Muistaakseni tasapisteissä ensin keskinäiset ja jos nämä tasan niin maalieroMikä on tasapisteissä tie-breaker systeemi alemmassa loppusarjassa? Jos ei muuten, niin kumpi on tärkeämpi, varsinaisen peliajan voitot vai maaliero?
Muistaakseni tasapisteissä ensin keskinäiset ja jos nämä tasan niin maalieroMikä on tasapisteissä tie-breaker systeemi alemmassa loppusarjassa? Jos ei muuten, niin kumpi on tärkeämpi, varsinaisen peliajan voitot vai maaliero?
Yksittäisinä otteluina pelattavissa sarjoissa, ratkaisee varsinaisen peliajan voitot ja sen jälkeen maaliero.Muistaakseni tasapisteissä ensin keskinäiset ja jos nämä tasan niin maaliero
Näyttää hyvältä👌! Itse en tätä ollu löytäny. Kiitokset tästäeli tuolla se on näin:
katso liitettä 1278
kyllä tämä linkki on minusta se kaikkein uskottavin vastaus tähän mennessä.
Tämä koskee käsittääkseni voitosta kaksi pistettä saatavia sarjoja. Sarjat joissa voitosta saa kolme pistettä on ensin kolmen pisteen voitot eikä keskinäisetLiiton kilpailusäännöissä sanotaan näin. En sitten tiedä koskeeko junnujen sm sarjoja tämä vai liigan systeemi sillä suoraan sarjan sivujen kautta ei löydy linkkejä mihinkään sääntöihin
Liite on täysin oikein eli tätä käytetään kun varsinaisen peliajan voitosta saa kolme pistettä. 👍Näyttää hyvältä👌! Itse en tätä ollu löytäny. Kiitokset tästä
Hasukaa miten täällä keskustellaan. OLS hoiti hommat jälleen kerran ja tasoitus 59.59.
Samaa mieltä. Vaikka pienellä porukalla tätä hommaa varmasti tehdään niin toivoisi, että tällaiset perusasiat olisi kunnossa.Minusta tämä on lähinnä surullista, että tilanne on tämä. Ja tämä ei missään tapauksessa ole yhdellekään kommentoijalle ole tarkoitettu kritiikkinä, vaan täysin älyttömälle tilanteelle, että sarjaa edes suht aktiiviset henkilöt eivät tiedä, mikä on sarjajärjestelmä, kun sitä ei jumalauta vieläkään osata ilmoittaa helposti ja näkyvästi.
Olen ennenkin sanonut, mutta katsokaa vaikka NHL:n sivuja. Se tasapistejärjestelmä lukee siinä _HETI_ sarjataulukon alapuolella, eikä missään vitun linkin pdf:n alaviitteen piilotiedoston näkymättömän musteen takana.
Eli siellä se on näin:
katso liitettä 1279
Ei tarvitse tyhmemmänkään arvailla, että miten mahtaa mennä, vaan kun se ilmoitetaan suoraan, niin se ilmoitetaan suoraan.
Eikä tämä nyt teknisesti mitään rakettitiedettä ole toteuttaa.Samaa mieltä. Vaikka pienellä porukalla tätä hommaa varmasti tehdään niin toivoisi, että tällaiset perusasiat olisi kunnossa.
alemmassa vielä kierros jäljellä, joten Lasbin ja Teamin paikat saattavat vaihtuaTPS ja Indians vs Lasb ja M-team.
TPS ja Lasb jatkoon?
Riippuen ottelupareista mut Lasb menee jatkoon jos saa Inkkarit vastaan mut Tps:n kanssa voi tehdä tiukkaaTPS ja Indians vs Lasb ja M-team.
TPS ja Lasb jatkoon?
kokoonpanojen perusteella kumpikaan ei halua pelata indiansia vastaan?
Muistaakseni runkopäivät on ensi la ja su.Toinen kierros jo putkeen näin...
Milloin nuo karsinnat oli? Jos ensi vkl niin hauska nähdä ottaako lasb liigapelaajat mukaan (en itse usko) junnupeliin.