Lipsanen jutteli tuossa OLS:n podguestissa, että OLS:ssa pitää miettiä, että järjestetäänkö näitä lehdistötilaisuuksia enää jatkossa, kun näistä tulee vain sakkoa ja pelikieltoa
Lipsanen jutteli tuossa OLS:n podguestissa, että OLS:ssa pitää miettiä, että järjestetäänkö näitä lehdistötilaisuuksia enää jatkossa, kun näistä tulee vain sakkoa ja pelikieltoa
se on siinä ja siinä riittääkö yksi kausikyllä kvisti pelaa ainaki yhden kauden. Uskon että hän haluaa saada 100pisteen rajan rikki
En ainakaan itse katso koskaan lehdistötilaisuuksia. Lähinnä sillon, kun niistä nousee joku juttu someen. Veikkaisin, että monella ihan sama homma. Ei taida joukkueilla juuri olla kuin hävittävää noiden järkkäämisessä.
Toivottavasti Kvistin ura ei pääty tähän kauteen. Olisi varmaan kiva muistella vanhempana, miten ura loppui siihen, kun lehdistötilaisuudessa arvosteli tuomareita
Ei ole sallittu termi, mutta "tamponin narulla" selviää pelkällä varoituksella, mutta jos kutsut tuomaria tai arvioit tuomarityöskentelyä:Eli edelleen ainoana sallittuna terminä tuomareita arvostellessa säilyy "tamponin naru".
Itse olen yleensä nuo katsonut lähinnä Lipsasen kommenttien takia. Ikinähän tuolla ei lehdistöstä kukaan edes kysele mitään tai ole edes paikalla, vaan haastattelut hoidetaan kentän laidalla pelin jälkeen.
Toivottavasti Kvistin ura ei pääty tähän kauteen. Olisi varmaan kiva muistella vanhempana, miten ura loppui siihen, kun lehdistötilaisuudessa arvosteli tuomareita
Kuhan muistaa pysyä penkillä.Noniin.
Harri Naumanen OLS:n liigajoukkueen päävalmentajaksi: "Haaste, jota olen odottanut"
Kaksi kautta miesten salibandyliigajoukkue OLS:n päävalmentajana toiminut Jani Lipsanen luovuttaa vetovastuun Harri Naumaselle.www.kaleva.fi