salibandy tvmihin ihmeeseen o2 pelit striimataan? ei ainakaan tuolla yt kanavalla näy mulla
salibandy tvmihin ihmeeseen o2 pelit striimataan? ei ainakaan tuolla yt kanavalla näy mulla
Eivätköhän he Heimo-TV:hen noita lähetä?Näkeekö Indians-pelejä mistään? Eli striimaavatko mihinkään?
mihin ihmeeseen o2 pelit striimataan? ei ainakaan tuolla yt kanavalla näy mulla
Indians on ollut todella vahva alkukaudesta. Veikkaan 12-7 Indianssille.Onko mitään tulosveikkauksia karhut indians pelistä. Veikkaan että Karhut voittaa 7-5.-
Indians ollut vahva myös viime vuonna satakunnassa. 6-3 Indians.Onko mitään tulosveikkauksia karhut indians pelistä. Veikkaan että Karhut voittaa 7-5.-
Molemmat olleet kovia, mutta koska Inkkarit pelannut enemmän pelejä ennakoin heidän formin laskevan => Karhut raatelee Intiaanit 5-1Indians on ollut todella vahva alkukaudesta. Veikkaan 12-7 Indianssille.
Indiansille 5-2, jos molemmilla kaikki remmissä. Puolustavia joukkueita molemmatOnko mitään tulosveikkauksia karhut indians pelistä. Veikkaan että Karhut voittaa 7-5.-
Turhan pitkään taputteli vastustajalle huonosta suorituksesta. Ei tuota jokanen tuomari viheltäisi, tänään oli ehkä pilli vähän herkällä. Joka tapauksessa koutsi varmasti tykkää...Osaako joku sanoa mistä tämä oilerssin 2+10 jäähy tuli? Videolta katsottuna en kyllä huomaa mitään tuossa, ellei sitten sanonut toiselle pelaajalle jotain.
Keikyä (vai mikä tämän vastustajan nimi olikaan) kyllä ansaitsi voittonsa, ei siinä mitään.
Jaha!Wirmo tulee mukaan 4 joukkoon ehkä mitalipeleihin
Indians Pylkäs on maaliahne ja taitava ja Karhuista vois mainita Haanpää, joka osaa sekä tehdä maaleja, että jakaa nättejä passeja ketjukavereilleen.Mitä tai ketä seuraatte Karhut-Indians pelissä?
Molemmat ovat aloittaneet hyvin eli veikkaan tiukkaa peliä 9-7 Karhuille.Onko mitään tulosveikkauksia karhut indians pelistä. Veikkaan että Karhut voittaa 7-5.-