Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 4.12.-10.12.

Viestejä
1,149
Aika normaalia näihin peleihin, että se lähtökohtaisesti selvästi heikompi pyörii mitä pyörii, mutta sitten kun aletaan kyselemään ratkaisijoiden perään, onkin todella hiljaista.
Tässä pelissä se heikompi oli jopa selvästi parempi ensimmäisessä erässä ja sai lukuisia ykkössektorin paikkoja TPS:n pelin oltua erittäin lepsua. Tämän hetken tilanteesta kertoo vaan se, että sen erän jälkeen tilanne oli silti Tepsille 2-1.

En koe kovin mielekkääksi lyödä lyötyä kovalla kädellä, mutta tuossa oli todellinen sauma horjuttaa mestaria, jonka peliin valmistautuminen epäonnistui räikeästi. Se jäi nyt täysin hyödyntämättä. Toiseen erään TPS palasi lähemmäs omaa tasoaan ja lopun voi päätellä loppulukemista.
 
Viestejä
394
Väärään ketjuun menee, mutta Classic uutisoi juuri Nico Salon siirrosta ensi kaudeksi Sveitsiin --->

 
Viestejä
8,087
Sama homma tuntuu jatkuvan kuin eilen. Tuota 5-0 -maalia voi kelailla, jos haluaa lisätietoja.
 
Viestejä
8,087
Oilersilla tulossa aika kova mittari tässä ennen joulua. SPV, Indians ja TPS vieraissa sekä Classic kotona. Noista 12 pistettä niin suurinta mestarisuosikkia ei tarvitse pohtia. Noista kaikki on ihan hävittävissäkin.
 
Viestejä
604
Seinäjoella SPV ja Jymy pelaavat omissa kotihalleissaan liigapelinsä sarjan huippujoukkueita vastaan molemmat klo 17.00 tänään. Onko tässä joku isompikin kuningasajatus taustalla vai tekeekö joku vaan kiusaa jollekin vai mitä? Todella vaikea nähdä joku järki tässä touhussa.
 
Viestejä
8,087
Seinäjoella SPV ja Jymy pelaavat omissa kotihalleissaan liigapelinsä sarjan huippujoukkueita vastaan molemmat klo 17.00 tänään. Onko tässä joku isompikin kuningasajatus taustalla vai tekeekö joku vaan kiusaa jollekin vai mitä? Todella vaikea nähdä joku järki tässä touhussa.
Espoossa tämä on ollut jo vuosia ihan ykkösasia sarjaohjelmaa suunnitellessa. Ei harmainta aavistusta miksi.
 
Viestejä
493
On se hyvä ettei kukaan Oilersin pelaaja ole purnannut tuomioista. Vai purnasiko…. #linja
 
Viestejä
1,219
Pystyykö Koposen joukot vielä Astalan maalin hylkäämään, tuomarit Seinäjoella ihan Spv:n povitaskussa🤣🤔
 
Viestejä
1,219
Spv:n pelaajat filmaa heti kun joku on lähelläkään niiden kehoa. Samaan aikaan kun itse osuvat toisia mailalla naamaan niin purnaaminen alkaa. Karmeaa katsoa, hyi saakeli🤢😡
 
Viestejä
493
Spv:n pelaajat filmaa heti kun joku on lähelläkään niiden kehoa. Samaan aikaan kun itse osuvat toisia mailalla naamaan niin purnaaminen alkaa. Karmeaa katsoa, hyi saakeli🤢😡
Täytyy ihmetellä miksi katsot kyseisen joukkueen pelejä kun aina on niin karmeaa - eikö olisi helpompi olla katsomatta?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
604
Pystyykö Koposen joukot vielä Astalan maalin hylkäämään, tuomarit Seinäjoella ihan Spv:n povitaskussa🤣🤔
Olisiko vastoin sääntöjä tehty maali pitänyt mielestäsi hyväksyä? Aika mielenkiintoinen logiikka sinulla. Ei sääntöjen noudattamisesta niin väliä, kunhan vihaamasi jengi ei vaan saisi mitään hyötyä.

Puhut aina Koposen joukoista. Itseltäsi on ilmeisesti mennyt jotain ohi.
 
Viestejä
44
Tietäjä on selvästi SPV-vastainen. Maanantaina itki miten Haukkala kaatui…. Nyt sitten lisää….
jotain negatiivista aina löytää….
 
Viestejä
8,087
Tiitu sanoi hienosti, että kellokorttijoukkue paikalla. Olen täysin samaa mieltä, LASB leimasi kellokortit, otti pannuunsa selkein numeroin ja lähti hyvin mielin kotiin.
 
Viestejä
1,219
Olisiko vastoin sääntöjä tehty maali pitänyt mielestäsi hyväksyä? Aika mielenkiintoinen logiikka sinulla. Ei sääntöjen noudattamisesta niin väliä, kunhan vihaamasi jengi ei vaan saisi mitään hyötyä.

Puhut aina Koposen joukoista. Itseltäsi on ilmeisesti mennyt jotain ohi.
Härmä ja Tiitu oli myös samaa mieltä kuin minä että olis pitäny hyväksyä ja Koponen siellä on eniten äänessä,siksi😁
 
Viestejä
1,219
Tietäjä on selvästi SPV-vastainen. Maanantaina itki miten Haukkala kaatui…. Nyt sitten lisää….
jotain negatiivista aina löytää….
Oudosti on viikon sisällä pistänyt silmään erikoiset tuomiot Seinäjoella, mutta en sen enempää siitä jauha.

Taitavia kavereita löytyy Spevestä ja viihdyttäviä myös💪😁.

Itse Seinäjoella monesti vierailleena itsellä jäänyt vaan se fiilis että tuomarit menevät helposti katsomon ja valmennuksen huutoihin🤔, voin olla täysin väärässä.

Mutta se siitä, Spv:n peleissä aina tapahtuu💪💪😁
 
Viestejä
8,087
Härmä ja Tiitu oli myös samaa mieltä kuin minä että olis pitäny hyväksyä ja Koponen siellä on eniten äänessä,siksi😁
Olen Härmän kanssa täysin samaa mieltä, että näistä pitäisi tulla todella selkeä julkinen ulostulo, että miksi tuomio on tämä ja mieluummin vielä niin, että mitä olisi pitänyt _minimissään_ tapahtua, jotta maali olisi hyväksytty.

En lähde väittämään, että tuomio oli väärä. En myöskään osaa perustella, että miksi se oli ainoa oikea.

Sen lähden sanomaan, että minusta on parempi, kun sääntö on selkeä. Siis 1) Annat sen kulmapisteelta 2) Pallon pitää olla pysähtynyt. Ilman mitään "niin no oli se nyt vähän ehkä sinnepäin, niin kyllä se kai voidaan jossain tapauksessa mahdollisesti hyväksyä, jos katsotaan aihetta, eikä se vaikuta..."-jargonia.
 
Viestejä
1,219
Olen Härmän kanssa täysin samaa mieltä, että näistä pitäisi tulla todella selkeä julkinen ulostulo, että miksi tuomio on tämä ja mieluummin vielä niin, että mitä olisi pitänyt _minimissään_ tapahtua, jotta maali olisi hyväksytty.

En lähde väittämään, että tuomio oli väärä. En myöskään osaa perustella, että miksi se oli ainoa oikea.

Sen lähden sanomaan, että minusta on parempi, kun sääntö on selkeä. Siis 1) Annat sen kulmapisteelta 2) Pallon pitää olla pysähtynyt. Ilman mitään "niin no oli se nyt vähän ehkä sinnepäin, niin kyllä se kai voidaan jossain tapauksessa mahdollisesti hyväksyä, jos katsotaan aihetta, eikä se vaikuta..."-jargonia.
Totta mutta huvittavaa juuri tässä kyseisessä maalin hylkäyksessä oli että tuomari näki aivan vierestä että vapaalyöntiä ei annettu pisteeltä ja hyväksyi heti💪😁
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös