vantaa-classic oli kyllä viihdyttävä peli. vantaalla oli kaikki avaimet ottelun voittoonkin, mutta niin vain classic vei rankuilla
Mitkä ovat mietteenne karhujen voitosta clasusta? Mielestäni karhut yllätti.
Pallo on pyöreä, toki Ofbc:llä peli edellisiltana, että kyllä Happeen pitäisi omalla pelillään tämä hoitaaKetään ei tainnut yllättää hirvien ylijuoksu pikku amppareista. O2 jkl tulee olemaan pitkä kausi. Happeelt odotan perus varman pelin riittävän voittoon Oulun kakkosjoukkueesta.
Kellähän ois sarjan kovimmat vedot
Toi on kyl kova😁Entäs kantti
Oon ampunut tutkaan kovimmilaan 164km/h. Olet hävinnyt kaikki rahasi mitä panostit Arto 😁Minä löin Oilersin playoff-paikan puolesta satasen ja mestaruudesta 50 €. Löytyykö joltain vielä kovemmat vedot?
Oon ampunut tutkaan kovimmilaan 164km/h. Olet hävinnyt kaikki rahasi mitä panostit Arto 😁
On todella mielenkiintoinen sarjan alku. Divarista nousseet joukkueet näyttää alkuun jopa yllättäneen? Onko taso tosiaan näin kovan tasainen vieläkin divarin kärkeä myöten?
Nii meinaatko että jokaiselle pitää laittaa sopiva vastus jotta pääsee sm:ään? Eikö se niin mene, että siellä on tietyn verran pelejä voitettava päästäksesi etenemään sm sarjaan ja jos et voita niin sitten et sinne kuulu. Ei se tainnut tuolla ofbc:lläkään olla mikää kevyt se lohko (viime kauden kulta että hopeamitalistit tais olla samassa lohkossa)ja divaria pelailivat viime kauden. Mutta ihan ansaitusti ovat mielestäni nyt sm sarjassa.Karhut ja Inkkarit jäivät viime kaudella P16 divariin vaikean ja tiukan lohkon takia. Molemmat olisivat kuuluneet silloin Sm-sarjaan muutaman muun joukkueen tilalle. OFBC:n tilanne ei viime kaudella ehkä ollut vielä ihan sama kuin edellä mainituilla mutta toivotaan että tämän kabinetti nousun myötä otteet ovat hyviä. Ainakin ensi peli oli hyvä.