Tässä pelissä se heikompi oli jopa selvästi parempi ensimmäisessä erässä ja sai lukuisia ykkössektorin paikkoja TPS:n pelin oltua erittäin lepsua. Tämän hetken tilanteesta kertoo vaan se, että sen erän jälkeen tilanne oli silti Tepsille 2-1.Aika normaalia näihin peleihin, että se lähtökohtaisesti selvästi heikompi pyörii mitä pyörii, mutta sitten kun aletaan kyselemään ratkaisijoiden perään, onkin todella hiljaista.
Espoossa tämä on ollut jo vuosia ihan ykkösasia sarjaohjelmaa suunnitellessa. Ei harmainta aavistusta miksi.Seinäjoella SPV ja Jymy pelaavat omissa kotihalleissaan liigapelinsä sarjan huippujoukkueita vastaan molemmat klo 17.00 tänään. Onko tässä joku isompikin kuningasajatus taustalla vai tekeekö joku vaan kiusaa jollekin vai mitä? Todella vaikea nähdä joku järki tässä touhussa.
Täytyy ihmetellä miksi katsot kyseisen joukkueen pelejä kun aina on niin karmeaa - eikö olisi helpompi olla katsomatta?Spv:n pelaajat filmaa heti kun joku on lähelläkään niiden kehoa. Samaan aikaan kun itse osuvat toisia mailalla naamaan niin purnaaminen alkaa. Karmeaa katsoa, hyi saakeli🤢😡
Kyllä studio-ottelut pitää katsoa😁Täytyy ihmetellä miksi katsot kyseisen joukkueen pelejä kun aina on niin karmeaa - eikö olisi helpompi olla katsomatta?
Olisiko vastoin sääntöjä tehty maali pitänyt mielestäsi hyväksyä? Aika mielenkiintoinen logiikka sinulla. Ei sääntöjen noudattamisesta niin väliä, kunhan vihaamasi jengi ei vaan saisi mitään hyötyä.Pystyykö Koposen joukot vielä Astalan maalin hylkäämään, tuomarit Seinäjoella ihan Spv:n povitaskussa🤣🤔
Härmä ja Tiitu oli myös samaa mieltä kuin minä että olis pitäny hyväksyä ja Koponen siellä on eniten äänessä,siksi😁Olisiko vastoin sääntöjä tehty maali pitänyt mielestäsi hyväksyä? Aika mielenkiintoinen logiikka sinulla. Ei sääntöjen noudattamisesta niin väliä, kunhan vihaamasi jengi ei vaan saisi mitään hyötyä.
Puhut aina Koposen joukoista. Itseltäsi on ilmeisesti mennyt jotain ohi.
Oudosti on viikon sisällä pistänyt silmään erikoiset tuomiot Seinäjoella, mutta en sen enempää siitä jauha.Tietäjä on selvästi SPV-vastainen. Maanantaina itki miten Haukkala kaatui…. Nyt sitten lisää….
jotain negatiivista aina löytää….
Olen Härmän kanssa täysin samaa mieltä, että näistä pitäisi tulla todella selkeä julkinen ulostulo, että miksi tuomio on tämä ja mieluummin vielä niin, että mitä olisi pitänyt _minimissään_ tapahtua, jotta maali olisi hyväksytty.Härmä ja Tiitu oli myös samaa mieltä kuin minä että olis pitäny hyväksyä ja Koponen siellä on eniten äänessä,siksi😁
Totta mutta huvittavaa juuri tässä kyseisessä maalin hylkäyksessä oli että tuomari näki aivan vierestä että vapaalyöntiä ei annettu pisteeltä ja hyväksyi heti💪😁Olen Härmän kanssa täysin samaa mieltä, että näistä pitäisi tulla todella selkeä julkinen ulostulo, että miksi tuomio on tämä ja mieluummin vielä niin, että mitä olisi pitänyt _minimissään_ tapahtua, jotta maali olisi hyväksytty.
En lähde väittämään, että tuomio oli väärä. En myöskään osaa perustella, että miksi se oli ainoa oikea.
Sen lähden sanomaan, että minusta on parempi, kun sääntö on selkeä. Siis 1) Annat sen kulmapisteelta 2) Pallon pitää olla pysähtynyt. Ilman mitään "niin no oli se nyt vähän ehkä sinnepäin, niin kyllä se kai voidaan jossain tapauksessa mahdollisesti hyväksyä, jos katsotaan aihetta, eikä se vaikuta..."-jargonia.