Pääkallo.fi

Perjantain salibandyottelut pääsarjoissa ja Suomen Cupissa 18.1.

Mahoney

Cup huumaa parhaimmillaan, ja eikö muka järjestelmä kuse, kun ilman liigajengin kohtaamista pääsee ottamaan välieriin selkäänsä? No sentään finaalista voi odottaa peliä, toisin kuin viime vuonna.
 
Viestejä
1,180
On aika karu ero divarin kärjen ja liigan 5. sijaa pitävän joukkueen välillä.
No cup peli selittää varmaan osittain eron.
Ja ainakin kotijoukkue ollut asenteella talkoissa mukana kun 14-2 johtoasemassa Peter Kotilainen ottanut tilastojen mukaan 5 minuutin rangaistuksen väkivaltaisuudesta - mitäköhän siellä on tapahtunut?
 
Viestejä
8,015
Ei ollut Divarin viime kauden mestaristakaan vastusta liigan n. vitoselle. Kaksi peliä, kaksi tappiota maalein 8-2. Eilen oli melkoinen läpsyttely läpi pelin, hallissa ei käytännössä mitään tunnelmaa.
 

Mahoney

Ei ollut Divarin viime kauden mestaristakaan vastusta liigan n. vitoselle. Kaksi peliä, kaksi tappiota maalein 8-2. Eilen oli melkoinen läpsyttely läpi pelin, hallissa ei käytännössä mitään tunnelmaa.
Kyllä mä oon sitä mieltä, että sarjassa pitäisi olla 12 joukkuetta jatkossa!
 
Viestejä
8,015
Kyllä mä oon sitä mieltä, että sarjassa pitäisi olla 12 joukkuetta jatkossa!

Ei se 12 vs 14 merkittävä ero ole. Tuolla on nyt aika selvästi ylempi ja alempi puolisko, joskin Indians ja Steelers ovat vähän siinä ja siinä kumpaa ovat.

En minä esim. Welhoja merkittävästi Karhuja parempana näe.
 
Viestejä
8
Hauskaa hehkutusta Siirilälle TPS-Pro pelissä - tytteli oli kentällä jokaisessaPron maalissa -6 ihan hyvät tehot puolustajalle :) No persoonana varmaankin sopii kurrosen kahvitteluihin!
 

Mahoney

Ei se 12 vs 14 merkittävä ero ole. Tuolla on nyt aika selvästi ylempi ja alempi puolisko, joskin Indians ja Steelers ovat vähän siinä ja siinä kumpaa ovat.

En minä esim. Welhoja merkittävästi Karhuja parempana näe.
Vahva eri tähän. No welhot ehkä, mutta siitä ylöspäin ois taso kovempi ja enemmän tärkeitä ja kovempia matseja. Nyt ihan liikaa selviä lärpyttelyjä, no meikäläiset tasoittaa tätä, kun kaikki matsit tiukkoja oli vastassa kärki tai häntä.
 
Viestejä
8,015
Vahva eri tähän. No welhot ehkä, mutta siitä ylöspäin ois taso kovempi ja enemmän tärkeitä ja kovempia matseja. Nyt ihan liikaa selviä lärpyttelyjä, no meikäläiset tasoittaa tätä, kun kaikki matsit tiukkoja oli vastassa kärki tai häntä.

Kyllä minä sanoisin, että esim. 10 joukkuetta riittäisi ihan hyvin. Ei OLS:kaan mielestäni merkittävästi Welhoja kovempi nippu ole.

Sen sijaan sitten kun ajattelee maantieteellisesti, niin olisihan se valtava kolaus kattavuudelle, jos tuosta pyyhkäistäisiin Pori-Oulu-Kuopio kolmikko pois liigakartalta.

edit. Niin ja toki esim. LASB on noita ylempänään olevia yhdeksää vastaan liikkeellä saldolla 1-0-0-12.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös