Ottamatta kantaa millaisia nimiä ja mihin tarvitaan on liigassa tietenkin aina enemmän mitalisuosikkeja kuin on mitaleita.
Onko näin? Voiko mestarisuosikkejakin olla enemmän kuin yksi? Itse olen jotenkin aina ymmärtänyt että sana suosikki tarkoittaa että joku tai jotkut nousevat muiden yläpuolelle.Ottamatta kantaa millaisia nimiä ja mihin tarvitaan on liigassa tietenkin aina enemmän mitalisuosikkeja kuin on mitaleita.
Onko näin? Voiko mestarisuosikkejakin olla enemmän kuin yksi? Itse olen jotenkin aina ymmärtänyt että sana suosikki tarkoittaa että joku tai jotkut nousevat muiden yläpuolelle.
Mielestäni "kandidaatteja" on mahdollisesti monta, joista "suosikki" on tasan yksi ts. listaajan näkökulmasta se kaikkein todennäköisin.Onko näin? Voiko mestarisuosikkejakin olla enemmän kuin yksi? Itse olen jotenkin aina ymmärtänyt että sana suosikki tarkoittaa että joku tai jotkut nousevat muiden yläpuolelle.
Mestari- tai mitalikandidaatteja voi toki olla vaikka viisi.
No joo, menee viisastelun puolelle tämä. Hienoa jos Indians vahvistuu ja sarjan kärki laajenee.
Näin itsekin sen tulkitsen, etenkin jos puhutaan "ehdottomasta mitalisuosikista", mutta voi kai tuon mieltää monelta tapaa.Mielestäni "kandidaatteja" on mahdollisesti monta, joista "suosikki" on tasan yksi ts. listaajan näkökulmasta se kaikkein todennäköisin.
Minusta ehdoton mitalisuosikki tarkoittaa, että saa tapahtua ihan järisyttäviä asioita, jos minkäänväristä ei tule. Sellainen "on siinä ihan kohtuullinen mahdollisuus onnistua" ei ole lähelläkään "ehdoton suosikki"-tasoa.Näin itsekin sen tulkitsen, etenkin jos puhutaan "ehdottomasta mitalisuosikista", mutta voi kai tuon mieltää monelta tapaa.
Joka tapauksessa, odotan mielenkiinnolla mitä nimiä sieltä alkaa putkahdella, koska omissa papereissa vaatii kyllä vielä tosi isoja vahvistuksia, sekä että mv- että hyökkäysosastolle.
Minusta tässä mennään melkoisesti asioiden edelle.Jani Rauhalaa mahtaa ottaa päähän kun siirtyi Westendiin nimenomaan isomman vastuun perässä. Juuri kun on noussut kohti eturiviä, niin sitten eteen tuodaan pari kappaletta maajoukkuetason puolustajia ja rooli varmasti pienenee nykyisestä.
Puolustus on Indiansilla Niemelän ja Lehkosuon jälkeen ihan TOP 3 luokkaa.
Jos näillä Inkkareiden pakisto ensikaudella niin kyllä tuo top3 puolustus on. Parhaasta en lähde ottamaan kantaa vielä tässä vaiheessa ainakaan, mutta top3 ja parhaasta voidaan puhua vuoden päästä keväällä kun nähdään että millä nipulla se paras sitten on.Ei ole pelkästään top3 luokkaa, vaan kyseessä olisi selkeästi liigan paras puolustus, mikäli huhut pitävät paikkaansa!
Niemelä - Lehkosuo
Rauhala - Huppunen
Lindholm - Harjula
Lähde?SPV vahvistumassa? Miltä osin?
Kyllä toi inkkareiden kuusikko ois helposti liigan paras paperilla, kentällä en tiedäJos näillä Inkkareiden pakisto ensikaudella niin kyllä tuo top3 puolustus on. Parhaasta en lähde ottamaan kantaa vielä tässä vaiheessa ainakaan, mutta top3 ja parhaasta voidaan puhua vuoden päästä keväällä kun nähdään että millä nipulla se paras sitten on.
Mielenkiinnolla seuraan itse että miten pelaajaliikenne Classic, Oilers, Indians akselilla ensikaudelle (Näädistä kun aika kartalla olen, ja se valottuu tässä toki kevään mittaan muillekin). Toki sitten myös Happee & SPV, raapivatko vahvistuksia jostain, ja jos raapivat niin ketä ne olisivat? Näiden joukkueiden alapuolella lienee paperilla miinusmerkkinen liikenne, ja kysymys kuuluukin että ketä saavat pidettyä, ja kuinka nuorille annetaan vastuuta ja kuinka sen lunastavat.