Pääkallo.fi

Välieräsarja Classic-TPS

Finaaleihin menee?

  • Classic

  • TPS


Results are only viewable after voting.
Viestejä
22
Näyttää siltä, että keskustelu lähtee nyt aika pahasti väärille raiteille. Tästä varoitus asiattomasta käytöksestä @Kukko
Täältä on ilmeisesti poistettu viestejä kommenttiini liittyen, koska nyt en näe mitään erikoista mistä olen ansainnut rikepisteen. Ja jos täällä on mopo karannut, niin onko se minun syyni? Tarkoitus ei ollut provota, vaan ainoastaan kertoa omista kokemuksista junnuajoilta aiheeseen liittyen. Otetaan silti nuhteet nöyrästi vastaan.
 
Viestejä
124
Lammisen tilanteesta en näe Vesterisen sukeltaneen mitenkään. Häntä työnnettiin selästä kaatui laitaa kohti odotti todennäköisesti itse vaparia. Naureskeli tilanteen jälkeen, kun tajusi tuomarin viheltäneen jäähyn.
Jos salibandyssa työnnetään laidan lähellä selästä en näe syytä, miksi pitäisi pysyä pystyssä. Nämä ovat hyökkääjille ilmaisia tilanteita, jossa voi kaatua ja hankkia vaparin. Selästä työntäminen on vaparin arvoinen rike.
Tiivistys siis: Tilanteessa oli vaparin arvoinen rike, enkä nähnyt mitään sukeltamista.

Itse olen sitä mieltä, että tilanteessa oli vaparin arvoinen Lammisen rike , josta seurasi Vesterisen kaatuminen. Kaatumistaan Vesterinen dramatisoi kivuliaan näköiseksi, jota kansankielessä kutsutaan myös filmaamiseksi.

Salibandyssa ns. laitonta selästä työntämistä ja repimistä tapahtuu näissä peleissä jatkuvasti ja jos tuomarilinja ei sitä sallisi, niin pillin pitäisi soida esim. kulmaväännöissä lähes jatkuvasti.
 
Viestejä
7,834
Äkkiseltään kun tämän viestin lukee voi ymmärää väärin? Arto varmaan tarkoittaa tai toivon syvästi,että tarkoittaa, että Espoossa luultiin Savosen filmanneen kunnes totuus paljastui.

Ajassa 1:42:19 tulee tuo loukkaantuminen
1:43:25 pyydetään ambulanssia
1:43:42 kuulutetaan lääkäriä paikalle
1:44:22 "tiedotetaan", että kyseessä on filmaus
 
Viimeksi muokattu:

FBI

Viestejä
181
Itse olen sitä mieltä, että tilanteessa oli vaparin arvoinen Lammisen rike , josta seurasi Vesterisen kaatuminen. Kaatumistaan Vesterinen dramatisoi kivuliaan näköiseksi, jota kansankielessä kutsutaan myös filmaamiseksi.

Salibandyssa ns. laitonta selästä työntämistä ja repimistä tapahtuu näissä peleissä jatkuvasti ja jos tuomarilinja ei sitä sallisi, niin pillin pitäisi soida esim. kulmaväännöissä lähes jatkuvasti.
Classicin meno ens vuonna vähän huolestuttaa. Kivilehto kun ei oikein pystysssä pysy...
 
Viestejä
16
Kylläpäs harmittaa et 5pelissä tps päästetään peliin mukaan räikeellä tuomarivirheellä. Tps ekassa maalissa ei tuomari vihellä ennen vaparin antamista mistä kailiala tekee maalin. Näissä peleissä ei vaan sais tommosta tapahtua. Ja tuomarin vastaus oli et ei voi mitään.
 
Viestejä
1,005
Kylläpäs harmittaa et 5pelissä tps päästetään peliin mukaan räikeellä tuomarivirheellä. Tps ekassa maalissa ei tuomari vihellä ennen vaparin antamista mistä kailiala tekee maalin. Näissä peleissä ei vaan sais tommosta tapahtua. Ja tuomarin vastaus oli et ei voi mitään.
Enemmän harmittaa että näin hyvät välierät menossa ja lähinnä keskitytään arvostelemaan tuomaritoimintaa. Jokaisen pelin jälkeen.
 
Viestejä
1,109
Kylläpäs harmittaa et 5pelissä tps päästetään peliin mukaan räikeellä tuomarivirheellä. Tps ekassa maalissa ei tuomari vihellä ennen vaparin antamista mistä kailiala tekee maalin. Näissä peleissä ei vaan sais tommosta tapahtua. Ja tuomarin vastaus oli et ei voi mitään.
Classicin fani itkee tuomareista, samasta puusta on veistetty kuin joukkuekin 😂
 
Viestejä
1,149
Kylläpäs harmittaa et 5pelissä tps päästetään peliin mukaan räikeellä tuomarivirheellä.
Kyllä TPS tässä pelissä ihan itse itsensä peliin toi pelaamalla loistavaa salibandya toisesta erästä lähtien.

Ihan ylärekisterissä meni tuo peli ja samaan pitää pystyä myös tänään, jotta saadaan sarjalle jatkoa.
 
Viestejä
41
Loistava kommentti Kailialta Classicin clowni-Sirkalle lehdistötilaisuudessa.

Luulisi maajoukkuemiehien kestävän pienet provot kentällä ja vastustajan psyykkaukset. Joka vuosi sama juttu; Classicin neidit valittaa ”kiusaamisesta”.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
582
Kylläpäs harmittaa et 5pelissä tps päästetään peliin mukaan räikeellä tuomarivirheellä. Tps ekassa maalissa ei tuomari vihellä ennen vaparin antamista mistä kailiala tekee maalin. Näissä peleissä ei vaan sais tommosta tapahtua. Ja tuomarin vastaus oli et ei voi mitään.
Vain kolmoisvihellyksen jälkeen peli vihelletään erikseen käyntiin. Tässä sellaista ei ollut. Joten ei myöskään erillistä käyntiinlaittovihellystä.

Huom. Spekulatiivisesti: Mikäli siellä alla olisi ollut kolmoisvihellys, niin tämä vaparihan olisi uusittu. Tai jos ei olisi, olisi Classic varmasti jättänyt protestin (se Sirkka kun on entinen kv-tuomari, niin nämä jutut on kyllä c-leirissä tuttuja).
 
Viestejä
780
Mistähän tuon lehdistötilaisuuden näkisi? Olen luullut, että tässä sarjassa ei lehdistötilaisuuksia edes järjestetä.
 
Viestejä
7,834
OK, kiitos! Olin olettanut, että tällaisista mainittaisiin jotain Classicin nettisivuilla tai Instagramissa.

En tarkistanut oletko oikeassa.

Jos olet, niin onhan tässä taas melkoinen puuhastelun meininki. Paljonkohan vaatisi suunnittelua, aikaa ja vaivaa, että sen linkin saisi jaettua seuran muihinkin kanaviin?
 
Viestejä
7,834
Nyt näytti akillesjänteen repeämältä toi kivilehdon juttu. Toivotaan ettei näin ole

Suorastaan surullista luettavaa nämä viime aikojen legendojen lopettamiset. Jatkuvasti joku loukkaantuminen, mihin ura päättyy.

Toivottavasti Kivilehto ei ole seuraava sille listalle.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös