Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 22-23

Viestejä
135
Samaa mieltä sählääjän kanssa, Hannula ei erottunut silmään joka toisaalta puolustajalle joskus hyvä mutta en tiedä onko hehkutuksen arvoinen
Pisti todella hyvin silmään ainaki itselleni kun rytke cuppia katselin. Rauhallinen ja hyvä pallollinen Pakki, joka voi ottaa myös roolia tarvittaessa. Roolia hän otti siten että ampui kylmän viileän rangaistuslaukauksen.
 
Viestejä
2
Itsellä ei kyllä ole edes kyseinen pelaaja osunut silmään, taitaa olla taas sisäpiiri läppää jopa pelaajan itse kirjoittamaa? En tiedä mutta mautonta ja turhaa tälle foorumille
Samaa mieltä sählääjän kanssa, Hannula ei erottunut silmään joka toisaalta puolustajalle joskus hyvä mutta en tiedä onko hehkutuksen arvoinen
olisittepa käyneet specseversillä.....
 
Viestejä
574
Tämäkin ketju on muuttunut kuukauden aikana täysin lukukelvottomaksi ihan muutamia analyysejä lukuunottamatta. Turhaa nassutusta ja sisäpiiriläppää ilman mitään tarkoitusta.

Voisiko @Ylläpito tai joku muu perustaa tänne jonkun leikkimielisen ketjun koodinimellä "Hiekkalaatikko". Viimeisten sivujen perusteella olisi jättimenestys(y)
 
Viestejä
3
Mitähän ihmettä??
Avasin nyt taas sivun ja huomsin nämä kaikki viestit. Ensinnäkin haluaisin aloittaa sillä että itse pidän tästä Hannulasta juuri sen takia, koska mielestäni hän on sarjan monipuolisin puolustaja ja siksi hän on maajoukkoeessakin tärkeä pilari ja halusin antaa puolustajille näkyvyyttä koska itse pelasin aikanaan puolustajaa ja mielestäni he eivät saa tarpeeksi kunnioitusta. Haluan pyytää anteeksi siis jos tein jotain väärin vaikken tiedä mitä!
 
Viestejä
90
Mitähän ihmettä??
Avasin nyt taas sivun ja huomsin nämä kaikki viestit. Ensinnäkin haluaisin aloittaa sillä että itse pidän tästä Hannulasta juuri sen takia, koska mielestäni hän on sarjan monipuolisin puolustaja ja siksi hän on maajoukkoeessakin tärkeä pilari ja halusin antaa puolustajille näkyvyyttä koska itse pelasin aikanaan puolustajaa ja mielestäni he eivät saa tarpeeksi kunnioitusta. Haluan pyytää anteeksi siis jos tein jotain väärin vaikken tiedä mitä!
On agentti kovin ihmeissään, vaikka tietää 100% ketkä täällä tätä sisäpiiriläppää heittää...
 
Viestejä
3
On agentti kovin ihmeissään, vaikka tietää 100% ketkä täällä tätä sisäpiiriläppää heittää...
Ymmärrän että osalla foorumin ihmisistä on taipumusta välillä viestien ohessa heittää vähän vitsiä, mutta miksi ihmisiä noin paljon haittaa kun he kumminkin pitävät keskustelun asiallisena ja ottavat kantaa asioihin. Luultavasti nuoria ja meillä vahemmilla pitää olla vähän huumorintajua näissä joissakin jutuissa niin kauan kun keskustelu pysyy asiallisena, eihän tä niin totista oo
Ps. Minun puolestani saavat nuoret vähän vitsilla kunhan ei yli mene😁
 
Viestejä
40
Nyt kun on ehditty puhua hyökkääjistä ja puolustajasta niin olisiko kenelläkään ketään maalivahteja keitä kannattaisi seurata tai jotka pistävät silmään?
Harvemmin täällä olen nähnyt maalivahdeista olevan puhetta, mutta Itselläni päällimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat:
Juuso Haara, ErVi
Mikael Ollikainen, KrP
Joni Eskelinen, OLS
Samuel Hamm, Ilves
 
Viestejä
8,044
Voisiko @Ylläpito tai joku muu perustaa tänne jonkun leikkimielisen ketjun koodinimellä "Hiekkalaatikko". Viimeisten sivujen perusteella olisi jättimenestys(y)

Ei olisi. Tulosveikkauksillekin on oma ketjunsa ja silti täällä on väkeä, joille on ensisijaisen tärkeätä laittaa ne veikkaukset nimenomaan vain ja ainoastaan näihin kausiketjuihin. Muuta kun on ehdotettu, niin noussut jumalaton paskamyrsky otsikolla "Etsä Arto ole mikään jumala, ei mun tarvitse käyttää sitä erillistä ketjua".
 
Viestejä
20
Nyt kun on ehditty puhua hyökkääjistä ja puolustajasta niin olisiko kenelläkään ketään maalivahteja keitä kannattaisi seurata tai jotka pistävät silmään?
Harvemmin täällä olen nähnyt maalivahdeista olevan puhetta, mutta Itselläni päällimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat:
Juuso Haara, ErVi
Mikael Ollikainen, KrP
Joni Eskelinen, OLS
Samuel Hamm, Ilves
Ilves Ossi ”Kintsa” kinnunenkin ollut lupaava
 
Viestejä
2
Nyt kun on ehditty puhua hyökkääjistä ja puolustajasta niin olisiko kenelläkään ketään maalivahteja keitä kannattaisi seurata tai jotka pistävät silmään?
Harvemmin täällä olen nähnyt maalivahdeista olevan puhetta, mutta Itselläni päällimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat:
Juuso Haara, ErVi
Mikael Ollikainen, KrP
Joni Eskelinen, OLS
Samuel Hamm, Ilves
Jonni ”Jay” Ohvo on maalivahtina parasta A-luokkaa. Todella ulottuva hyvillä käsillä ja todella hyvällä mentaalisella puolella. Pää on pääosin aina siellä vihreällä ”kasvun asenteella”. Todennäköisesti yksi Indiansin tärkeimpiä pelaajia!
 
Viestejä
3
Nyt kun on ehditty puhua hyökkääjistä ja puolustajasta niin olisiko kenelläkään ketään maalivahteja keitä kannattaisi seurata tai jotka pistävät silmään?
Harvemmin täällä olen nähnyt maalivahdeista olevan puhetta, mutta Itselläni päällimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat:
Juuso Haara, ErVi
Mikael Ollikainen, KrP
Joni Eskelinen, OLS
Samuel Hamm, Ilves
Suosittelisin seuraamaan Welhojen Jussi Kauppista
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
581
No niin. Keskustelu on jälleen avattu. Odotamme, toivomme, ristimme kätemme kyynärpäitä myöden siinä toivossa, että jatkossa kaikki kirjoittajat kykenevät noudattamaan niin foorumin kuin erityisesti juniorikeskustelun sääntöjä.

Tämä on erittäin julkinen foorumi, jolla on tuhansia käyttäjiä. Toivomme kaikkien pitävän sen mielessä.

- Ei mitään sisäpiiriläppiä.
- Ei huonoa huumoria, varsinkaan kun kyse on nimellä mainitut junioripelaajat.
- Haluaisitko että äitisi lukisi kirjoittamasi viestit? Haluaisitko että sinusta kirjoitettaisiin näin julkisesti?
 
Viestejä
8,044
Olipa mielenkiintoinen Oilers - TPS ottelu. Olen nähnyt ennenkin otteluita, jossa tehdään ihan jonkun erän loppuun maali, mutta TPS teki niitä nyt kaksi. Eli 4 - 5 ajassa 39:59 ja 6 - 6 ajassa 60:00 - jota tietenkään ei sitten hyväksytty, kun ottelu oli juuri ehtinyt päättyä.

Oilers oli pahasti köysissä varsinkin toisen erän, TPS sai kaikkia paitsi ykköskenttää vastaan pitää palloa mielin määrin. Kolmoserään tulikin sitten aivan erinäköinen Oilers.

Oilersilla on todella myrkyllinen kombinaatio ollut nähtävissä kahdessa ensimmäisessä ottelussa, eli tyhmät jäähyt ja umpisurkea alivoima. Tasakentällisin puolustaminen on onnistunut mainiosti.

Todella positiivinen kauden alku Oilersilta. Parannettavaa löytyy paljon, mutta taskussa on jo kaksi voittoa, joten puheet puhtaasta heittopussista voidaan unohtaa jo nyt.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös