No ei se nyt niin pahasti mennyt. Monet veikkasivat 4-0 Clasulle.Itse arvioin tämän sarjan Classicin hyväksi 4-1 ja se meni sitten aivan kunnolla vihkoon. Ja hyvä niin 😂
Mahtavaa Oilers!
No ei se nyt niin pahasti mennyt. Monet veikkasivat 4-0 Clasulle.Itse arvioin tämän sarjan Classicin hyväksi 4-1 ja se meni sitten aivan kunnolla vihkoon. Ja hyvä niin 😂
Mahtavaa Oilers!
Minä olin yksi heistä.No ei se nyt niin pahasti mennyt. Monet veikkasivat 4-0 Clasulle.
Mutta 2 ottelua meni jatkoajalle. Lisänumerot kuitenkin oikein!Minä olin yksi heistä.
Länteen päin liikkuu SalinEi mitään varmaa, mutta huhuja.
Olipa pelitapa mitä tahansa joukkueen pitää olla 100% valmis kun playoffit alkaa nyt Classic ei sitä ole ollut. On hienoa kuinka kotimainen F-Liiga on kehittynyt ja nyt mestaruutta ei pysty enään voittamaan etteikö kaikki palaset olisi kohdillaan.Classicin peli kaipaa uudistuksen. Jotenkin koko sarjan ajan näytti siltä, että vähän on menneiden vuosien saatossa hyvä olo päässyt rungon paidan alle ja ei ehkä olla koko organisaation kanssa oltu 100% lasissa kun ollaan niin hyviä. Koko kausi näyttänyt siltä. Sitä samaa, sitä samaa. Muut uudistuvat ja tällä kaudella on tultu rinnalle ja ohi pelitavallisesti.
Kiitos Oilers. Tämä on hyvää koko liigalle!
Mikäköhän Astalalla on
Astala palaa Lammin mukaan “helposti” välieriin.
“Pientä sairastelua vain”, Lammi kommentoi.
Kuinka pitkälle? Lännessä on Tamperelta katsoen potentiaalisia paikkoja Nokia, Turku ja Ruotsi. Jos veikata pitää, niin veikkaisin Ruotsia.Länteen päin liikkuu Salin
Nyt joudut käyttämään varapatruunaa.Kuinka pitkälle? Lännessä on Tamperelta katsoen potentiaalisia paikkoja Nokia, Turku ja Ruotsi. Jos veikata pitää, niin veikkaisin Ruotsia.
Jonnekin voittavaan organisaatioon😅Kuinka pitkälle? Lännessä on Tamperelta katsoen potentiaalisia paikkoja Nokia, Turku ja Ruotsi. Jos veikata pitää, niin veikkaisin Ruotsia.
Nämä ulkomaan keikat ei vaan ihan joka pojalla ota tuulta purjeisiin. Ne on niin eri maailma ja Salinilla perhe kuitenkin täällä. Uskon että aika paljon saisi lyödä rahaa että lähtisi ulkomaille. Nuorempana ehkä hyvä vaihtoehto mutta ei perheelliselle varsinkaan kun liksat tässä lajissa normiduunaria pienemmät.Kuinka pitkälle? Lännessä on Tamperelta katsoen potentiaalisia paikkoja Nokia, Turku ja Ruotsi. Jos veikata pitää, niin veikkaisin Ruotsia.
Palaamassa Uuteenkaupunkiin, uuden hienon seuran, Nystarin, riveihin?Kuinka pitkälle? Lännessä on Tamperelta katsoen potentiaalisia paikkoja Nokia, Turku ja Ruotsi. Jos veikata pitää, niin veikkaisin Ruotsia.
Vielä lyhyemmin sanottuna: oLyhyesti sanottuna hieno teksti.