Samaa mieltä, Aholasta myöskään en oo vakuuttunutVesterinen ja Jonaesson ei kuulu mun mm-joukkueeseen. Liikaa tulee stibluja, kun pelin tempo nousee. Johanssonin Sami sen sijaan alkaa heräilemään.
Kyllä mä Juuson ja Luukaksen kelpuutan porukkaan mukaan. Jo ihan sen takia, että näidin herrojen harteilla on tulevaisuudessa paljon. Aholan liike ja Hyvärisen taito ovat kuitenkin monia maita vastaan riittävällä tasolla. Jos Ahola pystyi Storvretaa vastaan lyömään melkoiset pistelukemat taululle, niin en epäile etteikö se onnistuisi myös maajoukkuetasolla.Samaa mieltä, Aholasta myöskään en oo vakuuttunut
Viestiä vain menemään ettei pelit näy ajallaan. Oon ite saanut rahani aina takaisin vaikka yksi erä olisi välistä jäänyt, jos siellä päässä on ongelma ollut. 👍🏻 Viime vuonna naisten eft Kupittaalla oli sama homma.Kiitos salibandytv ja liiton hemmot, 20 euroa tyhjästä ruudusta. Noi pellet sais antaa kaikki rahat takaisin😡😡😡
Vaikka Törri onkin meritoitunut laatuveskari, niin tällä hetkellä on vielä todella paljon kysymysmerkkejä miehen yllä (joskin kisoihin aikaa vielä on) että Fälden / Laakso kaksikko vaikuttaa omaan silmään parhaalta vaihtoehdolta. Toki ei Torisevaa vielä kannata unohtaa harkinnasta, mutta varmasti loka-marraskuun pelit näyttävät mikä on vire. Jos huipputaso löytyy aikalailla heti kun liigapelit jatkuu, nokkimajärjestyksessä silloin kyllä Fäldenin kaveriksi omasta mielestä myös.Maalivahtipuolella itse luottaisin Fälden ja Toriseva kaksikkoon, mikäli jälkimmäinen on vain pelikuntoinen. Lassi on kuitenkin isojen pelien pelaaja, kokemukseltaan ja meriiteiltään ihan omaan luokkaansa sekä omasta mielestäni huipputasoltaankin Laaksoa parempi. Pelinavauksessa Toriseva on ihan ylivertainen ja sekin ominaisuus voi auttaa rakentamaan maalipaikkojakin.
Hessu Iiskolan 4+0, kisakoneeseen 🔥💪Heikkilän viikonlopun tehot: nyt 1+0
Todella siinä ja siinä onko viikon lammas salibandytv vai tää kokoonpano.Heitetääs vklp perusteella viisikot jolla vois lähtee alkulohkoa höylimään (oletan että salinit salot kainulaiset kunnossa)
Hyvärinen - Rantala - Ahola
Mäkinen - Jonaeson
Astala - Kainulainen - Lastikka
Niemelä - Lehkosuo
Salin - Sikkinen - Johansson
Tykkyläinen - Salo
Fälden (Laakso)
Penkki: Stenfors, H.Iiskola, Vesterinen
Vähän joo riski toi 1kentän puolustus, mutta kenttä pystyy pallolla sellaiseen peliin että kukaan tässä maailmassa ei pysy perässä.
Jos ja kun 2 ketju ei toimi Lastikalla niin H.Iiskolaa sisään. Vähän myös tuo Niemelä mietityttää mutta jos tarvii muokata niin Stenforssia tilalle.
3 vois ehkä jättää Sikkisen pois ja vaihtaa vaikka Akolan pakkiin. Jos Classicin miehillä lähtis vaikka rullaamaan niin mahku nousta vaikka ykköskentäks.
Mikä kikka?Tyylikäs tuo ruotsin maalivahtikikka
Lisäisin listaan epäonnistujien listaan Vesterisen. Mielestäni Vesterinen ei kyennyt pallolliseen peliin oikeastaan missään pelissä.Heikkilä, Lastikka ja Mikko Laakso suurimmat epäonnistujat hyökkääjistä tässä turnauksessa. Puolustuksesta taas Jonaeson. Ahola ei myöskään kyllä loistanut omaan silmään
Isoimmat onnistujat olivat H Iiskola, Hyvärinen, Rantala, Mäkinen.