Pääkallo.fi

Välieräsarja KrP-Oilers

Viestejä
7,837
Aleksi Lammi kommentoi joukkueen tilaa suorasanaisesti:

En mene peliajasta sanomaan juuta enkä jaata, mutta 2. välierässä Ilari Talvitie oli kokoonpanossa, kolmospakkiparissa. Joku muu tutkikoot kävikö kentällä.

edit. Tutkin kuitenkin itse. Ainakin ajassa 2:07 on kentällä.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
En mene peliajasta sanomaan juuta enkä jaata, mutta 2. välierässä Ilari Talvitie oli kokoonpanossa, kolmospakkiparissa. Joku muu tutkikoot kävikö kentällä.

edit. Tutkin kuitenkin itse. Ainakin ajassa 2:07 on kentällä.
Hyvä huomio 👍. Tämä mennyt ohi, kun seurasin tuolloin pääosin naisten finaalia.
 
Viestejä
397
En mene peliajasta sanomaan juuta enkä jaata, mutta 2. välierässä Ilari Talvitie oli kokoonpanossa, kolmospakkiparissa. Joku muu tutkikoot kävikö kentällä.

edit. Tutkin kuitenkin itse. Ainakin ajassa 2:07 on kentällä.

Talvitie kävi jonkun aikaa kakkospelissä kentällä, kunnes ilmeisesti takareitensä loukkasi uudestaan ja peli oli siinä.

Vaikea sanoa minkä verran loukkaantumisilla ja puolikuntoisuuksilla oli merkitystä, mutta olihan tuossa Oilersin jengissä silmiinpistävän monella vahvat teippaukset jaloissa ja osalla liikettä ei ollut juuri yhtään enää jäljellä. Esim H. Iiskolan liike ihan jotain muuta kuin oli runkosarjassa. Lisäksi esim tänään pakistosta puuttui kokonaan Talvitie, Juselius ja Lindfors ja vikassa erässä myös Suomela jätti pelin kesken ilmeisesti takareisivammaan hänkin eli siinä kohti top5-pakeista oli jäljellä tasan Veikkola.

Varmaan huonoa tuuriakin paljon, mutta herää myös kysymys miten puoli joukkuetta voi olla näin rikki kauden tärkeimpien pelien aikaan.
 

FBI

Viestejä
181
Syksyllä jo näki ukoista miten Oilerssin fysiikkaa tehdään. Lihasta tuli jokaiselle mutta aerobista ei sittenkään tarpeeksi. Historiassa joku muukin joukkue teki samoin ja SPV aerobista joku kovasti kimmoisuutta.
Laji on kyllä fyysisesti yksi kovimmista, EPOC arvot tukee sekä epäsymmetristä. Erään kohtuu menestyksekkään valmentajan sanoin: laji ei itse asiassa sovi kenellekkään.
Ammattilais lajina tilanne olisi parempi.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös