Mitä? P22 sarjankaan kohdalla ei saa arvostella pelaajien tekemisiä? Tässä tapauksessa vuonna 2002 syntyneen pelaajan? 21 tai 22 vuotiaan pelaajan? P22-peleissä on kuvauspakko, kuten Miesten ja Naisten Liigassa ja Divareissa. Joten eikö näissä pitäisi olla myös sama oikeus kommentointiin? Koska ns. "Pääsarjaksi" ilmeisesti luetaan ihan noin virallisestikkin?
Liigan puolella samainen pelaaja tekisi saman tempun, niin solvattaisiin varmasti alimpaan helvettiin huomattavasti rumemmin sanoin, kuin mitä esimerkiksi nyt vaikka itse olen tämän kohdalla tehnyt. Tuskin Ylläpito reagoisi siihen?
Olen ehdottanut Oscar-palkintoa näyttelystä ja kehottanut häpeämään. Maininnut myös kuvottavaksi filmaukseksi, mitä tuo nyt onkin. Vai oletteko eri mieltä? Onpa kyllä rumaa kommentointia. Voi lumihiutale sentään.
No, juuri tälläinen "ei mitään saa sanoa" tapa johtanee juuri tuollaiseen toimintaan kentilläkin. Linja jos on tämä, niin ollaan hiljaa sitten.
Naurettavaa pelleilyä. Heittäkää vaikka palstalta pihalle, mutta
@Ylläpito voi sääntöjensä kanssa samalla surutta liittyä häpeäjien joukkoon kyseisen pelaajan ja tuomarin lisäksi.