Oot kartalla.Eli oonko kartalla
Jos aivan tarkkoja ollaan niin tulee jatko-ottelu, joka tosin on kestoltaan vain 20min, eikä lopu ensimmäiseen maaliin.Kun tänään ei tullut tasureita, niin tänään hävinneet jos huomenna voittavat niin tulee jatkoerä, eikä maali eroja huomioida
Jos aivan tarkkoja ollaan niin tulee jatko-ottelu, joka tosin on kestoltaan vain 20min, eikä lopu ensimmäiseen maaliin.
Ei tarvitse korjata. Oikeassa olet.Näin on. Taitaa olla niin, että jos jatko-ottelu päättyy tasan niin lauotaan rankkarit. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Ei taida olla lahtelaisilla mitään palaa kivikovaa espoolaisnippua vastaan.Onnittelut LASBille SM-sarjapaikasta!
Mitä tapahtuu, jos tulee jäähy vaikka ajassa 59:00 ja sen aikana ei tule YV-maalia? Alkaako jatko-ottelu tasakentällisin, vai "minuutin" alivoimalla?Näin on. Taitaa olla niin, että jos jatko-ottelu päättyy tasan niin lauotaan rankkarit. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
tasakentällisin. käytännössä kokonaan uusi ottelu joka kestää vain 60min sijasta 20min.Mitä tapahtuu, jos tulee jäähy vaikka ajassa 59:00 ja sen aikana ei tule YV-maalia? Alkaako jatko-ottelu tasakentällisin, vai "minuutin" alivoimalla?
Entä kokoonpanot? Saako kaikki pelaajat halutessaan vaihtaa sellaisiksi, jotka eivät olleet jälkimmäisen ottelun pöytäkirjassa? Tai jopa valmennuksen?tasakentällisin. käytännössä kokonaan uusi ottelu joka kestää vain 60min sijasta 20min.
mun mielestä kyllä saa.Entä kokoonpanot? Saako kaikki pelaajat halutessaan vaihtaa sellaisiksi, jotka eivät olleet jälkimmäisen ottelun pöytäkirjassa? Tai jopa valmennuksen?
Oli kyllä pieni yllätys tuo oilers ng:een vai mikä se oli putoaminen divariin. Mut eipä siinä jossiteltavaa jäänytOnnittelut Oilerssille pääsystä divariin.
Jokaiselle jengille löytyy oikea sarjataso kun riittävästi pelataan.Oli kyllä pieni yllätys tuo oilers ng:een vai mikä se oli putoaminen divariin. Mut eipä siinä jossiteltavaa jäänyt
Oilersin taso ei ole kyllä missään ikäluokassa menossa eteenpäin.Jokaiselle jengille löytyy oikea sarjataso kun riittävästi pelataan.
Kärkipojat voi vapaammin pelaa P19SM ja muilla varmaan P17Divari on sit se taso täl hetkelläOnnittelut Oilerssille pääsystä divariin.
Ei riitä pelaajat tähän ideaan.Kärkipojat voi vapaammin pelaa P19SM ja muilla varmaan P17Divari on sit se taso täl hetkellä