No tuo alkuhan se on mitä en ymmärrä eikä varmaan varsinkaan pelaajat. Luulen kyllä, että on kivempi voittaa runkosarjassa pelejä paljon eikä juuri sen verran että pelit jatkuu keväällä. Tai jopa voittaa se runkosarja ja valita vastustaja jne. Miksi seurata koko runkosarjaa jos vain pleijarijoukkueet kiinnostaa?
Pleijareissa vierasvoittoja, niin? Edelleen luulen, että keskimäärin on kivempi pelata enemmän kotona kuin vieraissa vaikka kuinka vuonna x olisi haettu jopa vierasvoittoja. Pelien voittajat eivät ole koskaan tiedossa ennen peliä ja tuo väitehän tukisi sitä, että ei ole mitään seurattavaa ja kaikki on tiedossa jo ennen kauden alkua. No, noin inhorealistinen näkökulma urheilun seuraamiseen on vain vieras minulle. Mutta edelleen erojen syntyminen on urheilun vahvinta ydintä.
Kyllä VPS teki huiman nousun, mutta onko helpompi tulla takamatkalta mestaruuteen pitkässä sarjassa vai pleijareiden kautta. Poikkeus vahvistaa säännön jne. FBC.llä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten sarjat ilman pleijareita tai niiden kanssa noin keskimäärin vaikuttaa.
Okei, jalkapallon ja pleijarit vedin yli, mutta kai tiedät, että ne ovat niitä poikkeuksia säännöstä ja yllättäen tarkoitin lähinnä kansallisia sarjoja. Jatka toki listaa
Ydin oli ja on se, että hieman hämmentää miten paljon joku jaksaa kirjoittaa sarjasta jossa ei ole mitään mielenkiintoa. Ehkä kausi voisi alkaa vasta jouluna? Se ratkaisisi monta ongelmaa.