Nyt on kyllä komeasti järjestetty tapahtuma. Hyvä meininki täällä, varsinkin ErVin kannattajia pakko kehua.
Ehdottomasti hakkaa vaisun Espoon derbyn satanolla?
Nyt on kyllä komeasti järjestetty tapahtuma. Hyvä meininki täällä, varsinkin ErVin kannattajia pakko kehua.
Ehdottomasti hakkaa vaisun Espoon derbyn satanolla?
Ei täällä nyt ole soitettu musiikkia vierasjoukkueen maalikuulutusten päälle.
VeikkausTV:n lähetyksen perusteella ainakin 200.Onko paljon porukkaa paikalla?
Onko paljon porukkaa paikalla?
VeikkausTV:n lähetyksen perusteella ainakin 200.
Saivat lukeman 476.Hauska nähdä minkä lukeman saavat tulospalveluun. Veikkaan 738.
Tuo on juuri sitä kärkijoukkueiden rutiinia. Se voitto vaan otetaan sieltä vaikka lukemat olisivatkin pitkään tasaiset.Steelers näköjään laittoi Nokian aika koville.
Tulihan se Oilersin ensimmäinen voitto EräViikingeistä vaikka jälleen kerran reilu johto muuttui yhden laukauksen peliksi.
Hyvä niin, olihan oilers käytännössä koko pelin vantaalaisia muutaman askeleen edellä.
Vantaalaisia 😂😂😂😂😂😂
Mjoo, ei ainakaan mua hirveesti kiinnosta missä kunnassa jonkun seuran toimisto on. Harvoin tulee käytyä.
Aina kun peliin mennyt niin olen ajanut vantaalle.
Eräläiset itse on tosi tarkkoja, että ne on helsinkiläisiä. Ne ei tykkää kun niitä sanoo vantaalaisiksi. Kuka sitä nyt vantaalainen haluaisikaan olla........ paitsi turkulaiset. Niille kävis mikä tahansa.
Jos tehdään tasapuolinen kompromissi ja aletaan puhua Helsingin maalaiskunnan joukkueesta?
Niinpä, mieluummin Vantaa kuin Espoo ;-). Jätkäsaaren halli on nyt kuitenkin tennisjätkien projekti, joten katellaan nyt kuka saa ja mitä...Noo, eiköhän ervi saa hallinsa lähivuosina niinkuin tänään uutisoitu. Siihen saakka vantaalaisia. Eikä vantaassa mitään vikaa ole.