Tätäkään en ole kiistänyt.Jaa, näkisin kyllä, että urheilussa(kin) on ihan ok verrata menneisiin ja nykyisiin odotuksiin ja suhteuttaa kentällä nähtävää siihen.
Tätäkään en ole kiistänyt.Jaa, näkisin kyllä, että urheilussa(kin) on ihan ok verrata menneisiin ja nykyisiin odotuksiin ja suhteuttaa kentällä nähtävää siihen.
Niin, oli oletettavaa, että Suomen uusi ja monelta osin jopa kokematon joukkue ei nihkeän Latvia-pelin jälkeen ole täydellisessä kuosissa eikä ollutkaan.
Kenties asia on noin ja havainnot tukevat sitä? Itse olen katsonut pelit ilman ääniä pääsääntöisesti, mutta lähinnä negaa mullakin on tullut mieleen toistaiseksi.Niin, kommentoinnin lähtökohta tuntui olevan tuoda esille ja perustella pelin kautta miksi Suomella on väärät pelaajavalinnat ja väärin toteutettu pelitapa ja muutenkin heikko valmistautuminen kisoihin.
Kyllähän siellä on kommentoitu että ei oo tehty tarpeeksi pitkiä syöttöketjuja tai liikutettu riittävän nopeasti palloa. Lisäksi on sanottu että liikaa tulee vastahyökkäyksiä omiin🤔.Kritisointiin kuuluu se, että perustelee kriitikin jollain tavoin. Nyt kommentointi kuulostaa sellaiselta, että "jos Suomi ei voita 10-0 niin sitten on tehty jotain väärin". Sen sijaan, että kauhistellaan miten Suomi on väärin voittanut niin olisi hyvä mahdollisuus lajin ulkopuolisillekin kertoa mikä meni oikein ja väärin ja miten sitä tulisi parantaa.
Tässäkin tapauksessa annettaisi itse pelin olla se tapahtuman päätähti.
Huomenna voitto ja pelitapa, valmistautuminen sekä pelaajavalinnat ovatkin sitten täydelliset. Kunnes tulee pudotuspelit ja niiden tulokset.Kenties asia on noin ja havainnot tukevat sitä? Itse olen katsonut pelit ilman ääniä pääsääntöisesti, mutta lähinnä negaa mullakin on tullut mieleen toistaiseksi.
Ihmetyttää myös se, et kisat alkoi lauantaina ja Kanada (sekä muutama muu joukkue) on pelannut jo kaikki kolme alkulohkonsa ottelua.Onko Viitakoski pelannut? CAN 2 ottelua; 10 maalia ja V.V. 0+0
Vielä kun kertoisivat miten mahdollisesti saadaan pitemmät syöttöketjut ja vältetään vastahyökköykset. Täällä häiritsevää on Oilers, Classic tai KRP viisikosta nillittäminen kun nyt pitäisi puhua maajoukkueesta ja miten siellä pelataan.Kyllähän siellä on kommentoitu että ei oo tehty tarpeeksi pitkiä syöttöketjuja tai liikutettu riittävän nopeasti palloa. Lisäksi on sanottu että liikaa tulee vastahyökkäyksiä omiin🤔.
Ihan hyvää kritiikkiä ollu
Kanada pelannut vasta 2 matsia (AUS 7-7, Viro 3-9)Ihmetyttää myös se, et kisat alkoi lauantaina ja Kanada (sekä muutama muu joukkue) on pelannut jo kaikki kolme alkulohkonsa ottelua.
Aika kova rypistys.
Ne viisikot on osia maajoukkueesta ja pelaa vähän eri tavoin. On yksi asia miten ja kuinka hyvin ne pelaa, mutta näe puhetavassa ongelmaa, eikä nähdä Ruotsissakaan samassa tavassa.Vielä kun kertoisivat miten mahdollisesti saadaan pitemmät syöttöketjut ja vältetään vastahyökköykset. Täällä häiritsevää on Oilers, Classic tai KRP viisikosta nillittäminen kun nyt pitäisi puhua maajoukkueesta ja miten siellä pelataan.
Suomalaisten toimittajien ja mediassa olevien tietämys ja uutisointi on lähes jatkuvaa nillitystä.
”Keskustelukulttuuri” epäonnistumisien nostaminen ylös ja pettymysten käsittely jos esimerkiksi asiat ei mene niin kuin ITSE haluaisi niiden menevän.Ne viisikot on osia maajoukkueesta ja pelaa vähän eri tavoin. On yksi asia miten ja kuinka hyvin ne pelaa, mutta näe puhetavassa ongelmaa, eikä nähdä Ruotsissakaan samassa tavassa.
Syöttöketjut pitenee ja vastaiskut vähenee tietenkin syöttämällä ja liikkumalla laadukkaammin. Sinänsä studiossa voisi avata näitä enemmän kyllä, mutta ei siellä toisaalta liikaa aikaa ole.
Tuo loppuosa olikin jo vielä epämääräisempää nillitystä.
Nyt en tiedä mikä ei ole mennyt niin kuin joku mystinen ITSE olisi halunnut.”Keskustelukulttuuri” epäonnistumisien nostaminen ylös ja pettymysten käsittely jos esimerkiksi asiat ei mene niin kuin ITSE haluaisi niiden menevän.
#Väärinvoitettu
#väärätvalinnat
Niinkin yksinkertainen asia kun ottelutilastot on tehty hankalaksi ei-säbäniiloille ja osalle heistä.Onko tosiaan niin että pitää rekisteröityä/asentaa joku aplikaatio että näkee otteluiden aikataulut/tulokset?
Pitäisikö laittaa koko MM-kisojen sivusto rekisteröitymisen taakse ettei vahingossakaan kukaan ulkopuolinen näe.
Aika uskomatonta tosiaan, mutta täältä näkee ainakin jotain: FlashscoreOnko tosiaan niin että pitää rekisteröityä/asentaa joku aplikaatio että näkee otteluiden aikataulut/tulokset?
Pitäisikö laittaa koko MM-kisojen sivusto rekisteröitymisen taakse ettei vahingossakaan kukaan ulkopuolinen näe.