Onko Arto menossa katsomaan Oilerssin matsia keskiviikkona?
onhan siellä tosiaan welhoilla yksi veskari (liukkonen) ja kaksi kenttä pelaajaa (haikonen,sonninen) jotka pelaavat vuotta vanhemmissaKun koko jengin rosteri on 13+1 ilman paikkaajia nuoremmista, niin vaikea on pärjätä... Laukkanen, Kuutsa, Lievonen ja Puttonen kärränneet parhaansa mukaan mutta ei riitä.
Toi on sitä lajille omistautumista 👍👍Joku EräViikingit-Oilers minulla on kalenterissa keskiviikolle, mutten tältä istumalta muista, että mitä sarjaa se on. Sellaiseen olen Mosalle menossa.
edit. Jaa täältähän sen pystyikin lunttaamaan: Paikanpäällä nähdyt salibandyottelut kaudella 2018-19
Eli kyllä, olen menossa.
Miksi vain Esport Areenalla. Vaihtopenkithän ovat toisella puolen kenttää kuin katsomo. Ei kai yhden seuran peleistä voi yksipuolisesti kieltää tällaista kannustusta? Vai häiritseekö rummutus futareita? Ja mikä taho tämän kielsi: halliyhtiö, liitto, seura?Tuli ihan mielenkiintoinen ilmoitus tänään: Esport Areenalla rummuttaminen on tästä lähtien kielletty, koska se häiritsee valmentamista. Tämä koskee kaikkia otteluita, jotka pelataan yläkerrassa (kentillä 7/8) ja koskee siis luonnollisesti myös siellä pelattavia PC1SM-otteluita eli mutkat suoriksi vetäen kaikkia Oilersin kotiotteluita. Tämän kauden PC1SM-runkosarjassa Oilersin kotipeleistä ainoastaan Oilers-OLS peliä ei ole pelattu kyseisillä kentillä.
Miksi vain Esport Areenalla. Vaihtopenkithän ovat toisella puolen kenttää kuin katsomo. Ei kai yhden seuran peleistä voi yksipuolisesti kieltää tällaista kannustusta? Vai häiritseekö rummutus futareita? Ja mikä taho tämän kielsi: halliyhtiö, liitto, seura?
Alytön määräys.
Osta Arto vuvutsela-torvi! Jos se kelpais potkupallon pelaajillekin!😁Futareita. Käsittäkseni halliyhtiön kielto, en usko, että liitto ja vielä vähemmän uskon, että seura.
Osta Arto vuvutsela-torvi! Jos se kelpais potkupallon pelaajillekin!😁