Koovee on koonnut hienosti rivinsä. Hatun noston paikka, että seurassa jaksettiin uskoa ja panostaa, kaikesta ilkeilystä huolimatta. Oma veikkaus on, että Koovee ei ole putoamisuhan alla kauden lopussa, kuten moni piti keväällä varmana asiana.19.8. ÅIF - Koovee 3-6
Kyllä nuo Ruotsin kärkijengit menee eri tasolla kun Suomen kärkijengit. Veikkaan että thorengruppen antaa tänään kovat kyydit classicille…..thurengruppen tehnee ainakin sen 8-12 maalia….kuinka monta classic onnistuu rekemään?Pixbo -TPS 13-6. On se Pixbo kyllä kova, kun latoo maaleja tuon verran TPS:n verkkoon. Vai alkaako TPS:n kone jo yskähtelemään? Käsittääkseni myös ErVi jäi Prahassa saman ruotsalaisen jyrän alle?
Minä olin varma siitä, että Koovee putoaa divariin tämän kauden jälkeen, mutta nyt näyttää siltä, että olin väärässä. Arvelen, että Koovee ei tule pelaamaan pudotuspeleissä tällä kaudella. Saa nähdä olenko väärässä tässäkin.Koovee on koonnut hienosti rivinsä. Hatun noston paikka, että seurassa jaksettiin uskoa ja panostaa, kaikesta ilkeilystä huolimatta. Oma veikkaus on, että Koovee ei ole putoamisuhan alla kauden lopussa, kuten moni piti keväällä varmana asiana.
Tepsin ja Thorengruppenin ero ei ollut kovin suuri viime talvella.Kyllä nuo Ruotsin kärkijengit menee eri tasolla kun Suomen kärkijengit. Veikkaan että thorengruppen antaa tänään kovat kyydit classicille…..thurengruppen tehnee ainakin sen 8-12 maalia….kuinka monta classic onnistuu rekemään?
Siis ihan OK otatus oli tuo tepsin pyristely thorenia vastaan Tammikuussa, mutta kun peliä katsoi niin kyllä sieltä vaan yksilöiden (taito-fyysisyys) paremmuus esiin nousi. Tilastot eivät myöskään valehtele tuosta pelistä. Suomalainen joukkue voi voittaa Ruotsin kärkijengin ainoastaan täydellisellä pelillä ja oikeanlaisen peluutuksen ja taktisten valintojen kautta.Tepsin ja Thorengruppenin ero ei ollut kovin suuri viime talvella.
Odotteles vaan ku sarjat alkaa ja tulospalvelu kyykkää!😂On tämä salibandy tv ihan täys vitsi - huoh 😂 kaiken lisäksi tästä riemusta pitää maksaa
Ei voi kyykätä kun maaliskuun alussa lausuttiin liiton tornista että ’rajapinta-ongelmat on historiaa’.Odotteles vaan ku sarjat alkaa ja tulospalvelu kyykkää!😂
Veikkaan että pelaa pleijareissa. Tässä kohtaa voi olla liian aikaista, ja varaan mahdollisuuden muuttaa vielä, mutta tän hetken fiiliksen mukaan runkosarjan järjestys:Minä olin varma siitä, että Koovee putoaa divariin tämän kauden jälkeen, mutta nyt näyttää siltä, että olin väärässä. Arvelen, että Koovee ei tule pelaamaan pudotuspeleissä tällä kaudella. Saa nähdä olenko väärässä tässäkin.
Oma veikkaus on, että Koovee ei ole putoamisuhan alla kauden lopussa, kuten moni piti keväällä varmana asiana.
Veikkaan että pelaa pleijareissa. Tässä kohtaa voi olla liian aikaista, ja varaan mahdollisuuden muuttaa vielä, mutta tän hetken fiiliksen mukaan runkosarjan järjestys:
1. TPS
2. Classic
3. PSS
4. Loisto
5. Erä Viikingit
6. Saipa
7. Koovee
8. Pro
9. SSRA
10. Åif
11. O2
12. Welhot