No, ainakin on vaikeampi uskoa ettei hakenut niittiä pallottoman pelaajan päähän kun oli juuri tämä pelaaja kyseessä.Eihän sillä pelaajalla ole merkitystä vana jokainen tilanne pitäisi katsoa yksittäisenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, ainakin on vaikeampi uskoa ettei hakenut niittiä pallottoman pelaajan päähän kun oli juuri tämä pelaaja kyseessä.Eihän sillä pelaajalla ole merkitystä vana jokainen tilanne pitäisi katsoa yksittäisenä.
Iso miinus Oilersin päädyssä olevalle laumalle vastustajien solvaamisesta. Omien kannustaminen on cool, "vittu mikä sika" ynnä muut lätkän sikakatsomosta opitut törkeydet sais jäädä muihin lajeihin. Tai mielellään ei mihinkään. Ymmärrän tunteen palossa yksittäistapaukset, mutta koko ryhmän harjoittamat solvaukset on vaan oksettavaa.
Kannustakaa omia, se on todella hienoa.
Onko kyseessä faneja vai huligaaneja? Kielestä ja asenteesta päätellen jälkimmäisiä, toivottavasti epäasiallisuus rajoittuu vain siihen.fanilauma
Joo sillä tahallaan niitä päähän yritetään vaikka ei tällä kertaa edes osunutNo, ainakin on vaikeampi uskoa ettei hakenut niittiä pallottoman pelaajan päähän kun oli juuri tämä pelaaja kyseessä.
Krumins nosti mailan pystyyn kiertääkseen kontaktia, R.Kainulainen jatkaa liikettä kohti pallotonta. Ei osunut ehkä suoraan päähän, mutta kädet ylhäällä mentiin kohti pallotonta tilanteen jälkeen. Kainulainen menee itse päin mailaa. Ei siinä ketään lyödä vaan paremminkin koitetaan väistää päin tulevaa turhaa jälkipelikontaktia.kannattaa jatkossa kaikkien varoa - kun tekee liikkeen jotain kohti niin mailalla saa lyödä…
Mites on sen Kruminsin täysin holtittoman päähän osuvan pesäpallolyönnin laita? Montako peliä osumasta päähän?Osuu päähän tai ei, niin ei tuollainen ryntäily kuulu todellakaan tähä lajiin. Kainulainen ajaa kyynärpää ylhäällä täydessä vauhdissa pallottoman pelaajan matalaksi... ja joku vielä kehtaa ulista, että oli väärä tuomio. Todennäköisesti pelikieltoa tulee 2 peliä, mutta itse antaisin ainakin 3.
Ja sama Nokialaiselle, eikö niin? Jotta linja säilyisi eli hänelle seuraava ottelu pelikieltoa niin linja säilyisi.Osui päähän tai ei. Mun mielestä automaattinen punainen silti. Niin tyhmä ja tarpeeton...