Pääkallo.fi

OLS 2019-20 - pudotuspelit utopistista unelmaa?

Viestejä
1,585
Lipsanen jutteli tuossa OLS:n podguestissa, että OLS:ssa pitää miettiä, että järjestetäänkö näitä lehdistötilaisuuksia enää jatkossa, kun näistä tulee vain sakkoa ja pelikieltoa :)
 
Viestejä
7,837
Lipsanen jutteli tuossa OLS:n podguestissa, että OLS:ssa pitää miettiä, että järjestetäänkö näitä lehdistötilaisuuksia enää jatkossa, kun näistä tulee vain sakkoa ja pelikieltoa :)

Oilers lopetti lehdistötilaisuudet turhina jo pari kautta sitten, kun ketään ei kuitenkaan koskaan ollut paikalla. Periaatteessa ihan järkevää tunnustaa tosiasiat, mutta onhan se silti askel taaksepäin ammattimaisuudesta.

Ymmärrän täysin, jos OLS lopettaa käytännön osaltaan.
 
Viestejä
7,837
En ainakaan itse katso koskaan lehdistötilaisuuksia. Lähinnä sillon, kun niistä nousee joku juttu someen. Veikkaisin, että monella ihan sama homma. Ei taida joukkueilla juuri olla kuin hävittävää noiden järkkäämisessä.

Itse taas käyn oikein mielelläni niissä paikan päällä.
 
Viestejä
1,585
Itse olen yleensä nuo katsonut lähinnä Lipsasen kommenttien takia. Ikinähän tuolla ei lehdistöstä kukaan edes kysele mitään tai ole edes paikalla, vaan haastattelut hoidetaan kentän laidalla pelin jälkeen.
 
Viestejä
1,585
Eli edelleen ainoana sallittuna terminä tuomareita arvostellessa säilyy "tamponin naru".
Ei ole sallittu termi, mutta "tamponin narulla" selviää pelkällä varoituksella, mutta jos kutsut tuomaria tai arvioit tuomarityöskentelyä:
"vitun pelleksi"
”Vittu samaa paskaa joka ilta”
”Vittu sä oot pimee”
Niin näistä seuraa yhden ottelun pelikielto.

Rajahan on todella selkeä :LOL:

Kvistin lausunto oli ajattelematon ja huonoa huumoria, mutta kurinpitäjä on ilmeisesti ainoa, joka ei ymmärtänyt lausonnon olleen sarkasmia. Kyllähän tuosta olisi huomautuksen pitänyt riittää. Kuten Lötjönen sanoi Twitterissä, niin jos oikeasti kurinpidon mielestä on kyseenalaistettu tuomareiden puolueettomuus, niin silloinhan kakun pitäisi olla paljon isompi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
196
Kaikki jotka näkivät ottelun voivat helposti olla samaa mieltä Kvistin kanssa. Tunteet on pinnassa heti tälläisen tiukan matsin jälkeen pelaajilla ja joskus myös valmentajilla.
Voisiko olla parempi että näitä ns. lehdistötilaisuuksia ei pidetä vaan haastatellaan kun syke on tasaantunut.
 
Viestejä
7,837
Itse olen yleensä nuo katsonut lähinnä Lipsasen kommenttien takia. Ikinähän tuolla ei lehdistöstä kukaan edes kysele mitään tai ole edes paikalla, vaan haastattelut hoidetaan kentän laidalla pelin jälkeen.

Mun mielestä Oulussa on ollut joku toimittaja paikalla. Ihan 100% varmaksi tätä en mene sanomaan.
 

K2"

Viestejä
21

Toivottavasti Kvistin ura ei pääty tähän kauteen. Olisi varmaan kiva muistella vanhempana, miten ura loppui siihen, kun lehdistötilaisuudessa arvosteli tuomareita :D

Tuomareitahan ei saa arvostella kukaan muu kuin ehkä Alakiventien kabinetti, joka myös päättää ovatko tuomarit sopivia tehtäväänsä vai ei. Jos ovat sitä mieltä, että tuomarit täytyy vaihtaa peleissä niin sitten uhrataan vaikka koko sarjan paras tuomaripari. Miten tämä alkaa tuntua jotenkin tutulta?!

No eipä arvostella me maan matoset ketään =)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1,585
Naumanen maistuva valinta uudeksi päävalmentajaksi (y) Ehkä hiukan joutuu uusi päävalmentaja laskemaan riskitasoja riitä pelikirjasta, millä LNM:n on pelannut pari kautta.
 
Viestejä
53
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös