Pääkallo.fi

P18 SM-sarja 2021-2022

Viestejä
780
Toki vielä pitäisi keksiä se motiivi / upside sille että henkilö tietoisesti puhuisi muunneltua totuutta. Itse en tässä mainitussa tapauksessa sellaista keksi.
Helppoa. Vastuun vyörytys pois liitolta ja toive, ettei Karhut esitä mitään todisteita. Toivoisin kyllä, että Karhut sen tekisi. Olisi aika paha, jos heiltä löytyisi se luuranko kaapista.

Toimin itse yhden joukkueen taustoilla ja en olisi joukkuettani missään nimessä vienyt pelaamaan pahasti koronakurimuksessa olevaa vastustajaa vastaan, vaan olisin käyttänyt puheluja, tekstareita, whatsappia, sähköpostia ja viime kädessä sabotoinut bussin välttääkseni altistamisen.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
8
Minä uskon tai ainakin toivon, että tämä käydään läpi liitossa sisäisesti ja otetaan opiksi. Lisäksi toivon, että julkisuuteen annetaan tiedoksi totuus tästä farssista.
 
Viestejä
57
Tuli vaan mieleen että Lasb hyötyy siitä että p21 ikäluokassa on pelit seis. Jos ottelu olisi siirretty myöhemmäksi, eivät olisi välttämättä saaneet enään pelille p18 ikäluokkaan p21 pelaavia pelaajia. Ilman niitä Lasbin menestyminen p18 ikäluokassa on haasteellista ja nyt sai helpot pisteet.
Erikoista tästä tekee se ettei kukaan ota vastuuta. Harmittaa Lasbin ja Karhujen pelaajien puolesta
 
Viestejä
3
Asiallinen kommentti ylläpidolta, mielestäni kuitenkin kyseisten käyttjien kommentit asianmukaisia, ehkä hieman nuoriso kielellä ilmoitettu.
Tapahtuneeseen oma kanta on se, että vihamiehet voisivat jo pikkuhiljaa tässä vaiheessa perehtyä asian ytimeen. Uutisointi ollut täyttä hevonsontaa jonka puolesta lasb saa älyttömästi rapaa aiheettomasti. Tilannetta hetken seuranneena toivon, että keskustelussa vihakommentteja laittaneet ottaisivat härän kivet käteen ja oppisivat käyttäytymään ja suodattamaan media kriittisyyttä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1
Olen huomannut tällä keskustelupalstalla paljon negatiivisia tunteita ja pään aukomista. Olen Keijukainen ja voin auttaa teitä purkamaan teidän negatiivisia tunteita. Ottaisin mielelläni vastaan tuhman ja kärttyisen uroksen. Vastatkaa tähän viestiin jos kiinnostaa söpön keijukaisen seura😉
 
Viestejä
8
Olen huomannut tällä keskustelupalstalla paljon negatiivisia tunteita ja pään aukomista. Olen Keijukainen ja voin auttaa teitä purkamaan teidän negatiivisia tunteita. Ottaisin mielelläni vastaan tuhman ja kärttyisen uroksen. Vastatkaa tähän viestiin jos kiinnostaa söpön keijukaisen seura😉
:devilish:tykkään
 
Viestejä
89
Tällaista sattuu näin korona-aikana.

Karhut on siis perjantaina halunnut siirtää ottelun viiden koronatapauksen takia. Täysin ymmärrettävää, että tuolla perusteella siihen ei suostuttu.

Sittemmin viikonlopun aikana tullut kourallinen lisää tapauksia, "hähmyinen" ainakin 10 pelaajaa koronassa. Ja sitten Karhut vasta sunnuntaina alkanut yrittää uudelleen siirtää ottelua. Ihan ymmärrettävää jälleen, että jo lähtökuopissa oleva vastustaja ei ole heti ollut sitä innoissaan kannattamassa. Ja sitten Liiton suuntaan vain pari tuntia ennen pelin alkua, missä vaiheessa nyt tietysti kynnys on vielä korkeampi.

Eiköhän poissaolijoiden joukkoon mahdu muitakin kuin koronatartunnan saaneita. On saattanut jollain vaikka vanhemmat sanoa, että et kyllä altistuneena mene pelaamaan. Ja vaikuttaa vähän neuroottiselta jo, että joku pelaaja on sunnuntaiaamuna ottanut negatiivisen pikatestin ja muutamaa tuntia myöhemmin vielä testaillaan uudelleen.

Se että nyt kerrotaan "leikittävän terveydellä" on myös hieman överi kommentti. Tämän ikäisille pojille, vielä isommilta osin rokotettuja, korona ei ole lainkaan vaarallinen. Oireisena ei tietysti mennä pelaamaan, kuten ei mennä mitään urheilemaan. Mutta tuon ikäisistä, sosiaalisesti aktiivisista pojista ihan jokainen vielä sen koronan tämän kevään aikana saa - jos ei ole jo saanut. Siltä osin tämä ei nyt suuresti eroa siitä, että aiempina vuosina on joka sarjassa pelattu monen monta ottelua, missä toisesta / molemmista joukkueista on ollut reilu kentällinen pelaajia flunssassa / nuhassa / jossain pikkutaudissa. Ja jos ei niin suurella innolla nyt olisi hinkattu jokaisen pojan nenää pikatesteillä, ei olisi nytkään ollut koronassa - kun kukaan ei olisi mitään erikoista omassa voinnissaan huomannut.

Sinällään siis tietysti harmillinen juttu, eikä se kivaa ole että tällaisia tuloksia sitten seurauksena. Mutta jos näitä sarjoja ja pelejä ylipäänsä halutaan pelata, voi näinkin käydä pahimmillaan. Eikä se ole kenenkään vika tai syy.
 
Viestejä
3
Omat 50 penniäni tähän keskusteluun:

Silloin kun pelataan liiton sarjaa, päätös ottelusiirtosta tulee liItolta. Heillä epäilemättä on joku kriteeristö, jolla päätöksiä tehdään ja päätöstä on tekemässä useampi kuin yksi henkilö. Silloin kun tämä kriteeristö ei täyty ja ottelua ei liitosta siirretä, on minun mielestäni epäreilua heittää joukkue (joka ei halua ottelua siirtää) tai sen toimihenkilöt bussin alle ja siirtää vastuu päätöksestä heille. Tokihan joukkueiden yhteisellä päätöksellä otteluita voidaan siirtää, mutta ei tämäkään aina ole helppo toteutettava. Taustalla tuskin on läheskään aina ilkeyttä, ahneutta, epäurheilijamaisuutta jne:)

Jos liiton proseduureissa on hämminkiä, tulee ne korjata mutta tilanne ei korjaannu ostamalla joukkueiden (jotka toimivat sääntöjen mukaan) toimihenkilöille esim. hameita tms. kuten on ehdotettu täällä. Eli liitto tekee päätökset siirroista ja kantaa vastuun päätöksistään. Päätös tehdään varmastikin niiden tietojen pohjalta, jotka liittoon on siirtoa pyytävän joukkueen taholta toimitettu. Simple as that.

Selvennyksenä vielä todettakoon, että en toimi missään roolissa LASB-joukkueessa.
 
Viestejä
17
Olen huomannut tällä keskustelupalstalla paljon negatiivisia tunteita ja pään aukomista. Olen Keijukainen ja voin auttaa teitä purkamaan teidän negatiivisia tunteita. Ottaisin mielelläni vastaan tuhman ja kärttyisen uroksen. Vastatkaa tähän viestiin jos kiinnostaa söpön keijukaisen seura😉
KELPAA !! onko jopa kilo keijukainen?
tuletko grillille myös klo 22:00 , @Rocky taisi kakata housuun :(
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös