Pääkallo.fi

Suomisarja 2021-2022

Viestejä
20
Jos jollain lisätietoja tästä, niin mieluusti lisää kyllä kuulis aiheesta.
Kuulemma seurajohto vetäny hienosti hommaa. Pelaajille laitettu keväällä googleen kyselyt ”kenellä kiinnostaisi pelatats suomisarjaa”. Sen perusteella tehty päätös, että sarjaan lähdetään, vaikka valmentajaa ei joukkueella ollut. Koko kesä harjoittelematta ja ilman valmennusta takasi sen, että pelaajat kokivat jälleen vahvan puuhastelunmaun ja epäluottamuksen seuraa kohtaan ja ilmoittivat, että tähän sirkukseen ei enään lähdetä mukaan. Nyt siellä syytellään seurajohdon puolesta pelaajia tästä showsta.
 
Viestejä
107
Kuulemma seurajohto vetäny hienosti hommaa. Pelaajille laitettu keväällä googleen kyselyt ”kenellä kiinnostaisi pelatats suomisarjaa”. Sen perusteella tehty päätös, että sarjaan lähdetään, vaikka valmentajaa ei joukkueella ollut. Koko kesä harjoittelematta ja ilman valmennusta takasi sen, että pelaajat kokivat jälleen vahvan puuhastelunmaun ja epäluottamuksen seuraa kohtaan ja ilmoittivat, että tähän sirkukseen ei enään lähdetä mukaan. Nyt siellä syytellään seurajohdon puolesta pelaajia tästä showsta.
Noniin no sehän meni sitten hienosti 😄
 
Viestejä
103
Kyllä siellä pitäisi alkaa laittamaan jo työpaikkoja uuteen jakoon. Hallituskin voisi katsoa peiliin ja todeta: ”vittu meni hienosti.” Näin ulkopuolelta seuranneena täytyy kyllä ihmetellä miten Herra Karusaari on saanut useita useita vuosia olla seuran toiminnanjohtaja
Samaa on ihmetelty täälläkin suunnalla ja kyseisen herrab työpanosta on kritisoitu ihan paikallisten sählymiestenkin toimesta. Miten seurayhteisö voi olla noin saakelin sekaisin, vaikka avaintonteilla jo useamman kauden toimineita henkilöitä?! Eikä mitään lausuntoa seuralta asian suhteen ulkona?!
 
Viestejä
240
Eilen harjoituspeli Loviisan Tor vs Hifk 8-4. Kokoonpanoista eikä itse pelistä minulla ei ole tarkempaa tietoa
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
112
Eilen harjoituspeli Loviisan Tor vs Hifk 8-4. Kokoonpanoista eikä itse pelistä minulla ei ole tarkempaa tietoa

Kuuleman mukaan HIFK oli aika kapealla rosterilla reissussa, Loviisalla joitakin uusia naamoja vs viimekausi. Tempo ei mikään kovin, Loviisa pallolla enemmän ja "ajoittain pirteääkin peliä". Kummankaan MV-peli ei kuulemma vielä vakuuttanut. Itse en tosiaan ollut näkemässä mutta tälläinen raportti tuli paikan päällä olleelta.
 
Viestejä
443
Kuuleman mukaan HIFK oli aika kapealla rosterilla reissussa, Loviisalla joitakin uusia naamoja vs viimekausi. Tempo ei mikään kovin, Loviisa pallolla enemmän ja "ajoittain pirteääkin peliä". Kummankaan MV-peli ei kuulemma vielä vakuuttanut. Itse en tosiaan ollut näkemässä mutta tälläinen raportti tuli paikan päällä olleelta.
Maalintekijöistä Loviisalla nuoriso kunnostautui. Carlsson synt 06, Vaarimo synt 05 pelaavat myös Ervin P18, Teppana synt 04 kaksi maalia.
 
Viestejä
275
Santas United luopui sarjapaikasta. Kyllä on pitkä matka suomisarjalla vakavasti otettavaksi sarjaksi kun näitä sekoiluja ja säätöjä riittää joka vuosi.

Tosin voisi liitto asettaa tiukemmat uhkasakkotoimet tms. seuroille jotka lähteväy karsintoja ja sarjapaikkoja tavoittelemaan että niistä ei luovuttaisi. Nyt tuntuu näitä hupijengejä löytyvän jotka läpällä koittaa jos pääsis ja sit kun pääsee ni lähetään pois.
 
Viestejä
92
Santas United luopui sarjapaikasta. Kyllä on pitkä matka suomisarjalla vakavasti otettavaksi sarjaksi kun näitä sekoiluja ja säätöjä riittää joka vuosi.

Tosin voisi liitto asettaa tiukemmat uhkasakkotoimet tms. seuroille jotka lähteväy karsintoja ja sarjapaikkoja tavoittelemaan että niistä ei luovuttaisi. Nyt tuntuu näitä hupijengejä löytyvän jotka läpällä koittaa jos pääsis ja sit kun pääsee ni lähetään pois.

4290 euroa on kyllä aika rapea raha. Reilusti isompi summa voi jo kaataa koko seuran.
 
Viestejä
7,835
Pelaako Satan's United kuitenkin Cupissa?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös