Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut viikolla 3

Viestejä
507
Harmi vaan että nämä Classicin ohipelitkin ovat tällaisia, joissa se vaan nousee voittoon tilanteesta kuin tilanteesta. Tämä kahden maalin johto ei ole yhtään mitään jos aikaa on enemmän kuin puoli minuuttia. EräViikingeillä on parempi mahdollisuus voittaa Classic kuin koskaan aikaisemmin ja se onnistuu jos pelaavat kolmannen erän samalla tavalla kuin ensimmäisen.
Ja/tai siis Classic niin laiskasti kuin ekat 25min.
kaikki kunnia EV 0-5 tilanteesta, mutta eihän siinä mitään sairasta myllyä ollut, montako tonttia oli kun ei mennyt sisään?
Terävät oli kyllä käännöt, C:lla useita kertoja kentän tasapaino sakkasi ja sitä harvoin tapahtuu.
 
Viestejä
8,022
Kyllä ne sen viisi saivat kirittyä, mutta ei enää sitä kolmannen erän kuudetta. Nyt sitten vain katsomaan miten Oilers teurastetaan tiistaina.
 

Mahoney

Iso voitto. No perinteisesti enpä tästä nähnyt kuin kolmannen erän lopun. Jos krp pelin jälkeen otti pahemman kerran nuppiin niin tämä kyllä korjaa paljon. Ja vielä ilman Laasosta ja Nuutista. Pitää koosteesta katella maalit. Joka toisen pelin jälkeen tuntuu ettei peli riitä ja sitten taas riittää :)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>

Jussi Koivunen

Eikö missään tosiaan ole vielä tuon eilisen Classic–ErVi matsin koostetta?
 

Jussi Koivunen

Mikähän on liigahistorian nopein aikalisä? Tämä ÅIF:n 36 sekuntia ei varmaan ole kaukana siitä.

Ehdit ensin. Juuri olin kysymässä ihan samaa. KrP Oilersia vastaan tuossa juuri käytti aikalisän ajassa 3:26 ja vaihtoi veskaria ajassa 4:10. Itse pidin noitakin aikoja jo ihan kunnioitettavina.
 

Jussi Koivunen

Jos on Raholaa haukuttu kuvauspaikkana, niin pitäisin tätä ÅIF:n kotihallia kyllä vielä huonompana. Melko järkyttävää kuvaa katsella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
8,022
Ehdit ensin. Juuri olin kysymässä ihan samaa. KrP Oilersia vastaan tuossa juuri käytti aikalisän ajassa 3:26 ja vaihtoi veskaria ajassa 4:10. Itse pidin noitakin aikoja jo ihan kunnioitettavina.

Ei liity aikalisään tai liigaan, mutta viime kaudella PC1SM:ssä puolivälierässä ÅIF/PSS - Oilers, Oilers vaihtoi maalivahtiaan _kolmatta_ kertaa ajassa 1:43.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.30
2.604.952.00
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös