katsoinkin, että matossa näkyi hampaanjäljet..Tykkään tuosta mustasta matosta.
Piti kokeilla onko oikeaa lakua 😋katsoinkin, että matossa näkyi hampaanjäljet..
Miksi viedään mahdollisimman kauas kaikkien joukkueiden kotipaikasta ja pelit vielä perjantaina illalla? Naiset pelaa la-su ja naiset ei valitettavasti kerää niin paljon yleisöä kuin miehet.Todella vähän katsojia näyttäisi olevan TV-kuvan perusteella…
Eivät kuitenkaan kohtaa, koska ainoa mahdollisuus olisi enää pronssipeli ja sitä ei pelata cupissa. Näätien kannalta sama kumpi tulee vastaan TPS vai SPV, kummatkin ovat Näätiä kylvettäneet finaaleissa, joten ei ole kuin voitettavaa vs aiempi historia.Joo, ei mitään pois Näätien ja Tepsin viime kausien esityksistä. Happeen ja SPV:n tarinat ja yhteiset Väli-Suomen väännöt Kohosineen ja Kotilaisineen on vaan niin legendaarinen kuvio tässä lajissa.
Jep. Näin juuri se varmasti menee.SPV finaaliin ennakkosuosikkana. Jos eivät voita, niin veikkaan, että tuomarit eivät ole viheltäneet finaaliin arvoisesti.
Eihän se mitään itkemistä ollut vaan se kuulosti enemmän arvostukselta ja siltä että osaa pelata noissa peleissä kuten kuuluu.Kyllähän oli itkeminen Stenforsilta haastattelussa. Vai etta SPV pelasi koko ajan rajoilla - kuten selostaja sanoi Stenfors itse pelaa aina rajoilla 🤣 Sai siis maistaa omaa lääkettään.
Mun mielestä ei ollu yhtään itkemistä Stenforsilta. Kertoi, että SPV pelas just niillä rajoilla kuin sai pelata. Antoi vielä tunnustuksen Spevelle hyvästä puolustuspelaamisesta. Respectit Stenforsia kohtaan näin tappion jälkeen nousi vielä suuremmaksi, jos mahdollista.Kyllähän oli itkeminen Stenforsilta haastattelussa. Vai etta SPV pelasi koko ajan rajoilla - kuten selostaja sanoi Stenfors itse pelaa aina rajoilla 🤣 Sai siis maistaa omaa lääkettään.
Tästä kun jättää sarkasmin pois, niin ei jää kuin Oilersin viime vuosien cupmenestys.Toivottavasti SPV voittaa, KrP on saanut jo menestystä ihan tarpeeksi tällä vuosikymmenellä, välillä jonkun muun vuoro.