Pääkallo.fi

Naisten F-liiga 2023-2024

Viestejä
17
Pixbo -TPS 13-6. On se Pixbo kyllä kova, kun latoo maaleja tuon verran TPS:n verkkoon. Vai alkaako TPS:n kone jo yskähtelemään? Käsittääkseni myös ErVi jäi Prahassa saman ruotsalaisen jyrän alle?
 
Viestejä
162
Pixbo -TPS 13-6. On se Pixbo kyllä kova, kun latoo maaleja tuon verran TPS:n verkkoon. Vai alkaako TPS:n kone jo yskähtelemään? Käsittääkseni myös ErVi jäi Prahassa saman ruotsalaisen jyrän alle?
Kyllä nuo Ruotsin kärkijengit menee eri tasolla kun Suomen kärkijengit. Veikkaan että thorengruppen antaa tänään kovat kyydit classicille…..thurengruppen tehnee ainakin sen 8-12 maalia….kuinka monta classic onnistuu rekemään?
 
Viestejä
322
Koovee on koonnut hienosti rivinsä. Hatun noston paikka, että seurassa jaksettiin uskoa ja panostaa, kaikesta ilkeilystä huolimatta. Oma veikkaus on, että Koovee ei ole putoamisuhan alla kauden lopussa, kuten moni piti keväällä varmana asiana.
Minä olin varma siitä, että Koovee putoaa divariin tämän kauden jälkeen, mutta nyt näyttää siltä, että olin väärässä. Arvelen, että Koovee ei tule pelaamaan pudotuspeleissä tällä kaudella. Saa nähdä olenko väärässä tässäkin.
 
Viestejä
322
Kyllä nuo Ruotsin kärkijengit menee eri tasolla kun Suomen kärkijengit. Veikkaan että thorengruppen antaa tänään kovat kyydit classicille…..thurengruppen tehnee ainakin sen 8-12 maalia….kuinka monta classic onnistuu rekemään?
Tepsin ja Thorengruppenin ero ei ollut kovin suuri viime talvella.
 
Viestejä
162
Tepsin ja Thorengruppenin ero ei ollut kovin suuri viime talvella.
Siis ihan OK otatus oli tuo tepsin pyristely thorenia vastaan Tammikuussa, mutta kun peliä katsoi niin kyllä sieltä vaan yksilöiden (taito-fyysisyys) paremmuus esiin nousi. Tilastot eivät myöskään valehtele tuosta pelistä. Suomalainen joukkue voi voittaa Ruotsin kärkijengin ainoastaan täydellisellä pelillä ja oikeanlaisen peluutuksen ja taktisten valintojen kautta.
 
Viestejä
55
Minä olin varma siitä, että Koovee putoaa divariin tämän kauden jälkeen, mutta nyt näyttää siltä, että olin väärässä. Arvelen, että Koovee ei tule pelaamaan pudotuspeleissä tällä kaudella. Saa nähdä olenko väärässä tässäkin.
Veikkaan että pelaa pleijareissa. Tässä kohtaa voi olla liian aikaista, ja varaan mahdollisuuden muuttaa vielä, mutta tän hetken fiiliksen mukaan runkosarjan järjestys:

1. TPS
2. Classic
3. PSS
4. Loisto
5. Erä Viikingit
6. Saipa
7. Koovee
8. Pro
9. SSRA
10. Åif
11. O2
12. Welhot
 
Viestejä
235
Veikkaan että pelaa pleijareissa. Tässä kohtaa voi olla liian aikaista, ja varaan mahdollisuuden muuttaa vielä, mutta tän hetken fiiliksen mukaan runkosarjan järjestys:

1. TPS
2. Classic
3. PSS
4. Loisto
5. Erä Viikingit
6. Saipa
7. Koovee
8. Pro
9. SSRA
10. Åif
11. O2
12. Welhot

ranking just ny
1. TPS
2. Classic
3. Loisto
4. ErVi
5. PSS
6. Ankat
7. KooVee
8. PRO
9. SaiPa
10. Åif
11. O2
12. Welhot
 
Viestejä
539
Harkkapelituloksia Jyväskylästä viikonlopulta:

la 19.8. O2 vs. Ankat 3-5
su 20.8. Welhot vs. Ankat 4-6
su 20.8. O2 vs. Welhot 5-8
 
Viestejä
39
Minun veikkaukseni runkosarjasta:

1. TPS
2. Classic
3. Loisto
4. PSS
5. Saipa
6. Eräviikingit
7. Koovee
8. Pro
9. SSRA
10. Åif
11. Welhot
12. O2
 
Viestejä
539
Osaako joku kertoa, mitä Sipoossa on tapahtunut kesän aikana, kun on nosteltu rankingeissa 12.sijaa korkeammalle? Oli kuitenkin viime kaudella selkeästi heikoin joukkue tuosta viime kauden B-lohkon nelikosta, eikä ainakaan omaan silmään ole osunut uutisia merkittävistä vahvistuksista. :unsure:
 
Viestejä
184
Uskoisin O2:n olevan hieman korkeammalla sijalla kuin aivan kahden viimeisen joukossa, toisaalta joka vuosi ennakoidaan hieman alempaa sijaa kuin mistä sen lopulta löytää. Mielenkiintoinen kausi tulossa!
 
Viestejä
69
Veikkausta kans tässä vaiheessa:

1. TPS
2. Classic
3. Loisto
4. PSS
5. Eräviikingit
6. Koovee
7. Saipa
8. Pro
9. SSRA
10. O2
11. Åif
12. Welhot
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös