Pääkallo.fi

U19-miesten maajoukkue

Viestejä
447

Maalintekijä

Höpö höpö. Työrauhaa koko porukalle. Tää oli yks harkkaturnaus. Joka pelissä eri ketjut, kokeiltiin juttuja. Tää jengi on voittanut kaikki pelit, mestaruusjuna hyvin raiteillaan.
 
Viestejä
116
Oli yllättävän iso tasoero Tsekin ja Suomen välillä. Fyysisesti etenkin välillä sellainen isät vs. pojat asetelma.
Totahan se oli jo viime kisoissakin, lisäksi Härmä tiimeineen yllätettiin housut kintussa fyysisyyden ja sallivan tuomarilinjan suhteen, vaikka liki kaikki muut tiesivät linjan olevan sellainen. Tällä hetkellä tuntuu, että Suomi jää muille jälkeen niin miehissä kuin pojissakin. Olisikohan johtopuolen pesteissä (Rantala jne) tuuletuksen paikka vaiko lieneeköhän siellä perussuojatyöpaikat…
 
Viestejä
135
Itse olisin mielelläni nähnyt uusia onnistujia joukossa, mutta kuten miehissä niin samalla ringillä mennään pitkälti aina. Vaikka poikien kehitys ja onnistuminen vaihtelee kauden aikana paljonkin.
 
Viestejä
383
Itse olisin mielelläni nähnyt uusia onnistujia joukossa, mutta kuten miehissä niin samalla ringillä mennään pitkälti aina. Vaikka poikien kehitys ja onnistuminen vaihtelee kauden aikana paljonkin.

Totta, samoilla mennään aika usein. Mikä lie sen salaisuus? Hyviä poikia kaikki, useammasta seurasta. Itse olin varma että Knuuti mukana, uskoisin kuitenkin että hänen aikansa tulee vielä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
52
Totta, samoilla mennään aika usein. Mikä lie sen salaisuus? Hyviä poikia kaikki, useammasta seurasta. Itse olin varma että Knuuti mukana, uskoisin kuitenkin että hänen aikansa tulee vielä.
Ei ole rohkeutta muutoksiin, ei uusiin kokeiluihin. Ihmettelen myös ettei enempää elä tämä rosteri. Mukana on hyviä poikia, en sitä sano, mutta myös "ulkona" on hyviä poikia, jotka ei edes saa kunnollista näytön paikkaa.
 
Viestejä
383
Ei ole rohkeutta muutoksiin, ei uusiin kokeiluihin. Ihmettelen myös ettei enempää elä tämä rosteri. Mukana on hyviä poikia, en sitä sano, mutta myös "ulkona" on hyviä poikia, jotka ei edes saa kunnollista näytön paikkaa.

Toki jos ja kun löytyy hyvä tiimi, pelaajat joiden ajatus toimii kentällisissä, turha lähteä hyvää vaihtamaan. Kovaa kilpailua. Vaikuttaa varmasti kuinka osaat pelata paineen alla, miten käyttäydyt kentällä ja sen ulkopuolella, miten osaat hypätä seurajoukkueesta maajoukkueen peliatapaan. Paikkoja tarjolla 18, moni hyvä jää väkisinkin pois.
 
Viestejä
7,838
Toki jos ja kun löytyy hyvä tiimi, pelaajat joiden ajatus toimii kentällisissä, turha lähteä hyvää vaihtamaan. Kovaa kilpailua. Vaikuttaa varmasti kuinka osaat pelata paineen alla, miten käyttäydyt kentällä ja sen ulkopuolella, miten osaat hypätä seurajoukkueesta maajoukkueen peliatapaan. Paikkoja tarjolla 18, moni hyvä jää väkisinkin pois.
Taitaa olla 20 paikkaa tarjolla?
 
Viestejä
239
Joku varmaan osaa kertoa mistä tulee tuo kasvattajaseura.
Ville Heiskan kasvattajaseuraksi on merkitty FBC Dux.
Tuo seura fuusioitui Happeen kanssa kaudeksi 2016-17.
Eli esim. Ville on ollut silloin 10.

Onnitelut kaikille valituille ja tsemit kisoihin.
 
Viestejä
52
Toki jos ja kun löytyy hyvä tiimi, pelaajat joiden ajatus toimii kentällisissä, turha lähteä hyvää vaihtamaan. Kovaa kilpailua. Vaikuttaa varmasti kuinka osaat pelata paineen alla, miten käyttäydyt kentällä ja sen ulkopuolella, miten osaat hypätä seurajoukkueesta maajoukkueen peliatapaan. Paikkoja tarjolla 18, moni hyvä jää väkisinkin pois.
Tämä on varmaankin juuri näin ja kun ollaan pelattu yhteen ei uskalleta lähteä paljoa uusia tuomaankaan tilalle, kun sitten pitäisi taas hioa yhteiset uudet kuviot.
 
Viestejä
140
Voi hyvänen aika. Kyseessä on P19 SM-sarja missä kyllä jokainen kisoihinkin valittu näyttää "joltain muulta kuin varamieheltä". Pääasiassa pelaavat hiukan kovempia sarjoja.

Ja lisään, että aina jää hyviä pelaajia valitsematta. Tänä vuonna varmaan erityisen paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös