Pääkallo.fi

Puolivälieräparien valintatilaisuus ja parit

Viestejä
12
Veikkaustv voisi hiukan panostaa jos katsoo kahdelta näytöltä niin en saanut viimeksi ainakaan suurennettua toisen pelin kuvaa. Löytyykö muuten veikkaustv:llä näytetyt pelit uusintoina jossain?
 
Viestejä
125
Veikkaustv voisi hiukan panostaa jos katsoo kahdelta näytöltä niin en saanut viimeksi ainakaan suurennettua toisen pelin kuvaa. Löytyykö muuten veikkaustv:llä näytetyt pelit uusintoina jossain?

Jos katsot koneelta, niin Chromeen ainakin löytyy erilaisia liitännäisiä, joilla voi pakottaa kuvan täyttämään ruudun.

Silti Veikkaus-TV saisi minunkin puolestani panostaa vähän lisää laatuun. Framerate ei ole samalla tasolla kuin esim Ruudun lähetyksissä, minkä huomaa erityisesti pallon häntimisenä. Mobiililaitteessa ei niin pistä silmään, mutta itse katson joko TV:stä tai isolta näytöltä, ja silloin kuvan heikkoon laatuun ei voi olla kiinnittämättä huomiota.
 
Viestejä
329
Jos katsot koneelta, niin Chromeen ainakin löytyy erilaisia liitännäisiä, joilla voi pakottaa kuvan täyttämään ruudun.
En ole käyttänyt liitännäisiä, mutta tuntuu, että ihan satunnaisesti veikkaus-tv:n lähetyksen saa suurennettua koko ruudun kokoiseksi ja suurimman osan kerroista saa suurennettua vain hieman. Ei ole löytynyt logiikkaa. Jokin liitännäinen olisi kiva löytää suurentamiseen.
 
Viestejä
12
En ole käyttänyt liitännäisiä, mutta tuntuu, että ihan satunnaisesti veikkaus-tv:n lähetyksen saa suurennettua koko ruudun kokoiseksi ja suurimman osan kerroista saa suurennettua vain hieman. Ei ole löytynyt logiikkaa. Jokin liitännäinen olisi kiva löytää suurentamiseen.
Jep taas tänään en saa koko näytölle. Se että veikkaus sponsoroi tai haluaa veikkaus tuloja niin toivoisin hiukan panostusta. Mielummin maksan sitä ruutua ennemmin kuin katson pienempänä tai että fraimit putoaa. Luulis nyt veikkauksella olevan rahaa laittaa tällainen asia kuntoon.
 
Viestejä
125
En ole käyttänyt liitännäisiä, mutta tuntuu, että ihan satunnaisesti veikkaus-tv:n lähetyksen saa suurennettua koko ruudun kokoiseksi ja suurimman osan kerroista saa suurennettua vain hieman. Ei ole löytynyt logiikkaa. Jokin liitännäinen olisi kiva löytää suurentamiseen.

Sama kokemus muuten. Toisinaan voi laittaa fullscreenin, toisinaan ei. Mulla nyt käytössä Chromessa Universal VideoMaximizer, joka toimii hyvin videon pakottamiseen täyteen ruutuun. Jos aiotte asentaa / käyttää, niin tehkää oma taustatyönne ja tsekatkaa, että plugin on edelleen varmasti turvallinen.
 
Viestejä
687
Sama kokemus muuten. Toisinaan voi laittaa fullscreenin, toisinaan ei. Mulla nyt käytössä Chromessa Universal VideoMaximizer, joka toimii hyvin videon pakottamiseen täyteen ruutuun. Jos aiotte asentaa / käyttää, niin tehkää oma taustatyönne ja tsekatkaa, että plugin on edelleen varmasti turvallinen.

Jos ottelussa on livekohteita niin kuvaa ei saa full screeniksi. Pelit mitä ei voi pelata livenä saa sitten koko näytön kokoiseksi.
 
Viestejä
12
Toki ymmärrän jos ruudun saisi aina isommalle ei näkyisi vasemmassalaidassa live veto mahdollisuutta. Tästä johtuen emme saa suuremmaksi lähetystä. Mutta minua lähinnä tämä häiritsee kun ruudun puolella lähetykset toimineet nykyään hyvin ja aina saa suurennettua kaikki.
 
Viestejä
687
Toki ymmärrän jos ruudun saisi aina isommalle ei näkyisi vasemmassalaidassa live veto mahdollisuutta. Tästä johtuen emme saa suuremmaksi lähetystä. Mutta minua lähinnä tämä häiritsee kun ruudun puolella lähetykset toimineet nykyään hyvin ja aina saa suurennettua kaikki.
Sama. Itse pidän pelikassassa 5 senttiä, että pystyy lähetyksiä katsomaan, niin aina toivoo että ei olisi livekohteita. Tänään oli taas.
 
Viestejä
125
Jatketaan vielä VeikkausTV:n kritisointia: tänäänkin jo kaksi kertaa lähetys katkennut, kun minut on jostain tuntemattomasta syystä kirjattu ulos tililtäni. Ei mielestäni pitäisi olla kiinni automaattisesta aikamuistuttajasta, koska en ole ollut edes tuntia kirjautuneena. (Windows 10 pro, Chrome)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
7,836
Tähän mennessä kaikilta kotietujoukkueilta on jo sulanut kotietu, joten olipas niistäkin paljon hyötyä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös