Pääkallo.fi

P-16 Pojat SM-Sarja

Viestejä
570
Ensimmäisen erän perusteella ei ole epäilystäkään kumpi mestaruuden vie. Ols täysin aseeton. Happee puolustaa tarkasti ja iskee paikoista. Olsilla selkeästi pallo polttelee lavoissa.
 
Viestejä
570
Huomenna kaikki monnarille katsomaan kun Happee nappaa rutiini suorituksella suomenmestaruuden. Täähän on tiedetty jo ties kuinka kauan

Happeen kärkipelaajat ovat P18-sarjan mukana pelanneet kaudella paljon ja se näkyy nyt. Ovat menneet eteenpäin selkeästi syksystä. Ja tämä #72 on kyllä kuin syntynyt ratkaisemaan näitä matseja.

Kyllä ihmettelen jos tämä ei huomenna poikki mene, toki Hirviteatteri kaikkine oheisjuttuineen voi tuoda pientä tärinää alkuun mutta jos siitä selviävät niin homma hoituu. Väkeä on taatusti yhtä paljon mitä liigapeleissäkin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
8
Tänään happeelta hyvää puolustus peliä ja tehtiin maalit tarvittavista paikoista. Olen aika varma happeen voitosta. Jos huomenna on sama jännitys näytelmä niin joudun olemaan ilman paitaa koska tulee ihan hiki kun seuraa hyvää säbää. Minun hyvä toverini Mutilainen on jäähyllä ja haluan muistaa häntä, että hän on alusta asti uskonut happeen mestaruuteen #mutilaisenmestaruusjuna. Huomenna monnari täyteen ja pokaali kattoon🏆
 
Viestejä
61
Tänään happeelta hyvää puolustus peliä ja tehtiin maalit tarvittavista paikoista. Olen aika varma happeen voitosta. Jos huomenna on sama jännitys näytelmä niin joudun olemaan ilman paitaa koska tulee ihan hiki kun seuraa hyvää säbää. Minun hyvä toverini Mutilainen on jäähyllä ja haluan muistaa häntä, että hän on alusta asti uskonut happeen mestaruuteen #mutilaisenmestaruusjuna. Huomenna monnari täyteen ja pokaali kattoon🏆

myönnän olevani samaa mieltä
 
Viestejä
68
Joko koko kauden seurannut voisi kommentoida? Onko finaalijengit vetänyt koko kauden 1-2-2 karvauksella, niin että lähimpänä vastustajan pakkeja on vaan yksi pelaaja? Vai finaaleihin vaihdettu ja lähdetty pelaamaan vaan tulosta?
 
Viestejä
52
Joko koko kauden seurannut voisi kommentoida? Onko finaalijengit vetänyt koko kauden 1-2-2 karvauksella, niin että lähimpänä vastustajan pakkeja on vaan yksi pelaaja? Vai finaaleihin vaihdettu ja lähdetty pelaamaan vaan tulosta?
Jos olet koko kauden seurannut, sinulla on varmaan jokin näkemys. Eikö urheilussa ole aika yleistä muuttaa taktiikkaa esim. vastustajan pelitavan mukaan. Ja Opelixin kanssa myös ihmettelen, pitäisikö finaaleissa keskittyä ennemmin esittelemään erilaisia karvaustyylejä ja formaatioita kuin pelata voitosta?
 
Viestejä
68
Jos olet koko kauden seurannut, sinulla on varmaan jokin näkemys. Eikö urheilussa ole aika yleistä muuttaa taktiikkaa esim. vastustajan pelitavan mukaan. Ja Opelixin kanssa myös ihmettelen, pitäisikö finaaleissa keskittyä ennemmin esittelemään erilaisia karvaustyylejä ja formaatioita kuin pelata voitosta?
En ole seurannu kumpaakaan joukkuetta juuri lainkaan, siksi kysyin.

Finaaleissa saa mun puolesta pelata ihan miten haluaa, mutta edelleen kiinnostaa onko 1-2-2 näillä joukkueilla normaali karvaus?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös