Ilkkuminen ei tietenkään johda mihinkään jos nyt muutenkaan palstalle kirjoittelu ei varsinaisesti yleensä vaikuta mihinkään. Mutta se on tietenkin mukavaa, että sähly kiinnostaa ja tunteet kuuluu penkkiurheiluunkin. Ei se niin vakavaa ole vaikka itse en oikeastaan edes osaa luontevasti naljailla niin lennokkaasti kuin jotkut täälläkin vaan mietin enemmän faktojen kautta ja miten ne ite koen täi mit luulen näkeväni/aistivani. Nokian tapauksessa vaikuttavia asioita on tietenkin Salmelan persoona ja ylipäätään rooli KrP:n historiassa ja nykyisyydessä. Ei se ole mikään ihme, että välillä herää erilaisia kysymyksiä toimiiko joku asia ja miksi ei toimi ja miten roolit menee. Ihan varmasti osin on kyse kateudesta ja vahingonilosta kun siihen on paikka. (huom sarjan kallein joukkue (kai) kuten Lötjönen on sanonut kauden aikana 103 kertaa, juu olen pitänyt kirjaa

tai sit en)
Jotain Korpussa tapahtui vuodenvaiheessa kun putosivat CC:stä ja se on myönnetty. Voipi olla, että ajankohta on vain sattuumaa, mutta tämä puoli kaudesta on ollut hyvin erilainen kuin syksypuoli. Yhtäältä Kainulainen on ollut päävalmentaja kuten on vakuuteltu, mutta toisaalta on myönnetty vähän kaarrellen, että muutoksia on tehty ja on se näkynytkin aitiossa. Kainulainen ei ole johtanut samalla tavalla edestä kuin ennen. Ja toisaalta Salmela itse kertoi Kainulaisen vastuiden (Nokian uutisissa?) olevan aamureenit tjsp. Mikä se tarkka luettelo olikaan ja oliko tosissaan sanottu niin oudolta ja pieneltä päävalmentajalle kuulosti.
Erittäin mielenkiintoinen asia yhä monestakin kulmasta (voi kertoa monestakin asiasta tai sitten ei) on valmentajien viestiminen neljännen pelin jälkeen. Toinen silottelee aika lailla ja toinen haukkuu tähdet harvinaisen pystyyn. Kertoi se mistä vaan niin eihän ulospäin vain voi toimia noin ristiin.
Pelaajapuolella on edelleen kiinnostavaa millaisella pakistolla ja miksi KrP on valinnut operoida (vaikka ei vapaita laatupakkeja kasva puissa). Pieni vertailu vaikka eri vastustajat jne, mutta kevään tärkeimmät pelit, 5 ottelua KrP pakit 4 pistettä, Classicilla sama luku 20. Yhteensä Krp teki 3,6 maalia per peli vaikka ylivoimaakin oli 9 kertaa (tuloksena kaksi tehtyä, yksi päästetty) Kausi päättyi mahalaskuun, mutta CC:ssä KrP oli pirteä ja tulihan tältä kaudelta pokaalikin. Ihan varmasti Nokialla on syytä miettiä aika montaa isompaa ja pienempää asia, mutta tosiaan joukkuehan kai on valmis mitä nyt puuttuu leimat päävalmentajasta ja veskareista.
Classic-SPV tulee varmasti puitua enemmänkin, mutta nopeasti tulee mieleen, että SPV voitti toki 4-1, mutta ei tavallaan ollut niin paljon parempi. Pallollisessa pelissä laatua, mutta aika paljon horjumistakin. Puolustaminen selkeämpää, mutta kyllä vetoja ja kovia tontteja KrP loi enemmän kuin riittävästi. Luukkonen ja SPV:n kärjet olivat hyviä varsinkin silloin kun oli pakko. Classicia vastaan nuoralla tanssi ei tule todennköisesti isossa kuvassa riittämään alkuunkaan jos Classic pelaa keväällä vakiintuneella normitasollaan tai sen yli.