Ja muissa uutisissa valinnat tulevat olemaan Albin Sjögren ja Veera KauppiMuissa uutisissa: muun muassa Trekse ehdolla maailman parhaaksi..
De 20 nominerade spelarna till världens bästa innebandyspelare 2024
Täysin samaa mieltä!Paras jengi vuosiin. Eikä välttämättä voita yhtään mitään, eikä se edes minua kiinnosta. Katsoja tässä voittaa, kun saa katsoa viihdyttävää maajoukkuesählyä eikä samanlaista lyijyttämistä mitä majupelit on Suomen osalta ollut vuosikymmenen ajan. Tämä siis minun mielipiteeni, varmasti jollain muulla toisin.
Niin, Stenforsin tapauksessa toki myös TPS:n pelitapa vaikuttaa tilastoihin, mutta kun 8 pelissä on saanut aikaan 8 vetoa ja 0+2 niin eihän se Jussilan pääsääntöisesti aiempaa aktiivisempaan pallonhallintaan yhdessä pallotaitojen kanssa niin hyvin istu. Lähellä kisoja oli kun varapelaajan paikkaa tarjottiin.Itse olisin jättänyt Stenforsin joukkueesta jo aiemmin. Asenne ja yritys hyvällä tasolla mutta jalka vaan ei riitä millään. Erikoisinta on että miten Jonaeson on saatu mahtuun joukkueeseen?? Se että pääset seurajoukkueessa pelaan huippukentässä ei mielestäni takaa että riittäisi maajoukkuetasolla. Nuoria vaan aina sopivasti joukkueeseen niin saavat näytönpaikkoja.
Samaa mietin. Perusvarma pelaaja, pää kestää kovat paikat ja hyvä rankkareissa. Olisin ainakin itse ottanut mukaan.Lopettiko Kailiala majuhommat kun ei valintaa tullut?
Mutta kenet olisit ottanut tilalle? Mun papereissa tuossa on ne 7 pakkia, ja Stenfors ainoa jonka olisin ostanut mukaan ulos jääneistä.Itse olisin jättänyt Stenforsin joukkueesta jo aiemmin. Asenne ja yritys hyvällä tasolla mutta jalka vaan ei riitä millään. Erikoisinta on että miten Jonaeson on saatu mahtuun joukkueeseen?? Se että pääset seurajoukkueessa pelaan huippukentässä ei mielestäni takaa että riittäisi maajoukkuetasolla. Nuoria vaan aina sopivasti joukkueeseen niin saavat näytönpaikkoja.