Kyllä minä itse ihmetteln jos itse pelitapahtumaa lyhentämällä saadaan lisää katsojia. Tommoisen pikaisen pyrähdyksen tapahtumaan hallille tuskin on hirveästi porukalla mielenkintoa raahautua. Vai onko tässä ajateltu että pelitapahtuma itsessään olisi saman pituinen, mutta että erätaukoja pidennettäisiin että virvokkeita voi myydä enemmän ? Toinen asia on Joukkueiden koko. Ymmärrän että pienillä paikkakunnilla ei ole mahdollista saada 4 kenttää huippupelaajia, ja peliajan lyhentäminen palvelisi näitä pienempiä paikkakuntia kun matsin voi helposti tahkota läpi 11 kenttäpelaajalla. No mitenkäs käy isommilla paikkakunnilla: Penkki kutsuu yhä useampaa pelaajaa, jotka ei mahdu kahteen pelaavaan kenttään. Peliajan toivossa vaihdetaan seuraa tai Kyllästytään lajiin ja lopetetaan, syntyy uusia pikkuseuroja jne. Mielestäni pelitapahtumat pitäisi koittaa pitää ja tehdä isommin,enemmän amerikan malliin, jotta houkuttelevuutta katsojille saisi parannettua. Tähän ei ainakaan peliajan lyhentäminen auta.