Hotelliin pelin jälkeen juhlimaan hienoa voittoa vai mikä tää hotelliselitys on?
Helppoa. Vastuun vyörytys pois liitolta ja toive, ettei Karhut esitä mitään todisteita. Toivoisin kyllä, että Karhut sen tekisi. Olisi aika paha, jos heiltä löytyisi se luuranko kaapista.Toki vielä pitäisi keksiä se motiivi / upside sille että henkilö tietoisesti puhuisi muunneltua totuutta. Itse en tässä mainitussa tapauksessa sellaista keksi.
Helppoa. Vastuun vyörytys pois liitolta ja toive, ettei Karhut esitä mitään todisteita.
Näimpä ihan todella typerää tuommoinen uhkailuHeti kärkeen nyt varoitukset nimimerkeille @Sentti petteri , @Hyvänmielen Mies ja @Sininen smurffi
Puhuttava aihe, mutta ihan täyttä hölmöilyä nyt mahtuu mukaan reilusti viimeisillä sivuilla - ja sen on syytä loppua.
mitenniin hölmöilyä? asiallista keskustelua . ja miten voi lopetta asiallisen käytöksen ? pitääkö alkaa kertomaan fiktiota ps missä rockyHeti kärkeen nyt varoitukset nimimerkeille @Sentti petteri , @Hyvänmielen Mies ja @Sininen smurffi
Puhuttava aihe, mutta ihan täyttä hölmöilyä nyt mahtuu mukaan reilusti viimeisillä sivuilla - ja sen on syytä loppua.
Heti kärkeen nyt varoitukset nimimerkeille @Sentti petteri , @Hyvänmielen Mies ja @Sininen smurffi
it was the other guykatso liitettä 927
Nyt en käsitä tätä varoitusta! Terveisin Hyvänmielen keisari!
Ainiin muuten! Hei ylläpito onko mahdollista päästä pääkalloon kesätöihin? Kiitos pikaisesta kommentista @Hyvänmielen Mieskatso liitettä 927
Nyt en käsitä tätä varoitusta! Terveisin Hyvänmielen keisari!
tykkäänOlen huomannut tällä keskustelupalstalla paljon negatiivisia tunteita ja pään aukomista. Olen Keijukainen ja voin auttaa teitä purkamaan teidän negatiivisia tunteita. Ottaisin mielelläni vastaan tuhman ja kärttyisen uroksen. Vastatkaa tähän viestiin jos kiinnostaa söpön keijukaisen seura😉
KELPAA !! onko jopa kilo keijukainen?Olen huomannut tällä keskustelupalstalla paljon negatiivisia tunteita ja pään aukomista. Olen Keijukainen ja voin auttaa teitä purkamaan teidän negatiivisia tunteita. Ottaisin mielelläni vastaan tuhman ja kärttyisen uroksen. Vastatkaa tähän viestiin jos kiinnostaa söpön keijukaisen seura😉