Eka viikonloppu kun yritän käyttää uutta tulospalvelua. Onko ottelun tuomareiden nimet jossain löydettävissä?
Klikkaa YhteenvetoEka viikonloppu kun yritän käyttää uutta tulospalvelua. Onko ottelun tuomareiden nimet jossain löydettävissä?
Kiitos, onpa näppärää (not). Voisi vaikka näkyä siinä LIVE-näkymässä niin kuin vanhassa versiossa.Klikkaa Yhteenveto
Skrollaa alas --> klikkaa linkki Ottelupöytäkirja
Tästä aukeaa "vanhan ajan" ottelupöytäkirja, josta näkee tuomarit ja kirjurin.
On kyllä aivan hanurista tämä uusi tulospalvelu. Ennen näki kaikki päivän liiga ja 1-divarin ottelujen tulokset samalta sivulta.
Ei saatana. Ajattelin että katson ennenkuin kommentoin. Nyt kun oikea säbä on alkamaisillaan ja siitä on maistiaisena miesten divaripäivä, niin ajattelin seurata pelejä tulospalvelut kautta. Ihan totta mitä jengi kirjoittaa. Täyttä kuraa. Pienenä yksityiskohtana pelien tilanne tuloksen ja tapahtumien kautta sakkaa surkeasti. Esim Koovee-Karhut toisessa erässä tulos vaihtelee 4-1, 3-1, 4-1, 4-2, 3-1. Maaleista ei mitään tietoa onko tehty, kuka teki, kuka syötti. Täytyykö 2000-luvun tyylin odottaa erätaukoa että tiedot päivittyy. Noi pelit on Veikkaus-kohteina joten jotain vaatimuksia sekin varmaan aiheuttaa. Miten käy kun kausi alkaa kunnolla ja miesten liiga käynnistyy...... zori, fuck-liiga.
Mennäänpä posin kautta. Hyvinhän palvelu toimii suurimman osan ajasta, ainostaan pelipäivät on haasteellisia.
En löytänyt.Löytyykö tuolta tulospalvelusta edes fliigan pelien tuloksia/tulevia otteluita?
Itse en millään tahdo löytää.
Olen erimieltä. Tämä on tilaajan ja toimittajan välinen ongelma, julkinen lynkkaus ei kuulu asiaan.Itse miettinyt sitä ihan samaa. Ei varmasti ole Ojalalle herkkua tulla pyytämään anteeksi kerta kerran jälkeen ja ottaa vastuu koko paskasta. Vaikka vastuu onkin tilaajalla ja sillä joka on tuotoksen hyväksynyt käyttöön, niin joku vastuu pitäisi olla tekijälläkin. Nyt tekijä piilottelee yleisöltä jemmassa ja saattaa käydä niin että joku muukin tuolta paskalafkalta tilaa jotain kun ei tiedä että ne oli tämän fiaskon tehneet. Nimi tiskiin, niin tietäväthän nekin mokanneensa.
Fliiga on eriytetty muista liiton sarjoista. Tulospalvelun linkit ym. sälä löytyy fliigan nettisivujen kautta. Ei mitään hajua toimiiko se yhtään paremmin kuin liiton sivujen tulospalvelu.Löytyykö tuolta tulospalvelusta edes fliigan pelien tuloksia/tulevia otteluita?
Itse en millään tahdo löytää.