risk, medium reward. Samoin laituri Eklundin vahvuudet on ennemmin hyökkäyssuunnassa, ei hän saa oikeen mitään tehtyä tässä kolmosessa. Kauppinen tais valitettavasti nyt loukkaantua, eiköhän siinä Haataja ole nyt jatkossa pakkina.Tepsin kolmosketju oli ihan purjeessa. Kahdessa eka erässä eivät meinanneen pallolla edes puolenkentän yli kun OLS karvasi lankkuun asti.
Ikävä kuulla, JOS siellä on Tepsin valmennuksella ollut epäasiallisuuksia. Tosin suhtaudun tähän vielä näillä infoilla ja lähteillä varauksella. Olen siis ehdottomasti sitä mieltä, että tiettyjä rajoja ei saa ylittää ja kannattamaani seuraa siitä varmasti avoimesti soimaan. Tänne voi kuitenkin kirjoittaa ihan mitä vaan ja tulkita tapahtuneita tilanteitakin eri tavoin, joten en voi tähän vielä tarttua. Syytön, kunnes toisin todistetaan. Mikäli faktaa ja lähteitä tulee, tulen itse laittamaan syylliset jalkapuuhun, vertauskuvallisesti.Ei tarttunut kameroihin.
Kurinpidolle töitä?Auranen jysäyttää Suhantoa kyynärpäällä suoraan päähän ja tuomarit ovat sitä mieltä, että helvetin hyvä just näin pitääkin toimia.
Minusta nämä kyynärpäällä päähän lyömiset pitäisi tutkia aina. Jos tulos on se, että vahinko, ei voi mitään, ei rangaista, niin joo, olkoot sitten niin. Mutta silti ne pitäisi tutkia.Kurinpidolle töitä?
Tarkemman tarkastelun jälkeen ruudun lähetyksessä kohdasta 1:54:00 näkee tämän eleen varsin hyvin. Näkyy myös uusinnassa.Ikävä kuulla, JOS siellä on Tepsin valmennuksella ollut epäasiallisuuksia. Tosin suhtaudun tähän vielä näillä infoilla ja lähteillä varauksella. Olen siis ehdottomasti sitä mieltä, että tiettyjä rajoja ei saa ylittää ja kannattamaani seuraa siitä varmasti avoimesti soimaan. Tänne voi kuitenkin kirjoittaa ihan mitä vaan ja tulkita tapahtuneita tilanteitakin eri tavoin, joten en voi tähän vielä tarttua. Syytön, kunnes toisin todistetaan. Mikäli faktaa ja lähteitä tulee, tulen itse laittamaan syylliset jalkapuuhun, vertauskuvallisesti.
Kiitos! Jos tämä liike on sitä miltä se näyttää, niin hyi hitto.Tarkemman tarkastelun jälkeen ruudun lähetyksessä kohdasta 1:54:00 näkee tämän eleen varsin hyvin. Näkyy myös uusinnassa.
Ja yllättyneet voi asettua parijonoon sen tiimoilta, että kyseessä on juurikin Tepsin organisaatioon kuuluva henkilö. Turkulaisten sikakäytös ei vaan ole enää yllätys kenellekään.Oulussa oli tänään varsin lämmin ottelu ja pelin tiimellyksessä TPS valmennusjohtoon kuuluva henkilö oli näyttänyt OLS vaihtopenkin suuntaan suukseksiin viittaavia eleitä.
Jos päävalmentaja tekee tommoisia, niin heikolla on TPS:n hermokontrolli. Urheilutoimenjohtajakin ja TV kommentaattori vetää tommoisia. Mitäs se Summanen sai aikoinaan kun huuteli Lämsälle??Ja yllättyneet voi asettua parijonoon sen tiimoilta, että kyseessä on juurikin Tepsin organisaatioon kuuluva henkilö. Turkulaisten sikakäytös ei vaan ole enää yllätys kenellekään.