Pääkallo.fi

Puolivälieräsarja Oilers-Indians

Jatkoon menee...

  • Oilers

  • Indians?


Results are only viewable after voting.
Viestejä
982
Ei Oilersin tilannetta sinänsä junnuilla pelasteta. Parhaat miehet on askissa, vuosi treenattu tätä varten ja tulos on tämä.

Olisi toki hienoa nähdä uusi meininki seuraavassa pelissä. Näillä näytöillä ei kyllä pitkälle pötkitä.
Jos junnut pelastaisi tilannetta, niin eiköhän ne olisi jos askissa. Itse asiassa jos sattuisi niin (eikä ihan mahdoton skenaario) että maanantaina molemmat jengit ovat junnupitoisilla rostereilla, niin Indians on siinä tilanteessa melkeinpä ennakkosuosikki. Indiansilla on kuitenkin selkeä ja erittäin yksinkertainen sapluuna siitä mitä siellä kentällä tehdään.
 
Viestejä
28
Näin on sarja taputeltu. Hienosti Oilers kasasi rivinsä Game3:n tappion jälkeen ja jokaisella pelaajalla oli nälkää ratkaista sarja tänään nimenomaan yksin. Erinomainen suoritus, jota hankaloitti varmasti epävarmuus siitä ketkä kymmenen pelaajaa vastustaja kentälle tänään saa. Oli varmasti myöskin äärimmäisen hankalaa pelata, kun vastustajalla oli jatkuvasti samat jätkät askissa aiheuttamassa harmaita hiuksia.

Santeri Lindforsilta hieno sarja ja teki jälleen joukkueelleen terävimmän kärjen takaa tärkeitä maaleja. Toivottavasti ei loukannut itseään pahemmin törmättyään Indiansin debytantti Pepe Strömmeriin.
 
Viestejä
397
Näin on sarja taputeltu. Hienosti Oilers kasasi rivinsä Game3:n tappion jälkeen ja jokaisella pelaajalla oli nälkää ratkaista sarja tänään nimenomaan yksin. Erinomainen suoritus, jota hankaloitti varmasti epävarmuus siitä ketkä kymmenen pelaajaa vastustaja kentälle tänään saa. Oli varmasti myöskin äärimmäisen hankalaa pelata, kun vastustajalla oli jatkuvasti samat jätkät askissa aiheuttamassa harmaita hiuksia.

Santeri Lindforsilta hieno sarja ja teki jälleen joukkueelleen terävimmän kärjen takaa tärkeitä maaleja. Toivottavasti ei loukannut itseään pahemmin törmättyään Indiansin debytantti Pepe Strömmeriin.

Ei muuta kuin tsemppiä ja jaksamista Heimo-leiriin tänäkin keväänä.

Koronalle ei voi mitään, mutta eipä ne pari ekaa peliä Astalalla ja kumppaneilla yhtään tätä paremmalta näyttänyt, päinvastoin. Ehkä sitä Kirvesniemeäkin olisi kannattanut peluuttaa hiukan aikaisemmin kuin vasta sarjan vikassa pelissä.

Oilersilta aika rutiinisuoritus, ei todellakaan kummoista peliä eikä sitä nyt vaadittukaan. Eteenpäin.
 
Viestejä
108
Kävinpä lähes 20 vuoteen Tapiolan urheilupyhätössä ihmettelemässä Espoon paikallista. Pääsylippujen hinta oli niin kova, että seuraavaan kertaan menee varmaan toiset 20 vuotta 😉. Ei mitään suurta salibandyn ilotulitusta ollut tämän Iltainen matsi. Oilersilta tasapaksua suorittamista ja Inkkareilta selviytymistaistelua.
 
Viestejä
280
Oilerssille onnittelut jatkopaikasta! Pakko sanoa ettei toi peli ainakaan Ruudun kautta noussut miksikään klassikoksi...

Pakko antaa myös propsit Inkkareiden junioriosastolle, ei antanut mitään ilmaiseksi! Pikkuisen kyseenalaistan valmennuksen päätöstä aloittaa 6-5 vastaan peli jo niin aikaisin, mutta helppo huudella jälkikäteen...
 
Viestejä
36
Santeri Lindforsilta hieno sarja ja teki jälleen joukkueelleen terävimmän kärjen takaa tärkeitä maaleja. Toivottavasti ei loukannut itseään pahemmin törmättyään Indiansin debytantti Pepe Strömmeriin.

Huolesi Lindforsin mahdollisesta loukkaantumisesta välittyy tänne ruudun toiselle puolelle.

Ihmettelen kyllä, että Lindfors ei scoutannut ennen matsia, että Pepen kanssa ei kannata törmäillä. Villiä huhua kuullut, että Pépe on ainakin treeneissä kova antamaan pikku niittejä.
 
Viestejä
7,837
Kävinpä lähes 20 vuoteen Tapiolan urheilupyhätössä ihmettelemässä Espoon paikallista. Pääsylippujen hinta oli niin kova, että seuraavaan kertaan menee varmaan toiset 20 vuotta 😉. Ei mitään suurta salibandyn ilotulitusta ollut tämän Iltainen matsi. Oilersilta tasapaksua suorittamista ja Inkkareilta selviytymistaistelua.

Mitä ne sitten maksoi :eek: Silloin kun minä olen lippuja noihin ostanut, niitä on jaettu suunnilleen ilmaiseksi, muistaakseni koskaan ei ole edes kolmea kymppiä maksanut. Jossain HIFK:n jääkiekkopeleissä ne ei sano edes päivää sillä rahalla.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
447
Mitä ne sitten maksoi :eek: Silloin kun minä olen lippuja noihin ostanut, niitä on jaettu suunnilleen ilmaiseksi, muistaakseni koskaan ei ole edes kolmea kymppiä maksanut. Jossain HIFK:n jääkiekkopeleissä ne ei sano edes päivää sillä rahalla.
Köyhälle kaikki on kallista. Tuo on sanonta, ei kuitti nimimerkille.
Omasta mielestä lippujen hinnat ovat edullisia, suhteessa vastaaviin tapahtumiin.
Vaikka laji ei olekaan yhtä suosittu kuin esim jääkiekko, tarjoaa F-liiga kuitenkin tasoltaan lähestulkoon maailman parasta salibandya. Samaa ei voi sanoa Suomen pääsarjojen koripallosta tai jääkiekosta. Käsittääkseni lippujen hinnat ovat kaikilla F-liigan seuroilla noin 20€ paikkeilla.
 
Viestejä
720
Köyhälle kaikki on kallista. Tuo on sanonta, ei kuitti nimimerkille.
Omasta mielestä lippujen hinnat ovat edullisia, suhteessa vastaaviin tapahtumiin.
Vaikka laji ei olekaan yhtä suosittu kuin esim jääkiekko, tarjoaa F-liiga kuitenkin tasoltaan lähestulkoon maailman parasta salibandya. Samaa ei voi sanoa Suomen pääsarjojen koripallosta tai jääkiekosta. Käsittääkseni lippujen hinnat ovat kaikilla F-liigan seuroilla noin 20€ paikkeilla.

Karhuilla oli 10€ paikkeilla.
 

Jussi Koivunen

KrP:llä puolivälierien liput oli 14€ ennakkoon, 15€ ovelta. Ja sama näyttää olevan välierissä.

Edit: Samat ollut näemmä runkosarjassakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
7,837
KrP:llä puolivälierien liput oli 14€ ennakkoon, 15€ ovelta. Ja sama näyttää olevan välierissä.

Edit: Samat ollut näemmä runkosarjassakin.

Minusta lippujen hinnat ovat silloin ihan oikea ongelma. Ja nimenomaan siihen suuntaan, että ovat aivan liian halpoja.
 
Viestejä
1,149
KrP:llä puolivälierien liput oli 14€ ennakkoon, 15€ ovelta. Ja sama näyttää olevan välierissä.

Edit: Samat ollut näemmä runkosarjassakin.
Turussa S-edulla 11€ ja normaali lippu 13€. Tämä siis ainakin runkosarjassa ja puolivälierissä, kenties loputkin pelit.
 
Viestejä
108
Mitä ne sitten maksoi :eek: Silloin kun minä olen lippuja noihin ostanut, niitä on jaettu suunnilleen ilmaiseksi, muistaakseni koskaan ei ole edes kolmea kymppiä maksanut. Jossain HIFK:n jääkiekkopeleissä ne ei sano edes päivää sillä rahalla.

Aikuisen lippu 22,50€ ja lapsen lippu 15€. Kallista tai ei, mutta olen tottunut siihen, että pääsen peleihin ilmaiseksi. Yhden Karhujen runkosarjaan kotipelin kävin katsomassa, kun satuin Porin suunnalla olemaan ja sinne maksoi 10€ liput.
 
Viestejä
7,837
Aikuisen lippu 22,50€ ja lapsen lippu 15€. Kallista tai ei, mutta olen tottunut siihen, että pääsen peleihin ilmaiseksi. Yhden Karhujen runkosarjaan kotipelin kävin katsomassa, kun satuin Porin suunnalla olemaan ja sinne maksoi 10€ liput.

Siinäpä se sitten pähkinänkuoressa miksi koko sarja on yhtä puuhastelua. Ihmiset eivät edes tämmöisiin peleihin halua maksaa mitään ja ilmaiseksi pitäisi saada kaikki. Sitten ihmetellään, että miksi lajin huipputaso ei kasva.
 

CWE

Viestejä
74
Aikuisen lippu 22,50€ ja lapsen lippu 15€. Kallista tai ei, mutta olen tottunut siihen, että pääsen peleihin ilmaiseksi. Yhden Karhujen runkosarjaan kotipelin kävin katsomassa, kun satuin Porin suunnalla olemaan ja sinne maksoi 10€ liput.
Suomalaisen urheilukulttuurin syöpä. Maksakaa ihmiset niistä lipuistanne. Vai käyköhän nämä samat henkilöt kinuamassa Finnkinoltakin ilmaisia leffalippuja
 
Viestejä
1,149
Osittain samaa mieltä, osittain en. Tuote pitäisi saada niin kiinnostavaksi ja vetäväksi, että halliin on tunkua ja lipusta maksaa mielellään. Kysyntä ja tarjonta. Kun kysyntä on suuri, on hyvin perusteltua hilata hintaa ylös. Toisaalta jos asiakaskunta on valmiiksi pieni, niin niiltäkö lähdetään nyhtämään seuroille varoja?

Maksan siis mielelläni lipuista ja itse maksaisin isompaakin summaa. Tiedostan kuitenkin olevani lajin suurkuluttaja, eikä nämä ajatukset koske todennäköisesti suurempaa asiakaskuntaa. Ostan välillä lipun myös peliin jonka katson streamista, ihan support-mielessä.

Lähestyisin itse kuitenkin tätä lipun hintapuolta nimenomaan siitä kulmasta, että haetaan ennemmin lajille mahdollisimman hyvää kasvupohjaa ja mahdollisimman pientä kynnystä tulla paikalle ja ihastua lajiin. Ennemmin näin, kuin pikavoittoja kalliilla lipuilla.

Ps. Olemme rajusti offtopicin puolella 😂
 
Viestejä
7,837
Osittain samaa mieltä, osittain en. Tuote pitäisi saada niin kiinnostavaksi ja vetäväksi, että halliin on tunkua ja lipusta maksaa mielellään. Kysyntä ja tarjonta. Kun kysyntä on suuri, on hyvin perusteltua hilata hintaa ylös. Toisaalta jos asiakaskunta on valmiiksi pieni, niin niiltäkö lähdetään nyhtämään seuroille varoja?

Maksan siis mielelläni lipuista ja itse maksaisin isompaakin summaa. Tiedostan kuitenkin olevani lajin suurkuluttaja, eikä nämä ajatukset koske todennäköisesti suurempaa asiakaskuntaa. Ostan välillä lipun myös peliin jonka katson streamista, ihan support-mielessä.

Lähestyisin itse kuitenkin tätä lipun hintapuolta nimenomaan siitä kulmasta, että haetaan ennemmin lajille mahdollisimman hyvää kasvupohjaa ja mahdollisimman pientä kynnystä tulla paikalle ja ihastua lajiin. Ennemmin näin, kuin pikavoittoja kalliilla lipuilla.

Ps. Olemme rajusti offtopicin puolella 😂

Toisaalta, esimerkiksi Lahdessa jaettiin johonkin peliin ruoista lähtien kaikki ilmaiseksi. Eipä se kovin paljoa katsojamäärään auttanut.

Kyllä seurojen pitää ilman muuta käyttää se rahansa myös järkevästi, mutta jos sitä ei ole ja tämmöiset westendindiansit menevät viiden tonnin pelaajabudjetilla, niin aika hankala tehdä tuotteesta parempaa. Kunnon lusikalla annettu, ei voi kauhaa vaatia.

Se, että pitäisikö rahat kerätä sitten yhteistyökumppaneilta, niin joo, kyllä varmaan. He haluavat näkyvyyttä. Ja jos katsojia on pari sataa (joista omia junnuja 40 %, vanhemmat 10 %, pelaajien kaverit 10 % ja liioittelua 35 %) niin ei yhteistyökumppaneiltakaan ihan hirveitä voi vaatia. Olisi mielenkiintoista joskus nähdä tutkimus siitä, että miten keskivertorunkosarjaottelussa katsojien sidos seuraan/pelaajiin jakaantuvat. Ennen kaikkea se, että kuinka suuri osa on näitä täysin ulkopuoleisia. Kuten nyt esimerkiksi minä yleensä olen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös